• HigherMinds

    En fråga till män

    Hur mycket tilllåter du din kvinna få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "golvet" och barn?

    Jag tänker mer på i livet utanför hemmet.

  • Svar på tråden En fråga till män
  • StevenDiese

    Tillåter? Konstigt ord. Hon är sin egen och gör va fan hon vill.

  • KlantSmurfen

    Hur mycket tilllåter din mamma dej få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "öppna webbläsare" och tjura på forum?

    Jag tänker mer på i livet utanför internet.

  • Finansen7
    HigherMinds skrev 2020-08-13 13:20:33 följande:

    Hur mycket tilllåter du din kvinna få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "golvet" och barn?

    Jag tänker mer på i livet utanför hemmet.


    Det var den konstigaste trådstarten jag sett på FL.

    Min kvinna har ansvar över en budget på över 100 miljoner och över 20 anställda på sitt jobb. Och behöver be om tillåtelse av mig. Vare sig för det eller något annat.
  • Jonnynilsson
    StevenDiese skrev 2020-08-13 13:36:49 följande:

    Tillåter? Konstigt ord. Hon är sin egen och gör va fan hon vill.


    Instämmer. Väldigt konstig frågeställning. Kanske ett troll eller nån från en varmare del av världen.
  • Johan70

    Saker i hemmet bestämmer vi om tillsammans.

    Saker utanför hemmet som angår henne, bestämmer hon naturligtvis själv över. Om hon vill, frågar hon mig om råd, precis som jag kan rådfråga henne beträffande något som mer angår mig.

    Som andra har sagt: konstig frågeställning. Det skulle aldrig falla mig in att jag skulle bestämma över det som rör henne. Varför skulle jag ens vara intresserad av att göra det?

  • Mentat

    Förstår inte frågan. En vuxen människa är myndig, vare sig det är kvinna eller man.
    Att kvinnor inte är tillåtna att göra vissa saker känns som något som (tyvärr) hör hemma i mellanöstern.

  • Magical

    Ni fattar väl att TS bara skriver så för att få reaktioner. TS har inte skrivit mer i tråden. 

Svar på tråden En fråga till män