Vill du ligga med din tjejkompis
Sägs att flera killar har svårt för relationer med kvinnor
Sägs att flera killar har svårt för relationer med kvinnor
Svårare att hitta vänner än ragg så nej. Har hänt att jag och kompisar varit kk men det gör det svårare att senare kunna ha dem som en del i livet när man träffar seriösa.
Lättare att bara hålla det som kompisar för som jag ser det så förhållanden kommer och går medan vänner består.
Uteslutet så länge jag är gift, möjligt i en hypotetisk framtid men inget förstahandsval.
Har inga problem med vänskapsrelationer med kvinnor.
Nej, då riskerar jag attmista värdefulla vänner. Inte värt det
Jag har en tjejkompis som jag nästan alltid också har haft sex med när vi träffas. Vi har även haft sex när vi båda har varit i förhållande. Det har inte påverkat vår vänskap negativt, dock bor hon tyvärr numera långt ifrån mig.
En gång när vi träffades visade det sig att hon på sin doktors inrådan hade paus med spiralen. Eftersom hon brukade ha skydd så hade jag inga kondomer med. I vilket fall som helst så kunde vi ändå inte låta bli att smeka varandra och det ena ledde till det andra. Först hade hon lite dåligt samvete för att vi kullade oskyddat och sa "vad gör vi egentligen", men när min orgasm började närma sig och jag skulle backa så skrek hon istället "NEJ" och hindrade mig från att dra mig ur. Det blev fler oskyddade samlag med henne den helgen utan något tal om att jag skulle avbryta när det var dags. Till saken hör att jag var gift och hon hade kille ? hennes kille var enligt henne tvungen att använda kondom under hennes paus med spiralen.