• Anonym (Frestad)

Vännens tjej stöter på mig

Jag har en vän sedan många år tillbaka. För ca 1 år sedan träffade han en ny tjej som han nu är sambo med. Vi har haft ett antal träffar där hon redan från start har rå stöt på mig vid varje tillfälle hon har kunnat o då bla smekt mig mellan benen. Nu ska vi fira midsommar med dom o jag känner på mig att det kmr bli ännu grövre.

Vad ska jag göra?? Helt ärligt så har jag börjat bli frestad av tanken på att ge henne en åktur o det är väldigt olikt mig...

• Svar på tråden Vännens tjej stöter på mig
  • Anonym (Varför?)

Det ÄR slampigt att stöta på sin pojkväns vänner och ta dem på kuken, om man inte har öppet förhållande och killen är helt ok med det.

Men då har väl tjejen inget emot att TS berättar för sin kompis och frågar honom rätt ut om det är ok att han ligger med hans tjej?

• Ascendere
    Anonym (Frestad) skrev 2020-06-12 21:41:47 följande:

Jag har en vän sedan många år tillbaka. För ca 1 år sedan träffade han en ny tjej som han nu är sambo med. Vi har haft ett antal träffar där hon redan från start har rå stöt på mig vid varje tillfälle hon har kunnat o då bla smekt mig mellan benen. Nu ska vi fira midsommar med dom o jag känner på mig att det kmr bli ännu grövre.

Vad ska jag göra?? Helt ärligt så har jag börjat bli frestad av tanken på att ge henne en åktur o det är väldigt olikt mig...

Berätta för din kompis, det är vad en riktig kompis hade gjort.
  • Anonym (Pjyp)
    Ascendere skrev 2020-06-16 08:38:55 följande:

Berätta för din kompis, det är vad en riktig kompis hade gjort.

Du kan ju alltid fråga din kompis om han är villig att låna ut henne då och då, iallafall med tanke på uppmärksamheten hon ger dig.
  • Anonym (Glenn)

Du kan la alltid föreslå en trekant? Då smygs det inte bakom någons rygg, och alla får vara delaktiga.

• Smed75
    Anonym (..) skrev 2020-06-16 07:59:15 följande:

Tycker alla här i gruppen kan sluta kalla tjejen för slampa, kofitta eller slyna. Omoget och rent utav kränkande. Vi vet inget om tjejen, eller om TS version av händelsen är den sanna eller något om deras förhållande. Oavsett är de fel ord att använda.

Men det som tjejen påstås göra mot dig TS tycker jag är så sjukt FEL, din kompis förtjänar att veta vem han är tsm med, lika mycket som han förtjänar trogna vänner och en trogen flickvän. Så din tanke att kanske göra något med din kompis flickvän, är ett riktigt korkat drag. Förstår att du kan bli frestad av smicker och charm, men tror inte att du kommer tycka att det var värt det efteråt. Du kommer inte va uppskattad av många av era gemensamma vänner och din kompis kommer troligtvis tycka mest illa om dig. Vänner sviker inte vänner, och framförallt inte på det sättet. Tro mig, hon är inte värd den uppmärksamheten. Hitta en ledig tjej och charma henne istället. Sen tycker jag du ska tala om för hennes kille vad hon håller på med, och att du inte tycker att det känns okej. Säg även detta till tjejen såklart.

Ha en trevlig midsommar!

Du har helt rätt ..jag gjorde en tanke vurpa ..vet faktiskt inte alls varför jag kallade henne för slampig ..dumt och väldigt plumt gjort

Glad midsommar på dig!
  • Anonym (Asful)

Man lever bara en gång. Jag hade 100% valt fitta framför nån kompis 

• Ascendere
    Anonym (Asful) skrev 2020-06-17 02:18:18 följande:

Man lever bara en gång. Jag hade 100% valt fitta framför nån kompis 

Varför? Det ena finns i överflöd men en bra kompis växer inte på träd
  • Anonym (Asful)
    Ascendere skrev 2020-06-17 07:03:11 följande:
    Varför? Det ena finns i överflöd men en bra kompis växer inte på träd
    Jag föredrar ett bra ligg. Kompisar bryr jag mig inte mycket om. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Asful) skrev 2020-06-18 01:47:37 följande:
    Jag föredrar ett bra ligg. Kompisar bryr jag mig inte mycket om. 
    Tja, med tanke på hur du resonerar så kan man ju förstå om du inte har några kompisar att bry dig om. Vem fan vill ha en kompis som resonerar som du?
  • Anonym (Frestad)

Så nu har vi avklarat midsommar! Jag kunde med gott samvete gå o lägga mig! Däremot hittade vi polarens tjej med en annan kille i tvättstugan så jag va väl inte så unik som jag kanske trodde

• Anonym (s)
    Anonym (Frestad) skrev 2020-06-20 22:43:34 följande:

Så nu har vi avklarat midsommar! Jag kunde med gott samvete gå o lägga mig! Däremot hittade vi polarens tjej med en annan kille i tvättstugan så jag va väl inte så unik som jag kanske trodde

Du slapp könssjukdomar då för hon lär ligga med alla hon kan.
Svar på tråden Vännens tjej stöter på mig