• Anonym

    Vad tycker ni om namnet och vilken stavning föredrar ni?

    Engla-Li, Englali eller Engla-Lee?

  • Svar på tråden Vad tycker ni om namnet och vilken stavning föredrar ni?
  • fluu

    Alternativ ett känns enklast.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • uhsumkat

    Vi bor i Sverige och de flesta kommer att uttala namnet på svenska.
    Fattar inte varför man ens funderar på engelskt uttal för jag har svårt att tänka mig att man tänker på lee ska uttalas med e. 

  • Anonym (Suck..)

    Jämför med tråden om namnet Blakkie- Bee.......
    Vad driver människor till dessa hitte-på namn och dessutom
    ska stavningen krånglas till också.

  • IceKitten

    Det är hemskt enligt mig.

    Mitt tips till dig är testa namnet på olika "viktiga" positioner och se om det känns rimligt. Låter Engla-Lee som att hon kan bli en trovärdig nästa statsminister, VD på Volvo eller kirurg? Är svaret nej (vilket det definitivt är enligt mig) så bör man välja ett annat namn.

    Er dotter kommer vara ett barn en väldigt kort period, hon kommer vara vuxen, jobba och försöka skapa en karriär desto längre. Minska inte hennes chanser att lyckas redan nu.

  • trollhona

    Jag är inte förtjust i -li namn, men den första stavningen är best. Englali ser för hafsigt ut och Engla-lee blir inte uttalet som du vill, då blir det "le" och inte "li". Speciellt när du har första namnet som ska uttalas med svenskt uttal så blir det oerhört konstigt att uttala delen efter bindestrecket på engelskt sätt. Tänk dig Märta-Haylie ungefär.

  • Anonym (M)

    Inte fint nåt av dem. Bättre att välja ett av namnen och då är Li finare och inte lika uttjatat.

  • Anonym (Hejhopp)

    Är inte det där med Li i slutet ett White trash namn?

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

  • Anonym (B)

    Hemska namn hur det än stavas, absolut inte Engla heller. Men bara Li är fint.

Svar på tråden Vad tycker ni om namnet och vilken stavning föredrar ni?