• Anonym (TS)

Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?

Om du har hämnats din partners otrohet genom att själv vara otrogen, hur kändes det efteråt?

Kände du att du fick din hämnd så ni var kvitt sedan, hjälpte det dig att komma över din partners otrohet?

Berättade du för din partner att du också varit otrogen eller fick det bli en tyst hämnd som bara du vet om?

Hur gick det sedan med relationen?

• Svar på tråden Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?
  • Drottningen1970
    Anonym (TS) skrev 2020-05-24 18:53:25 följande:

Man kan säga att du bevisade att jag kan få en ny hur-lätt-som-helst, behöver inte ens gå utanför dörren ;)

Hur tog din kille det?

Han tyckte mest det var bedrövligt att grannen återigen hade haft sex med en av hans flickvänner.
  • Anonym (Noll)

Ja, och jag gifte mig med honom jag var otrogen med.

• MammAmma

Jag har inte gjort det, men skulle absolut kunna tänka mig hämnas på det sättet. Ser inte varför jag skulle behöva höja mig själv ovanför hämnd i en sådan situation, jag säger som Drottningen: balsam för själen.

Naturligtvis skulle jag berätta det för partnern, annars är det inte mycket till hämnd, och självklart är relationen förverkad redan oavsett. Det har "partnern" sett till. Så lika bra att få lite hämnd på köpet.

• Anonym (TS)
    Drottningen1970 skrev 2020-05-24 19:24:07 följande:

Han tyckte mest det var bedrövligt att grannen återigen hade haft sex med en av hans flickvänner.

Ja det kan ju skapa en liten spricka i grannsämjan så att säga. Jag läste en chatt precis där folk skickat in sina bästa hämnder och det var flera stycken som hade hämnats på sin otrogna flickvän genom att ligga med hennes lillasyster eller mamma (!)

Det måste ha gjort familjerelationerna isiga för lång tid framöver i den familjen.. och man undrar hur så många mammor kan ligga med sin dotters pojkvän/ex men tydligen så..
  • Anonym (sådär)
    Anonym (TS) skrev 2020-05-24 19:43:18 följande:
    Ja det kan ju skapa en liten spricka i grannsämjan så att säga. Jag läste en chatt precis där folk skickat in sina bästa hämnder och det var flera stycken som hade hämnats på sin otrogna flickvän genom att ligga med hennes lillasyster eller mamma (!)

Det måste ha gjort familjerelationerna isiga för lång tid framöver i den familjen.. och man undrar hur så många mammor kan ligga med sin dotters pojkvän/ex men tydligen så..
    Tja, jag tycker det säger mer om morsan och syrran än nåt annat? Vem fan knullar sin syrras eller dotters kille undrar jag? Jag skulle känna mig oerhört smutsig efter att ha knulla dylika psykfall bara för att hämnas... i så fall ska man väl hellre vara glad att man slipper vara en del av den sån störd familj?
  • Anonym (sådär)

PS! Missförstå mig rätt nu, jag har inget emot hämnd, tycker tvärtom att det kan en otrogen jävel gott ha. Men just syrran eller mamman låter ju allmänt vidrigt.

• Anonym (Aldrig)

Skulle aldrig resonera så

• Anonym (Aldrig)

• Anonym (Aldrig)

• Anonym (Aldrig)

• Anonym (Aldrig)

Svar på tråden Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?