Anonym (..) skrev 2020-06-16 07:59:15 följande:
Tycker alla här i gruppen kan sluta kalla tjejen för slampa, kofitta eller slyna. Omoget och rent utav kränkande. Vi vet inget om tjejen, eller om TS version av händelsen är den sanna eller något om deras förhållande. Oavsett är de fel ord att använda.
Men det som tjejen påstås göra mot dig TS tycker jag är så sjukt FEL, din kompis förtjänar att veta vem han är tsm med, lika mycket som han förtjänar trogna vänner och en trogen flickvän. Så din tanke att kanske göra något med din kompis flickvän, är ett riktigt korkat drag. Förstår att du kan bli frestad av smicker och charm, men tror inte att du kommer tycka att det var värt det efteråt. Du kommer inte va uppskattad av många av era gemensamma vänner och din kompis kommer troligtvis tycka mest illa om dig. Vänner sviker inte vänner, och framförallt inte på det sättet. Tro mig, hon är inte värd den uppmärksamheten. Hitta en ledig tjej och charma henne istället. Sen tycker jag du ska tala om för hennes kille vad hon håller på med, och att du inte tycker att det känns okej. Säg även detta till tjejen såklart.
Ha en trevlig midsommar!
Du har helt rätt ..jag gjorde en tanke vurpa ..vet faktiskt inte alls varför jag kallade henne för slampig ..dumt och väldigt plumt gjort
Glad midsommar på dig!