• LadyC

Onanera bredvid sovande partner?

Onanerade precis bredvid min sovande man. Sååå jäkla härligt skönt när det är sådär hemligt förbjudet. Skulle du kunna tänka dig göra det? Och vad skulle din partner säga om hen vaknade mitt i?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onanera bredvid sovande partner?
  • Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 11:12:05 följande:
    Jag älskar honom, tänder på honom och vill leva med honom. Jag tror inte att jag skulle bli lyckligare utan honom. Hur det är för honom kan inte jag svara på men det får ju i så fall vara hans ansvar att uttrycka.

Ja, det stämmer att jag var på Intima bilder förut. Hade du annat namn där? Minns inte ditt namn därifrån.
    Jo men när de känslorna inte är besvarade så förstår jag ju att du blir ledsen och avvisad. Så knäckande det skulle vara att leva så tänker jag då det behövs två för en tango.
    Jo jag har ett annat nick där. Minns dina bilder och gillade dig, du är ju ursnygg.. Skulle vara kul om du hittar tillbaka dit, eller du kanske brukar kika in där nu också?
  • Anonym (JP)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 11:33:48 följande:

Jo men när de känslorna inte är besvarade så förstår jag ju att du blir ledsen och avvisad. Så knäckande det skulle vara att leva så tänker jag då det behövs två för en tango.

Jo jag har ett annat nick där. Minns dina bilder och gillade dig, du är ju ursnygg.. Skulle vara kul om du hittar tillbaka dit, eller du kanske brukar kika in där nu också?

Oj, tack! Vad snäll du är. Jag kikar in rätt ofta men har inte självförtroende nog att lägga ut nåt själv nu. De andra tjejerna som lägger ut bilder där nu har lite för perfekta kroppar för att jag ska vilja dela med mig av min.
  • Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 12:08:08 följande:
    Oj, tack! Vad snäll du är. Jag kikar in rätt ofta men har inte självförtroende nog att lägga ut nåt själv nu. De andra tjejerna som lägger ut bilder där nu har lite för perfekta kroppar för att jag ska vilja dela med mig av min.
    Okej ja du gör ju såklart som du vill men alla gillar ju olika, jag gillar olika. Jag och fler än mig gillar fina foton oavsett hur man ser ut. Om en tavla är fin eller inte hänger i betraktarens ögon och inte den som målar eller målats.
  • Anonym (Hjälp-sam)

Det där hände hela tiden med min förra tjej, vi hade ett galet bra sexliv, där allt var tillåtet, vaknade ofta av att hon tillfredsställde sig själv och då fick jag gärna vara med, antingen med dildo eller med min dolme, eller båda! Ibland runkade jag en stund, väckte henne med ett praktstånd i ryggen, sen blev det åka av :)

Så, självklart är det ok att partnern onanerar brevid i sängen, har man tur får man vara med ;)

• Anonym (JP)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 12:42:23 följande:

Okej ja du gör ju såklart som du vill men alla gillar ju olika, jag gillar olika. Jag och fler än mig gillar fina foton oavsett hur man ser ut. Om en tavla är fin eller inte hänger i betraktarens ögon och inte den som målar eller målats.

Det är helt sant. Får se om det kommer någon framöver. Blev ju lite mer peppad nu när du t.o.m. minns mina bilder. Det tar jag som en stor komplimang. Lägger du själv ut bilder där också? Anonymt eller med ditt vanliga användarnamn?
  • Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 13:30:55 följande:
    Det är helt sant. Får se om det kommer någon framöver. Blev ju lite mer peppad nu när du t.o.m. minns mina bilder. Det tar jag som en stor komplimang. Lägger du själv ut bilder där också? Anonymt eller med ditt vanliga användarnamn?
    Säger inget mer.... Lämnar lite åt fantasin men hoppas att få se dig där igen...snygging Flört
  • Anonym (JP)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 13:42:44 följande:

Säger inget mer.... Lämnar lite åt fantasin men hoppas att få se dig där igen...snygging 

Teaser!
  • Anonym (Ia)

Det gjorde jag regelbundet i ett dåligt förhållande. Han körde in och ut några gånger och vände sig sedan med ryggen mot. När jag hörde på andetagen att han somnat avslutade jag mitt roliga själv.

• Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 13:43:41 följande:

Teaser!

Ska du säga med dina bilder....
  • Anonym (Urban)

Eftersom vi knappt har något samliv längre så gör jag det ofta.

• Anonym (mmmm)

Har gjort det många gånger o några gånger har jag sen ridit min sovande sambo så han har halvt vaknat o fått vara med om sitt sprut. Han gillar det.
    O så har jag roat mig så att jag precis är klar när han kommer in i sovrummet, om jag har lagt mig innan. Ibland låtsas jag som ingenting o ibland särar jag på benen o låter honom veta att jag är redo för efterrätten. Flört

• Anonym (hoppsan)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 11:12:05 följande:
    Ja, det stämmer att jag var på Intima bilder förut. Hade du annat namn där? Minns inte ditt namn därifrån.
    Saknar dina fina bilder på din härliga kropp!!!!
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 08:48:28 följande:

Alltså rör sig täcket i de regionerna så ska jag vara dödligt sjuk om jag inte går igång då dock utan att det nödvändigtvis slutade med att vi knullade. Nu är ju jag en som älskar sex och att tillfredsställa så har hänt att jag slet av henne täcket när jag såg att det började guppa och slickade henne istället. Lite snabbt bara sådär för att hon skulle sova gott sedan.

Åh, vad härligt det låter! :D
  • Anonym (kvinna)
    EPT skrev 2020-04-20 11:01:01 följande:

Hej

Du ?kvinna? vill du skiva på min sida

Jag är upptagen, så nej.
  • Anonym (JP)
    Anonym (hoppsan) skrev 2020-04-20 06:46:45 följande:

Saknar dina fina bilder på din härliga kropp!!!!

Tack! Vad glad jag blir.

Ditt namn känner jag inte heller igen dock?
Svar på tråden Onanera bredvid sovande partner?