william20 skrev 2020-07-15 09:27:06 följande:
Varför är du en sådan skadeglad för? Att önska något sådant visar att du är en äcklig människa.
Jag älskar henne och har aldrig sagt att jag råkade vara otrogen utan har gjort ett val som jag ångrade sen.
Hon skulle aldrig vara otrogen för jag knullar henne så fort jag får tillfälle
Du tror att ditt knull kan bota allt av begär efter otrohet? För mig har sådana begär absolut inget med min och min mans sexliv att göra, så du kan inte utgå från att det skulle fungera så enkelt för er heller.
Liten, det skrev jag för att jag tittade på din profil och såg åldern 19 år vilket stämmer otroligt bra ihop med dina resonemang. Om du är äldre än 19 år är det inget du behöver skryta om, då blir saken bara värre :/
Du säger själv att kåthet inte kan styras. Nu säger du plötsligt att du aldrig mer kommer vara otrogen, alltså besitter du helt plötsligt viljan och kontrollen inom dig som gör att du inte mer råkar göra sånt. Vad häftigt! Hur dök den upp? Vad synd att du inte hade den förut bara, då hade inte detta hänt :( det enda kärleksfulla du kan göra nu är att låta din tjej bestämma om hon vill vara med en som svikit henne eller inte. Att bestämma åt henne är inte rätt, det är själviskt och kontrollerande och gynnar bara dig. Gör du så får du åtminstone erkänna att du inte älskar henne.