• Dr Börje

Smisk - vill du ha det?

Jag förvånas ofta över hur många kvinnor här som saknar att få smisk av sina män. Är det verkligen så vanligt förekommande att kvinnor triggas och njuter av smisk? Eller är det bara så att dom väldigt få som gör det samlas här och ger uttryck för det....

Så svara är ni snälla och även ni som absolut inte vill ha smisk.

Själv är jag ingen smiskare. Varesig utdelning eller mottagande. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smisk - vill du ha det?
  • Anonym (Lilla My)
    KimLinnefeldt skrev 2020-06-18 11:06:29 följande:

Min fru säger att hon inte vet varför hon gillar det och att hon inte borde gilla det, men ändå gör det...

Ja det är precis så jag känner också.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Lilla My) skrev 2020-06-18 11:40:13 följande:
    Ja det är precis så jag känner också.
    Och det är på sätt och vis så jag också känner, när jag smiskar, att jag inte borde gilla det, inte borde dominera. Men det pirrar i hela kroppen när jag gör det. Det är en lek, ett rollspel. Annars är vi som sagt ganska jämställda.
  • Anonym (Nej)

Usch nej

Porrskadade män

• Anonym (Ann)

Jag tycker smisk kan vara ursexigt men man måste ha det med en partner man litar på. Älskar rollspel där jag är den olydiga flickan.

• Anonym (Hårt)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-10 23:36:10 följande:

Usch nej

Porrskadade män

Jag är kvinna, älskar smisk och hårdare tag och var den som vill ta in det i vårt sexliv. Är inte heller skadad eller störd :)
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hårt) skrev 2020-07-11 12:07:40 följande:

Jag är kvinna, älskar smisk och hårdare tag och var den som vill ta in det i vårt sexliv. Är inte heller skadad eller störd :)

Hur gammal är du?
  • Anonym (XY)
    Anonym (Nej) skrev 2020-07-11 12:09:34 följande:
    Hur gammal är du?

Maktspråk?

Vad har ålder med detta att göra?

Hur gammal är du själv?

• Anonym (Tuppis)

Mitt x och jag hade lite smisk med i leken. I början när hon berättade att hon vill bli smiskad på rumpan så tog det emot för mig men när jag upptäckte att hon blev kåt av det så släppte det för mig. Det började med att jag satt i soffan och hon kom och låg med överkroppen i mitt knä och såg på tv en stund. Jag visste ju vad hon ville så plötsligt så drog jag bara upp henne över mig så rumpan hamnade framför mig. Knäppte upp jeansen och slet ner dem och gav henne en omgång. Först mjuk och sedan hårdare när jag märkte att hon gillade det.

Någon gång senare så ställde hon sig på alla fyra och bad mid smiska lätt på fittan också. Gjorde det och det gillade hon verkligen, gick för henne efter ett tag.

Så att gilla det eller inte är ju individuellt och är inte fel om båda är med på det, som annat när det gäller sex.

• Anonym (Lasse)

Min fru älskar att få smisk på rumpan, vi har inga piskor etc. Utan det är mina händer som gäller. Ibland så blir det avtryck i skinkan av handen, då njuter hon extra mycket.

• Anonym (Hårt)

Hur gammal är du?

44
  • Anonym (Hårt)

Hur gammal är du?

Så jag är inte ung om det var det du försökte anspela på
  • Maria0598

Fick smisk när jag gick i högstadiet (av några killar i parallellklassen) och sedan dess har jag varit nyfiken på det.

Svar på tråden Smisk - vill du ha det?