Jag tänder på TS
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Transflicka ditt inlägg nr 37 väldigt upphetsande.
har Fantasi att vara med en shemale
Jag har varit med två TS vid två olika tillfällen. Vi gick hela vägen bägge gångerna.
Det kom som ett resultat efter mycket konsumtion av TS-porr. Det var två trevliga upplevelser. Se bara till att de inte är för stora och att det finns glidmedel. :)
Shemales är sexiga. Var hittar man feminina shemales om man skulle vilja träffa någon?
Jag älskar sex med trans...
Jag har varit väldigt sugen länge på att prova TS och drömmer om att bli påsatt. Inte vågat ta steget än? vet inte riktigt hur.
Jag fantiserar om oralsex med en TS, det är nåt med både bröst och kuk som väcker något väldigt starkt i mig? Analsex är dock extremt avtändande för mig (även mellan man/kvinna) så det får stanna med att vi tar på varandra och smakar på varandra...
Jag är transflicka men svårt hitta bra man.
Min favorit roll o kläder är att klä mej som 15-20årig tjej gärna likt en prinsessa i vit/rosa klänning, tyllkjol, nylonstrumpor, skor, peruk, fina underkläder.
Problemet tycker jag är att träffa en man som vill det jag vill och typ ha återkommande hemliga möten o utvecklas ihop.
Tyvärr håller många män en väldigt låg nivå, respektlösa, bara ska ha och väldigt porrskadade.
Detta land har väldigt många ensamma män och borde finnas de som vill ha härligt sällskap.
Borde finnas gentleman som uppskattar få besök ibland av läckert uppklädd transflicka och inte bara hoppa på o knulla. Nä, kunna umgås, äta, filmkväll mm o mysa av att smeka mina sexiga kläder o kropp så att lusten kommer som leder till härligt sex för båda . Sen på nytt umgås, sova över med ny sex så ofta det går.