• Anonym (Statistiknörd)

Hur länge varar ett samlag normalt med din partner

Som frågan lyder. Hur lång tid pågår ett samlag i ditt förhållande. Från förspel tills mannen får utlösning. Sen är ju normalt herdestunden över. 

Hos oss pågår samlaget i ca 30 min. Vi är båda nöjda sedan. Vi är båda pensionärer. 

Är båda parter hos dig nöjda när det går för mannen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-06 07:55
    Målet är naturligvis att båda ska få orgasm. Först kvinnan sen kan mannen komma.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge varar ett samlag normalt med din partner
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Statistiknörd) skrev 2020-06-06 14:22:04 följande:

Det är bara att gratulera. Det är nog inte många kvinnor som får orgasm inom 10 minuter

Det är nog inte alls särskilt ovanligt - alla kvinnor tar ju inte evigheter på sig att komma
  • Anonym (Man)

20 minuter kanske. Det har blivit svårare för mig att komma, så det tar längre tid numera. När vi var yngre kanske det tog 10 minuter. Det är min orgasm som innebär slutet på samlaget. Frun når inte orgasm och jag kan inte fortsätta efter att det har gått.

• Anonym (saga)

Allt från 30 sekunder till två timmar. Vanligast är väl strax över 10 minuter.

• Benhard

Tyvärr är min fru helt ointresserad av sex numera, så alternativet aldrig skulle ha funnits med. Vi hade underbar sex förut, men nu glor hon bara på paddan....????

• Anonym (Nyponrosen)
    Anonym (Statistiknörd) skrev 2020-06-06 14:22:04 följande:

Det är bara att gratulera. Det är nog inte många kvinnor som får orgasm inom 10 minuter

Vi är nog inte så få heller....
  • Anonym (Man 27år)

Det skiljer väääldigt mycket i mitt förhållande. Vi är ett par som bor var för sig fortfarande. När vi träffas för första gången på 2-3 dygn kommer jag efter allt från 5-15 minuter beroende på hur uppspelta vi båda blir när vi träffas igen.

I "vanliga fall" när vi sover ihop, försöker jag få orgasm som man inom 20 minuter intensivt sex, för då har hon kommit 2-3 gånger och det börjar bli känsligt för henne, samt att jag börjar bli trött o musklerna. Vi kör dock både hårt och fort, annars går det inte för oss.

• Anonym (Pappa till 3)

Lätt 45min. ????

Jag och tjejen har så sjukt bra sex. Behöver bara ta i henne så kommer hon. Oralt så hon kommer i starka orgasmer. (Även fontänorgasmer många ggr). Sjukt hett att ligga i en 69 och hon fyller halsen full,och mig fyller hon i munnen av hennes orgasmer????????

• Mandel

X-maken och jag kunde verkligen ta snabbisar där jag kom först och det tog inte ens 5 min...

Sedan kom min cykelkarriär in i livet och det tar numera faktiskt längre tid att få orgasm. Märker en markant skillnad även när jag onanerar.
    Nuvarande dejt är så satans skön att bara rida i evigheter eller låta honom ta mig bakifrån i evigheter. Vare sig hans eller min orgasm är det viktiga utan resan dit. Vill inte att det ska ta slut...
    Det är skönt på så olika vis.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (katt)

Har absolut ingen aning, kollar ju inte på klockan... Mellan en kvart och en timme? Skulle kanske vilja dra ut på det lite mer men efter 13 år tillsammans är det fortfarande sjukt hett och båda har en förmåga att tappa fattningen ganska snabbt, så det går liksom inte.

• Anonym (Pelle)
    Mandel skrev 2020-07-09 16:15:52 följande:

X-maken och jag kunde verkligen ta snabbisar där jag kom först och det tog inte ens 5 min...

Sedan kom min cykelkarriär in i livet och det tar numera faktiskt längre tid att få orgasm. Märker en markant skillnad även när jag onanerar.

Nuvarande dejt är så satans skön att bara rida i evigheter eller låta honom ta mig bakifrån i evigheter. Vare sig hans eller min orgasm är det viktiga utan resan dit. Vill inte att det ska ta slut...

Det är skönt på så olika vis.

Vad är det som gör nuvarande dejt så skön ?
  • Anonym (L)

Det är ju väldigt olika från gång till gång, ibland blir det ju snabbisar när man har lite bråttom eller så och då kanske det bara blir 5 minuter, men oftast blir det mellan 25-35 minuter ca. Och vissa gånger kan det bli ännu längre, upp mot en timme eller mer om humöret är åt det hållet :) 

• Anonym (B)

I genomsnitt kanske 40-50 minuter. Vi kan hålla på allt emellan 20 min upp till 2-3 timmar.

• Vinnen

Åh herregud 30 min? Vilken dröm!!! Vad sägs om 3 min? Värdelöst kort tid säger jag...

• Mandel
    Anonym (Pelle) skrev 2020-07-09 17:20:56 följande:
    Vad är det som gör nuvarande dejt så skön ?
    Typ allt. 
    Hur han rör sig, hur han låter, vad han säger osv.
    Och att han är en fantastisk människa även när vi inte har sex.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Förspel)

Med förspel inkluderat kan det ta långt över en timme. Jag smeker gärna min fru till orgasm en till två gånger innan vi har samlag, sedan tar själva samlaget kanske max 10 minuter. Där är det svårt att avgöra tiden ibland, haha.

Svar på tråden Hur länge varar ett samlag normalt med din partner