• Anonym (F 36)

Har du fejkat en orgasm ? (endast för kvinnor, tack

Jag har gjort det, nu undrar jag hur vanligt det är eller om jag är ensam om det.

Kommentera gärna !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-12 22:38
    Berätta gärna varför du fejkar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fejkat en orgasm ? (endast för kvinnor, tack
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-29 10:52:45 följande:

Du försöker ju inte

Jo det gör jag, sjukt svårt att få orgasm när man inte är kåt dock
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-30 00:28:24 följande:

Jo det gör jag, sjukt svårt att få orgasm när man inte är kåt dock

Varför har man sex med någon man inte är kåt på?
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-30 08:25:18 följande:

Varför har man sex med någon man inte är kåt på?

Jag är kåt på honom men äter p-piller, tror det är dem iaf som gör att jag inte kan bli kåt längre.
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-30 09:05:51 följande:

Jag är kåt på honom men äter p-piller, tror det är dem iaf som gör att jag inte kan bli kåt längre.

Men seriöst? Byt sort, byt preventivmetod. Varför går man runt och nöjer dig att ha det så? Jag hade aldrig velat ha sex med en partner som inte njuter eller ens försöker
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-30 10:04:12 följande:

Men seriöst? Byt sort, byt preventivmetod. Varför går man runt och nöjer dig att ha det så? Jag hade aldrig velat ha sex med en partner som inte njuter eller ens försöker

Testat flera olika, det här är det enda p-pillret jag inte får ont i huvudet av så vill inte byta.
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-30 10:08:36 följande:

Testat flera olika, det här är det enda p-pillret jag inte får ont i huvudet av så vill inte byta.

Det finns andra preventivmetoder än p-piller
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-30 19:41:31 följande:

Det finns andra preventivmetoder än p-piller

Jaså?
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-31 00:22:44 följande:

Jaså?

Jaså? P-piller, minipiller, p-plåster, p-ring, p-spruta, p-stav, hormonspiral, kopparspiral, kondom etc etc. Varför nöjer man sig med något som förstör hela ens sexliv?
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-31 07:09:58 följande:

Jaså? P-piller, minipiller, p-plåster, p-ring, p-spruta, p-stav, hormonspiral, kopparspiral, kondom etc etc. Varför nöjer man sig med något som förstör hela ens sexliv?

Alla dessa innehåller ju hormoner så vad är skillnaden?
  • Anonym (frida)
    GGN skrev 2020-08-29 13:18:42 följande:
    Jag har läst allt du skrivit.

Om du får reda på sen att alla komplimanger varit lögner så är det helt okej och han har bara varit snäll?
    Om vi tar exemplet med komplimanger för middagsmaten så är det klart att jag vet att gröt inte är sååååååå gott. Maken säger så för att han älskar mig och vill göra mig glad. Det gör mig inte mindre glad eftersom att den här sortens komplimanger helt enkelt kommer ur kärlek och omtanke. Andra komplimanger är äkta och dessa gör mig också glad eftersom att de är uppskattande och beundrande över något jag gör eller är. Det finns olika sorters komplimanger helt enkelt. Rena science fiction va?
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-31 08:49:30 följande:

Det är jättestor skillnad på hur man fungerar med olika typer/fabrikat. Man får prova olika.
  • Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-31 09:48:47 följande:

Det är jättestor skillnad på hur man fungerar med olika typer/fabrikat. Man får prova olika.

Som jag sa har jag testat olika och hittat ett p-medel som inte ger mig huvudvärk konstant.
  • Anonym (när jag var ung)

Jag gjorde det när jag var ung och osäker, tyckte att det var fel på mig som kom. Idag (35+) skulle jag aldrig komma på tanken, jag skulle istället komma med tips på hur vi kan göra för att jag också ska få komma.

• Anonym (när jag var ung)
    Anonym (när jag var ung) skrev 2020-08-31 12:27:45 följande:

Jag gjorde det när jag var ung och osäker, tyckte att det var fel på mig som kom. Idag (35+) skulle jag aldrig komma på tanken, jag skulle istället komma med tips på hur vi kan göra för att jag också ska få komma.

...menade "trodde det var fel på mig som INTE kom".
  • Anonym (A)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-31 08:49:30 följande:

Inte kondomer.
  • Anonym (Idiotiskt)
    Anonym (Jajamen) skrev 2020-08-31 12:06:10 följande:

Som jag sa har jag testat olika och hittat ett p-medel som inte ger mig huvudvärk konstant.

Så alla andra ger dig en fruktansvärd huvudvärk? Du får huvudvärk av en hormonspiral eller kondom tex? Det är rätt märkligt att inte vilja ha ett bra sexliv med sin partner om det nu finns en orsak till att man inte blir kåt tex
  • Kiyah

Aldrig.
    Ser inte poängen med att boosta killens ego om det inte är skönt. Antingen berättar/visar jag hur jag vill ha det och får orgasm, eller så känner jag innan att jag inte kommer kunna få det just den gången och då berättar jag det med förklaring till varför.  

• Anonym (Katt)

Aldrig. Har nog aldrig kommit på tanken att fejka överhuvudtaget. Däremot har jag råkat somna ifrån dåliga ligg, där den andra parten kör nåt eget race och inte är lyhörd. Lite stelt på morgonen, ja, och killen har väl fått somna lite tilltufsad och ingen fick det kul. Då blir det iaf rättvist!

• Anonym (Jajamen)
    Anonym (Idiotiskt) skrev 2020-08-31 14:48:59 följande:

Så alla andra ger dig en fruktansvärd huvudvärk? Du får huvudvärk av en hormonspiral eller kondom tex? Det är rätt märkligt att inte vilja ha ett bra sexliv med sin partner om det nu finns en orsak till att man inte blir kåt tex

Ja av de jag har provat ja. Hormonspiral vill jag inte ha och mannen vill inte ha kondom.
Svar på tråden Har du fejkat en orgasm ? (endast för kvinnor, tack