Sexlivet under Coron hur är det.?
Vi är många som just nu sitter i karantän på olika sätt.
Hur påverkar det ditt sexliv.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-03 15:52
Corona. Naturligtvis
Vi är många som just nu sitter i karantän på olika sätt.
Hur påverkar det ditt sexliv.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-03 15:52
Corona. Naturligtvis
Våren urtrist inga träffar alls.
Nu ska vi börja igen, träffa med en av favoriterna till helgen
Kära gubbe är med och även deltar ibland
Lika dött som vanligt... blir nog oskuld snart igen...
Lika dött som vanligt... blir nog oskuld snart igen...
Håller med haha. Men du är ju gift. Jobba lite på det så ni får igång sexlivet igen. Hjälper föga att vara bitter.
Tråkigt .... fick inte träffa min kk på flera månader .... :/
Som vanligt. Eller, nu är jag gravid igen och då blir jag extra kåt så vi ligger nog ännu oftare nu. Och jag sitter självklart inte i karantän och har aldrig gjort.
Är jag gift? Det var mer än jag visste, måste ha gått nåt troll i min presentation...
Jobbar ensam hemma. Långtråkigt. Blir mer egensex än annars, lite lojt sådär.
Jag är singel, men har en studentska som bor i Stockholm som "sugarbaby". Under normala omständigheter reser jag mycket till möten och konferenser världen runt och brukar alltid ha tillfällig sex i samband med dessa resor. Det inställda resandet utomlands och det minskade resandet til Stockholm har tyvärr lett till att sexlivet går på sparlåga.
Kasst. Vi jobbar båda hemma och jag hade trott vi kunde ta raster ihop och ha härligt sex på dagarna men inte... han har förfallit totalt. Sitter i mjukisar och käkar limpsmörgåsar. Går och lägger sig för sent så han är jättetrött.
Blir så avtänd och irriterad. Istället för att ligga får jag istället springa och plocka undan mjölk och smörpaket så det inte förstörs och plocka undan hans jävla disk.
Fan är som att bo med ett barn!!
Kasst. Vi jobbar båda hemma och jag hade trott vi kunde ta raster ihop och ha härligt sex på dagarna men inte... han har förfallit totalt. Sitter i mjukisar och käkar limpsmörgåsar. Går och lägger sig för sent så han är jättetrött.
Blir så avtänd och irriterad. Istället för att ligga får jag istället springa och plocka undan mjölk och smörpaket så det inte förstörs och plocka undan hans jävla disk.
Fan är som att bo med ett barn!!
Jag tycker det påverkat humöret överhuvudtaget. Sexet hänger ihop med det också.. Det har liksom blivit grå moln som gör hela tillvaron lite småtrist.. Man känner att tillvaron på nåt sätt är hotad. problemet är inte att det sociala minskar, det är att människor faktiskt blir sjuka och dör av ett virus vi inte har kontroll över.
Sen finns det ju fördelar... Flyg och biltrafiken minskar, shoppandet minskar iaf lite.
Skönare att köra till jobbet eftersom det är mindre trafik. Färre bilresor eftersom jag jobbar hemma vissa dagar.
Jag och älskarinnan knullade varje gång vi var på tjänsteresa. Sex och fysisk närhet, något ingen av oss får i våra respektive äktenskap. (Vi vill bara ha sex med varandra, inte leva tillsammans).
Nu blir det inga hotellvistelser så vid ett par tillfällen har jag passat på att plocka hem henne på dagarna när jag jobbar själv hemma. Vi är otroligt svältfödda, både hon och jag, så det får inte ske för ofta och när det väl sker så har vi inte jättemycket tid på oss. Man måste ju jobba också.
Saknar hotellnätterna då man kunde ringa och säga god natt till familjen och sedan hade man flera timmar tillsammans helt ostört.
Läste i en annan tråd om någon kille som fått tydliga inviter av kvinnor på sitt jobb, så vi är nog alla öppna för det mesta nu när vi är ensamma.
Både samma och annorlunda.
Sexlivet med frun är likadant som innan Corona, dvs obefintligt.
Däremot så är mina möjligheter till att idka sex med mig själv när jag är iväg med jobbet och bor på hotell helt borta numera. Alla tjänsteresor är inställda och de flesta möten hålls digitala.
Längtar som fasen till när pandemin väl är över, då ska det tas igen för förlorad tid. Lite synd bara att det endast blir med mig själv. :-/
Både samma och annorlunda.
Sexlivet med frun är likadant som innan Corona, dvs obefintligt.
Däremot så är mina möjligheter till att idka sex med mig själv när jag är iväg med jobbet och bor på hotell helt borta numera. Alla tjänsteresor är inställda och de flesta möten hålls digitala.
Längtar som fasen till när pandemin väl är över, då ska det tas igen för förlorad tid. Lite synd bara att det endast blir med mig själv. :-/
Posera är en sexuell sak, och hon är helt ointresserad av allt som är sexuellt numera. Så det skulle hon aldrig få för sig att göra, ens tänka tanken.
Onanerar naturligtvis även hemma, men kan inte hänge mig åt min kink på samma sätt som när jag är iväg. Se wetsex-tråden för mer information...
Det är obefintligt.
Jag jobbar på en Covid-19 avdelning och risken att jag smittas är otroligt hög trots all skyddsutrustning.
Maken tillhör en riskgrupp så vi lever i princip separata liv med social distansering i hemmet så långt det bara är möjligt. (Vi har skilda sovrum, skilda badrum osv)
Det här kommer att fortsätta tills vi bägge är vaccinerade.
Svarsalternativen är inte helt genomtänkta, de tre sista motsäger inte de tre första. Det är alltså två helt skilda saker i svaren vilket gör det omöjligt att besvara.
Gör en ny tråd med bättre svarsalternativ :)