• Lena08

Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.

Hej!

Nu kanske det här låter väldigt konstigt, men behöver goda råd.

Jag har varit ihop med en kille i ungefär 1 år. Första gången vi träffades var hans så kallade bonusdotter där med pojkvän. Andra gången jag träffade dom tyckte jag det spårade ur. Jag trodde nästan min pojkvän skulle hamna i säng med bonusdottern (han är 45 och hon är 19). Det hela började med att hon smekte min pojkväns fötter (meningen var väl kanske att han skulle bli kåt). Sen efter ett tag när bonusdottern satt i soffan så kom han fram och böjde sig ner. Då var deras ansikten mycket nära och det blev en liten puss. Kvällen fortsatte och sen låg dom bredvid varandra i soffan och han sa ?jag älskar dig?. Hon sa ?jag älskar dig också?. Sen blev en till puss. Min pojkvän låg med benet över bonusdottern och höll om henne. Jag fick för mig att dom ville knulla med varandra. Ska tillägga att bonusdottern är väldigt på och besatt av honom.

Nu skulle jag vilja fråga honom en grej. Undrar hur många gånger han har knullat med henne. Hur ska jag fråga det? Ska jag göra det när han pratar om bonusdottern? Då kanske det är läge.

Alkohol var inblandat båda gångerna. Jag är gravid förresten med hans första biologiska barn (är 32, men bonusdottern ser äldre ut än vad jag är, själv ser jag lite barnslig ut i ansiktet och måste visa leg när vi är ute på ställen)

• Svar på tråden Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.
  • Anonym (Kärring mot strömmen)
    Lena08 skrev 2020-04-29 09:36:38 följande:

Förresten så tror jag inte att min pojkvän har adopterat den här tjejen.

Det brukar man inte göra bara hur som helst. Dessutom måste den biologiska pappan frånsäga sig vårdnaden.
  • Lena08

Min pojkvän kommer troligen få skaka galler eftersom han kört bil på fyllan. Gissar att det blir 1 månad ungefär. Blir svårt för honom att försöka tvinga mig till abort i så fall. Nu har jag beställt försvarsspray, vill ha det om han dyker upp helt plötsligt. Mina föräldrar börjar tycka att det här känns olustigt, men tror inte dom vill hålla på för mycket och lägga sig i.

• Anonym (Kärring mot strömmen)
    Lena08 skrev 2020-05-03 00:01:51 följande:

Min pojkvän kommer troligen få skaka galler eftersom han kört bil på fyllan. Gissar att det blir 1 månad ungefär. Blir svårt för honom att försöka tvinga mig till abort i så fall. Nu har jag beställt försvarsspray, vill ha det om han dyker upp helt plötsligt. Mina föräldrar börjar tycka att det här känns olustigt, men tror inte dom vill hålla på för mycket och lägga sig i.

Man får inte fängelse för att man kört onykter, han kommer kunna få fotboja eller samhällstjänst, eller kanske en kombination.

Han kommer oavsett inte kunna tvinga dig till abort. Om han knackar på låter du bli att öppna. Om han hotar dig via telefon/sms kontaktar du polisen och gör en anmälan. Försvarsspray är falsk trygghet, de flesta hinner inte ens få upp den i tid för att göra någon nytta.
  • Anonym (C)
    Anonym (Tvivel) skrev 2020-05-02 21:26:45 följande:

Mmmm...först undrar du om han har sex men bonusdottern och dagen efter drar du upp att han vill döda barnet i magen. Här går det fort. Du har inte under ert år tillsammans sett några varningstecken innan?

Är det så som du skriver är det hemskt...men jag tror bara att du hittar på och sen vill förvärra historien.

Hade inte du en tråd om att din mamma gått bort och du ställde dig lite undrade över att din mammas pojkvän stötte på dig? Var något om att du undrade hur mycket kontakt du skulle ha med honom eller något sådant...?
  • Anonym (Tvivel)
    Anonym (C) skrev 2020-05-03 12:28:39 följande:
    Hade inte du en tråd om att din mamma gått bort och du ställde dig lite undrade över att din mammas pojkvän stötte på dig? Var något om att du undrade hur mycket kontakt du skulle ha med honom eller något sådant...?
    Jag?!?
    Nää....jag har inte skrivit en tråd här på flera år.
    Kan min signatur vara lik någon annans?
  • Anonym (C)
    Anonym (Tvivel) skrev 2020-05-03 12:48:52 följande:

Jag?!?

Nää....jag har inte skrivit en tråd här på flera år.

Kan min signatur vara lik någon annans?

Oj jag citerade dig och menade att jag håller med dig om att jag inte riktigt tror på det ts skriver och så blev det riktat till dig, FÖRLÅT! Frågan var riktad till ts.
  • Anonym (C)

• Anonym (Känner igen)

Så där höll mitt ex på fast värre (kom på honom med saker).

Med sin biologiska dotter som var 9 år.

Anmälde honom med det kan du inte göra direkt eftersom hon är vuxen

Misstänker dock att det hållit på ett bra tag och att han utnyttjat henne flertal år.

• Anonym (Tvivel)
    Anonym (C) skrev 2020-05-03 17:34:35 följande:
    Oj jag citerade dig och menade att jag håller med dig om att jag inte riktigt tror på det ts skriver och så blev det riktat till dig, FÖRLÅT! Frågan var riktad till ts.
    Solig
  • Anonym (Känner igen)
    Lena08 skrev 2020-05-03 22:56:17 följande:

Vad gjorde han med sin biologiska dotter?

Tafsade på könet, oralsex mm
  • Anonym (Ugglan)
    Anonym (Tvivel) skrev 2020-05-02 21:26:45 följande:

Mmmm...först undrar du om han har sex men bonusdottern och dagen efter drar du upp att han vill döda barnet i magen. Här går det fort. Du har inte under ert år tillsammans sett några varningstecken innan?

Är det så som du skriver är det hemskt...men jag tror bara att du hittar på och sen vill förvärra historien.

Ja håller med, och det pendlar mellan att mannen i fråga benämns som pojkvän och därefter att han telefonterroriserar och att TS köpt pepparspray. TS, varför kallar du denne man för din pojkvän när du inte bor med honom, upplever dig telefonterroriserad av honom och har köpt pepparspray för att försvara dig mot honom. POJKVÄN?! Nä, jag får inte ihop detta.
  • Anonym (Camilla)

Vilken soppa. Jag tycker det är flera delar i det här.

Hur långt gången är du? Behålla barnet eller inte?

Vad har ditt utseende med saken att göra? Att flickan ser äldre ut än du? Knepig kommentar.

Bor du och pojkvännen ihop? Tror inte det va?

Om du har sett tendenser med alkoholproblem och kontrollbehov, psykisk misshandel. Hur tänkte du då när du väljer att bli gravid??

Hans beteende med flickan är helt vansinnigt. Eg har det ingen betydelse om de haft sex eller inte. De har en synnerligen osunt förhållande. OM de dessutom har haft sex?! Kan de ha skett även när hon klassas som minderårig. Skulle vara intressant att höra vad hennes mor tycker om det hela och vad hon har för erfarenhet.

Klart han använder din far för att manipulera dig. Ta ett allvarligt snack med fadern.

Precis som flera säger så är han ensamt ansvarig för sina handlingar vid ett ev suicudförsök.

Var rädd om dig!

• Lena08

Jag har inte köpt pepparspray eftersom det är olagligt i Sverige om man är privatperson. Det som jag köpt är lagligt och har förresten inte kommit fram till mig ännu.

Hennes mor har sagt upp kontakten med min pojkvän, men jag har säkert inte fått veta hela historien. Jag märkte redan från första början att bonusdottern inte gillade mig. Hon pratade inte med mig och var sur som en citron.

Härligt när folk försöker provocera en och så lyckas dom inte. Känns som att hon försöker göra det.

Vi bor inte ihop, men av någon anledning vill han jag ska bo med honom hela tiden. Som sagt, det verkar som den här mannen är beroende av mig.

Har pratat med min pappa flera gånger och det slutar väl snart med att vi båda anmäler honom.

• Anonym (Lämna NU)

Du är ett troll..finns ingen annan rimlig förklaring!

Svar på tråden Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.