Avskedssex när man gör slut
Hur många av er har erfarenheter av avskedssex i samband med att ni gör slut? Berätta av era erfarenheter. Hur upplevdes det?
Hur många av er har erfarenheter av avskedssex i samband med att ni gör slut? Berätta av era erfarenheter. Hur upplevdes det?
Varför? Är det inte bättre att gå vidare? Min man behandlade mig oerhört illa i en skilsmässa som senare visade sig vara en tillfällig flykt och otrohetsaffär. Han kom senare tillbaks ???????, men under denna traumatiska tid hade vi också sex på mitt intiativ. Han sa direkt efter akten ?bara så du vet att det här sexet var utan känslor? Silken käftsmäll det var!!. Kommer aldrig låta mig förnedras så igen. Avskedssex rekommenderas alltså inte!
Man gör ju slut för att man inte trivs med varandra. Varför ha sex med någon man inte trivs med?
Jag och min ex-sambo hade avskedssex innan jag flyttade till min nya lägenhet. Det var väl som det hade varit de senaste åren, ingen skillnad, typ som att ha sex med en kk. Vi reste även utomlands en sista gång tillsammans med barnen innan vi separerade.
Man gör ju slut för att man inte trivs med varandra. Varför ha sex med någon man inte trivs med?
Jag vill hitta en mild och kärleksfull katt som kommer att knulla mig på kvällarna - s.jazzzi.co/clicknudeskitty
Går man isär så är väl intimitet det sista man vill ha ut med den man lämnar?
Euwww, why?! En person jag inte vill vara ihop med längre, tänder jag inte på längre. Och är det så att det är han som vill göra slut så inte tänker jag förnedra mig själv med att skicka iväg honom med en sista smak av f***a heller.
Jag hade avskedssex med 2 av mina flickvänner. En gymnasiekärlek samt med den sista flickvännen jag hade innan jag träffade min fru då vi båda träffat våra nuvarande partners men ville ha samlag en sista gång. Inget jag kan rekommendera. De där intensiva heta och nära känslorna infann sig aldrig en sista gång då vi mentalt redan gjort slut med varandra. Det kändes mest som ett one night stand med en gammal kompis. Något man visste skulle hända här och nu och något man visste aldrig skulle hända igen. Och inget man ville skulle hända igen heller.
Jag hade avskedssex med 2 av mina flickvänner. En gymnasiekärlek samt med den sista flickvännen jag hade innan jag träffade min fru då vi båda träffat våra nuvarande partners men ville ha samlag en sista gång. Inget jag kan rekommendera. De där intensiva heta och nära känslorna infann sig aldrig en sista gång då vi mentalt redan gjort slut med varandra. Det kändes mest som ett one night stand med en gammal kompis. Något man visste skulle hända här och nu och något man visste aldrig skulle hända igen. Och inget man ville skulle hända igen heller.
Varför? Är det inte bättre att gå vidare? Min man behandlade mig oerhört illa i en skilsmässa som senare visade sig vara en tillfällig flykt och otrohetsaffär. Han kom senare tillbaks ???????, men under denna traumatiska tid hade vi också sex på mitt intiativ. Han sa direkt efter akten ?bara så du vet att det här sexet var utan känslor? Silken käftsmäll det var!!. Kommer aldrig låta mig förnedras så igen. Avskedssex rekommenderas alltså inte!
Severance pop. :)
När jag och sambon separerade hade vi sex under en tid då jag flyttade ut mina saker.
Det blev ofta en kopp kaffe i hennes soffa när jag lastat bilen och lite små prat som ofta slutade med att jag finger pullade henne över soffbordet för att sedan knulla henne bakifrån.
Jag mindes att det var med bladade känslor jag knullade henne hon var lika skön som tidigare men jag var livrädd att göra henne gravid
Sex med ex ja men inte just avskedssex. När jag och min nuvarande särbo (före detta sambo) har gjort slut har vi haft sex sen igen om han t.ex har varit hemma hos mig för att umgås med barnet men då har det blivit så att vi blir tillsammans igen. Inte så att vi har gjort slut och bestämt att ha sex en sista gång. Hade ett annat ex som jag fortfarande träffade litegrann efter vi hade gjort slut också.
Sista gången man har sex med nån, oavsett om man fortfarande är tillsammans eller om det är efter man har gjort slut vet man nog ofta inte om att det är sista gången. Om det inte är så att man känner då att ?Nej det här vill jag verkligen inte igen?. Men då är det ju fortfarande inte så att man har bestämt sig för att ha sex en sista gång, tycker det låter lite märkligt att göra det faktiskt.