Är du intresserad av tillfälliga sexuella
relationer?
relationer?
Aldrig i livet. Det är ett så sjukligt avvikande beteende. Det är för emotionellt störda människor.
Är du kvinna?
Skicka pm om du vill vara övningsdejten!
Kanske för att det ÄR så. Eller håller du inte med om att de flesta kvinnor har stort bekräftelsebehov?
Jag kan inte komma på nån kvinna jag har träffat som inte hade det.
Nån annan man här? Era erfarenheter?
Jag lovar att alla män inte är likadana!
Blir dock nyfiken varför någon som börjar prata sex på det sättet fortsätter om den andra inte hakar på.
Blir dock nyfiken varför någon som börjar prata sex på det sättet fortsätter om den andra inte hakar på.
Jag har stort närhetsbehov och under tiden jag söker henne jag vill ha en seriösare relation har jag inga som helst problem med att ha tillfälliga sexuella relationer. Fast de som har känslor med är bättre.
Ni är ju några kvinnor som har tydlig uppfattning om hur man som man ska föra sig för att passa er. Ni har säkert pratat med väninnor om era och deras upplevelser.
Så jag tänkte höra om råd till mig själv.
Jag är en man som lever et aktivt och stabilt liv. Jag har lätt att umgås med andra, både män och kvinnor. Jag hoppas hitta någon som jag kan inleda en romans med, låta det utveckla sig om det känns rätt för visst vill jag ha rätt partner på sikt. Dock inte i stress för att måste hitta henne just nu. Som komplement till TS så kan jag tänka mig tillfälliga sexuella kontakter även om jag tycker at de med känslor är bättre.
Hur ska jag se till att jag inte skrämmer bort kvinnan jag har intresse i?
Kanske för att det ÄR så. Eller håller du inte med om att de flesta kvinnor har stort bekräftelsebehov?
Jag kan inte komma på nån kvinna jag har träffat som inte hade det.
Nån annan man här? Era erfarenheter?
Skulle du kunna träffa t ex 2 olika män så?
Jag är intresserad av 2 kvinnor, som jag skulle vilja ha det så med. Träffa båda, fast inte samtidigt.