• Anonym (Mana)

Vem av killarna väljer du?

Vi säger att du måste välja mellan en av de här två typerna av killar.

Gentlemannen är han som vill sätta på dig, men han visar det inte tydligt. Han är respektfull, mer försiktig.

Kåtbocken är hans motsats. Han vill sätta på dig och det döljer han inte. Han är fräck och känns spännande, lite farlig. Mer action än gentlemannen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av killarna väljer du?
  • Anonym (Anonym)

Välja för vad? Sex eller förhållande?

• Anonym (Mana)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-05 07:56:09 följande:

Välja för vad? Sex eller förhållande?

Förhållande.
  • Anonym (D)

Varför antingen eller? Så svartvit är ju inte verkligheten. Jag vill ha en man som både kan dölja när han är kåt och som kan släppa fram det med full kraft när det är läge. Precis som jag. 

• Oerhörd

Vill inte ha antingen eller. Vill ha någon med vett att skilja på när det är läge att försiktig respektive fräck, och som behärskar både och.

• Mimosa86
    Anonym (Mana) skrev 2020-05-05 08:04:54 följande:

Förhållande.

Fast du skriver ju bara att han vill sätta på? Inte om att han vill ha en relation. Hur ska man utläsa detta ur din text?

Svaret oavsett är, den man har bäst personkemi med.

Men om man vill ha en relation så brukar man ju välja bort de som enbart vill ligga. Varför investera tid med en sådan person? Säger ju sig självt.
  • Anonym (Loo)

Hade jag bara dom två alternativen till buds så skulle det bli gentlemannen, oavsett om det gällde för bara sex eller i förhållande. Min erfarenhet är att "kåtbocken" själv tror att han utstrålar spänning och skicklighet i sängen, när han egentligen bara verkar dryg och sliskig. :/ nä, den kåta, artiga gentlemannen får min röst!

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mana) skrev 2020-05-05 08:04:54 följande:

Förhållande.

Då svarade jag fel i röstningen
  • annabellelee

Ingen av dem. Jag vill ha någon som är intresserad av mig, hela mig, och inte bara vill sätta på mig.

Svar på tråden Vem av killarna väljer du?