• Anonym (Ts)

Underliv som luktar efter samlag?

Hallå!

Har en liten fundering.. det är nämligen så att mitt underliv, min fitta, luktar ganska mycket efter samlag. Jag och personen jag ligger med då och då kör oskyddat (utan kondom men med preventivmedel ska väl tilläggas) och han kommer ofta i mig - kan det ha något med saken att göra?

Eller kan det vara faktumet att han ibland inte duschat på ett tag? (Inget jag vetat om eller reflekterat över förrän jag började tänka på min doft och sambandet mellan de två)

Min doft blir starkare direkt och håller sig så ett par dagar, brukar det vara så? Eller vad kan det vara?

Har vi inte sex så luktar min fiffi inte mycket alls nämligen.

Men å andra sidan så kan han lika gärna vara nyduschad och jag luktar ändå starkt efter samlag. Sen vet jag inte hur han tvättar sig eller så men.. är ganska trött på att typ konstant ha en stark doft från fiffin..

Är jag ensam om detta? Vad har ni för tankar? Vad kan det bero på?

• Svar på tråden Underliv som luktar efter samlag?
  • Anonym (micke)
    Be Ja skrev 2024-01-01 23:35:27 följande:

Samma kan det vara med kuken att den luktar fitta bra längre än en dag, ibland flera dagar. 

Men det går jag igång på ännu mera... vilket ofta kan leda till att vilja ha ännu mera sex. Blir lite dominoeffekt av det hela. 

Men människa, vad är det du säger, tvättar du inte dig i underlivet eller vad? Jag duschar minst en gång per dag (jag simtränar i princip varje dag, så det blir ibland två gånger), och jag för min del luktar definitivt inget annat än tvål och lotion. Jag tvättar mig dessutom extra noga innan hustrun och jag ska ha sex, någon slags respekt får man ändå visa till varandra.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Ts) skrev 2020-06-01 20:02:37 följande:

Hallå!

Har en liten fundering.. det är nämligen så att mitt underliv, min fitta, luktar ganska mycket efter samlag. Jag och personen jag ligger med då och då kör oskyddat (utan kondom men med preventivmedel ska väl tilläggas) och han kommer ofta i mig - kan det ha något med saken att göra?

Eller kan det vara faktumet att han ibland inte duschat på ett tag? (Inget jag vetat om eller reflekterat över förrän jag började tänka på min doft och sambandet mellan de två)

Min doft blir starkare direkt och håller sig så ett par dagar, brukar det vara så? Eller vad kan det vara?

Men å andra sidan så kan han lika gärna vara nyduschad och jag luktar ändå starkt efter samlag. Sen vet jag inte hur han tvättar sig eller så men.. är ganska trött på att typ konstant ha en stark doft från fiffin..

Träffar han andra tjejer parallellt?

När jag dejtade flera tjejer samtidigt uppstod ofta detta. Om jag t.ex. dejtade 2 tjejer sedan ett tag och utökade det med en 3:e tjej så kom dessa dofter som du pratar om. Lite samma lukt som vid svampinfektion men inte lika intensivt. Efter ett tag så "stabiliserade" sig läget och alla luktade fräscht igen, tills man tog in ytterligare en tjej. 

Fick förklaringen att det berodde på att bakteriefloran rubbades med nya bakterier, och att det tog ett tag innan alla bakterier blev kompisar.
  • Anonym (snögubbe)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-01-03 10:20:01 följande:
    Träffar han andra tjejer parallellt?

När jag dejtade flera tjejer samtidigt uppstod ofta detta. Om jag t.ex. dejtade 2 tjejer sedan ett tag och utökade det med en 3:e tjej så kom dessa dofter som du pratar om. Lite samma lukt som vid svampinfektion men inte lika intensivt. Efter ett tag så "stabiliserade" sig läget och alla luktade fräscht igen, tills man tog in ytterligare en tjej. 

Fick förklaringen att det berodde på att bakteriefloran rubbades med nya bakterier, och att det tog ett tag innan alla bakterier blev kompisar.
    Jag har sällan haft problem med doft i samband med sex, men efter att ha haft 3-kant med ett par - han kom dock i henne, men han växlade mellan oss, så luktade det väldigt speciellt väldigt länge från underlivet. 
    Höll i sig i många månader!
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (snögubbe) skrev 2024-01-03 10:37:14 följande:
    Jag har sällan haft problem med doft i samband med sex, men efter att ha haft 3-kant med ett par - han kom dock i henne, men han växlade mellan oss, så luktade det väldigt speciellt väldigt länge från underlivet. 
    Låter som ungefär samma situation med bakteriefloran, att det är olika i olika tjejer och när de blandas kan det bli obalans. Även när det går ett tag mellan de olika tjejerna. 
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (snögubbe) skrev 2024-01-03 10:37:14 följande:
    Har du haft fler trekanter eller var det den enda? Hade varit intressant att veta om det blev samma sak varje gång. 

Jag och min fru letar efter en extra tjej att ha trekant med, men hon är orolig för bakterier och smittor så det är en grej som sätter käppar i hjulet. Man kan ju förstås sätta på gummi varje gång man stoppar in den i den andra tjejen men det blir meckigt om man byter fram och tillbaka.
  • Anonym (snögubbe)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-01-03 10:50:46 följande:
    Har du haft fler trekanter eller var det den enda? Hade varit intressant att veta om det blev samma sak varje gång. 

Jag och min fru letar efter en extra tjej att ha trekant med, men hon är orolig för bakterier och smittor så det är en grej som sätter käppar i hjulet. Man kan ju förstås sätta på gummi varje gång man stoppar in den i den andra tjejen men det blir meckigt om man byter fram och tillbaka.
    Har inte delat på det viset efter den gången. Det har varit män som delat på mig...
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (snögubbe) skrev 2024-01-03 11:11:24 följande:
    Har inte delat på det viset efter den gången. Det har varit män som delat på mig...
    OK, har det varit samma sak med dofterna efteråt? 

Jag får känslan av att det är just andra tjejers bakterier som är det värsta, när killen går från den ena till den andra på kort tid. 
  • Anonym (snögubbe)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-01-03 11:20:43 följande:

Jag får känslan av att det är just andra tjejers bakterier som är det värsta, när killen går från den ena till den andra på kort tid. 
    Ingen doft än så länge i alla fall efter karlarna, men nu hade de flesta faktiskt kondom.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (snögubbe) skrev 2024-01-03 12:23:33 följande:
    Ingen doft än så länge i alla fall efter karlarna, men nu hade de flesta faktiskt kondom.
    Ok, med kondom slipper du förstås många sådana problem. Men det tar ju tyvärr bort en del av det roliga, särskilt när två grabbar turas om att komma i samma tjej.
  • Be Ja
    Anonym (Bea) skrev 2020-06-02 08:17:19 följande:

Så är det för mig. Får jag sperma i fifi så börjar det lukta skunk efter ett tag. Därför passar det dåligt med morronsex innan jobbet :D

Det blir väl bara intressant stämning på jobbet om det doftar lite extra mycket...Skrattande
  • Be Ja
    Anonym (Bocken) skrev 2024-01-03 11:20:43 följande:

Vid gangbang måste det ju spridas väldigt mycket bakterie floror om det knullas utan kondomFörvånad
  • Anonym (BV)
    Anonym (Ts) skrev 2020-06-01 20:02:37 följande:

Hallå!

Hej!
    Det var så för mig under en lång tid, sedan började det också lukta konstigt vid mens. Tillslut ringde jag en vårdcentral online. Läkaren skickade hem ett provtagningskit och det visade sig att jag hade bakteriell vaginos. 

Fick en gel som man skjuter in i slidan fem kvällar i rad, och det försvann, har inte kommit tillbaka. Det var några år sen nu. 

Det är så skönt och befriande att det aldrig luktar längre! Behöver aldrig tänka på att han inte ska komma i mig innan vi ska träffa folk/gå till jobbet. Det kunde liksom lukta i flera timmar, och det känns som om att det kunde lukta genom kläderna. 

Det är värt att testa för bakteriell vaginos!
  • Anonym (:))

Den där mixen av kroppsvätskor och lukten alltså:) Tips: Fjällvandra en vecka utan att duscha, ha sex två ggr om dagen och alltså...man vill inte sitta i en bil med sig själv sedan. Han kommer lukta han med men lukten från den regionen på dig själv....det är speciellt. Som både blåmögelost och skaldjur i soprum.

• Anonym (Inte ensam)

Jag får så varje gång någon kommer i mig. 

Svar på tråden Underliv som luktar efter samlag?