• william20

Ångest

Jag har en underbar sambo och jag älskar verkligen henne. Saken är den att vi väntar barn och hon är i 4 månaden. Jag har haft sådan sexlust och jag har ju fått runka väldigt mycket.den sista tiden. Men dom två senaste afterwork jag har varit på, så har jag tyvärr klantat till de och knullat en kollega. Jag skäms verkligen åt de men kåtheten tog tyvärr över men nu efteråt så skäms jag och ångrar mig. Jag har svårt att se min sambo i ögonen utan att känna skam. Hur ska jag kunna bli av med den känslan utan att något kommer fram till min sambo?

• Svar på tråden Ångest
  • william20
    ThreeCherries skrev 2020-07-14 19:55:30 följande:
    Om inte kåthet kan styras kan du lika gärna lämna henne nu, du har gjort detta minst två ggr, hur många ggr ska du försöka komma undan innan din tjej och ditt barn kommer på dig sen? Vill du verkligen vara den?

Du är en liten kille fortfarande. Med tiden kommer du förhoppningsvis lära dig hur man tar ansvar, hur man står för sina handlingar och inte skyller ifrån sig sin otrohet, hur detta helt och hållet var ditt fel och inte alls berodde på att din partner inte tillåter porr.

Men tills dess, snälla lämna din tjej, om du verkligen älskar henne så vill du det bästa för henne - någon som inte kommer svika henne om och om och om för att "kåthet inte kan styras".
    Men snälla jag är inget äckel som kommer vara otrogen jämt och ständigt. Jag kommer som sagt aldrig mer vara otrogen. Därför tar de ju mer skada om hon får reda på de. Bättre att hon är lyckligt ovetandes och dessutom bra att jag kommer undan konsekvenser. 

Liten kille? Hur gammal är du själv?
  • Anonym (M)

Kan nog vara svårt att bli av med den utan att erkänna vad du gjort. Om du ändå inte vill göra det får du väl se till att vara den bästa partner du kan från och med nu, vad annat finns det att göra?

Sen är det definitivt ingen ursäkt för din otrohet att din partner inte vill att du tittar på porr men jag kan tycka att det är en konstig inställning att försöka styra över sin partners sexualitet. Vill man inte ha sex kan man inte gärna säga något om hur eller när de väljer att onanera.

• william20
    Anonym (M) skrev 2020-07-14 20:27:51 följande:

Kan nog vara svårt att bli av med den utan att erkänna vad du gjort. Om du ändå inte vill göra det får du väl se till att vara den bästa partner du kan från och med nu, vad annat finns det att göra?

Sen är det definitivt ingen ursäkt för din otrohet att din partner inte vill att du tittar på porr men jag kan tycka att det är en konstig inställning att försöka styra över sin partners sexualitet. Vill man inte ha sex kan man inte gärna säga något om hur eller när de väljer att onanera.

Tack att du förstår varför jag var otrogen
  • Långbenopluto

Jisses vad du tycker synd om dig själv.... jag hoppas att din sambo får veta av nån annan vad du har gjort.

För om man verkligen älskar nån så respekterar man den personen så mycket att man INTE "råkar" vara otrogen.

Hur hade du tyckt om det var tvärtom? Att hon har knullat nån kollega bakom din rygg?

• william20
    Långbenopluto skrev 2020-07-15 07:43:33 följande:

Jisses vad du tycker synd om dig själv.... jag hoppas att din sambo får veta av nån annan vad du har gjort.

För om man verkligen älskar nån så respekterar man den personen så mycket att man INTE "råkar" vara otrogen.

Hur hade du tyckt om det var tvärtom? Att hon har knullat nån kollega bakom din rygg?

Varför är du en sådan skadeglad för? Att önska något sådant visar att du är en äcklig människa.

Jag älskar henne och har aldrig sagt att jag råkade vara otrogen utan har gjort ett val som jag ångrade sen.

Hon skulle aldrig vara otrogen för jag knullar henne så fort jag får tillfälle
  • ThreeCherries
    william20 skrev 2020-07-15 09:27:06 följande:

Varför är du en sådan skadeglad för? Att önska något sådant visar att du är en äcklig människa.

Jag älskar henne och har aldrig sagt att jag råkade vara otrogen utan har gjort ett val som jag ångrade sen.

Du tror att ditt knull kan bota allt av begär efter otrohet? För mig har sådana begär absolut inget med min och min mans sexliv att göra, så du kan inte utgå från att det skulle fungera så enkelt för er heller.

Liten, det skrev jag för att jag tittade på din profil och såg åldern 19 år vilket stämmer otroligt bra ihop med dina resonemang. Om du är äldre än 19 år är det inget du behöver skryta om, då blir saken bara värre :/

Du säger själv att kåthet inte kan styras. Nu säger du plötsligt att du aldrig mer kommer vara otrogen, alltså besitter du helt plötsligt viljan och kontrollen inom dig som gör att du inte mer råkar göra sånt. Vad häftigt! Hur dök den upp? Vad synd att du inte hade den förut bara, då hade inte detta hänt :( det enda kärleksfulla du kan göra nu är att låta din tjej bestämma om hon vill vara med en som svikit henne eller inte. Att bestämma åt henne är inte rätt, det är själviskt och kontrollerande och gynnar bara dig. Gör du så får du åtminstone erkänna att du inte älskar henne.
  • william20
    ThreeCherries skrev 2020-07-15 19:13:22 följande:

Du tror att ditt knull kan bota allt av begär efter otrohet? För mig har sådana begär absolut inget med min och min mans sexliv att göra, så du kan inte utgå från att det skulle fungera så enkelt för er heller.

Liten, det skrev jag för att jag tittade på din profil och såg åldern 19 år vilket stämmer otroligt bra ihop med dina resonemang. Om du är äldre än 19 år är det inget du behöver skryta om, då blir saken bara värre :/

Du säger själv att kåthet inte kan styras. Nu säger du plötsligt att du aldrig mer kommer vara otrogen, alltså besitter du helt plötsligt viljan och kontrollen inom dig som gör att du inte mer råkar göra sånt. Vad häftigt! Hur dök den upp? Vad synd att du inte hade den förut bara, då hade inte detta hänt :( det enda kärleksfulla du kan göra nu är att låta din tjej bestämma om hon vill vara med en som svikit henne eller inte. Att bestämma åt henne är inte rätt, det är själviskt och kontrollerande och gynnar bara dig. Gör du så får du åtminstone erkänna att du inte älskar henne.

Ja, de stämmer jag är 19 år och utgår från att du är en gammal kärring. Eftersom du kallar mig för liten. Jag kommer vara otrogen fram tills hon börjar bli sugen igen efter att hon har fött. Men fram tills dess är jag otrogen
  • ThreeCherries
    william20 skrev 2020-07-15 19:49:20 följande:

Ja, de stämmer jag är 19 år och utgår från att du är en gammal kärring. Eftersom du kallar mig för liten. Jag kommer vara otrogen fram tills hon börjar bli sugen igen efter att hon har fött. Men fram tills dess är jag otrogen

Troll<3
  • william20
    ThreeCherries skrev 2020-07-15 21:49:22 följande:

Troll<3

Du som trollar som bara gå in och skriver sädär
  • Ess
    william20 skrev 2020-07-15 09:27:06 följande:
    Ha ha, det är ingen garanti. Många blir kåta som fan när dom är gravida, och hon kanske tänder på att du kör in kuken där hennes kk sprutade tidigare. För att inte tala om när du slickar i dig hans sperma, mums.
Svar på tråden Ångest