• KimGbg

    Dask

    Jag har en 4 årig busig dotter som är väldigt trotsig just nu. Jag var med henne i affären häromdan och hon ville ha godis, jag sa till henne lugnt att hon inte fick och att hon får vänta tills lördag. Hon blev arg och tjatade och jag var bestämd och sa nej. Hon fortsatte genom att börja bita på min arm jag sa till på skarpen att hon skulle lägga av , andra gången tog jag tag i hennes arm satte mig på huk och sa ännu mer bestämt att sluta bita mig. Men hon fortsatte så tredje gången rann de över på mig så jag gav henne en dask på rumpan. Den kändes förmodligen men inte så hon började gråta iallafall. Hon slutade att bita mig.

    Jag skäms så in i bomben att jag gav henne en dask på rumpan och jag känner mig som världens sämsta pappa. Jag har verkligen misslyckat med allt som jag stod för och nu har jag gjort de som jag verkligen är emot.

    Har någon annan av er föräldrar gett era barn dask k rumpan, hur kändes de för er?

  • Svar på tråden Dask
  • Xenia
    Anonym (Noll) skrev 2020-09-01 04:55:07 följande:
    Nej, jag trollar inte.
    Jag säger min åsikt. Precis som du gör.

    Varför skulle jag tro att andra ljuger för att de inte tycker som jag???
    Vad menar du med dessa ord då?
    Det där med "en av varje" ger jag inget för. Det känns mest som något man säger för sin egen skull.
  • KimGbg
    Emala skrev 2020-08-31 23:38:39 följande:

    Men snälla du! Hon hade med allra största sannolikhet älskat sin dotter, om hon väl fått någon.

    Stackars barn säger du. Du är väl inte heller rätt person att anklaga andra, det var du som slog din dotter...


    Så som hon pratar om flickor är inte konstigt att man undrar. Du är inte perfekt så sluta snacka skit
  • Xenia

    Vi löste problemet så att en var hemma med  barnet medan den andra handlade. Inget skrikande barn i affären.

    "Världens sämsta förälder" är man om man struntar i sitt barn, eller ständigt hånar och kritiserar sitt barn eller regelbundet misshandlar det. En enstaka dask i rumpan överlever ett barn utan att bli traumatiserad för livet.

  • KimGbg
    Xenia skrev 2020-09-04 21:33:22 följande:

    Vi löste problemet så att en var hemma med  barnet medan den andra handlade. Inget skrikande barn i affären.

    "Världens sämsta förälder" är man om man struntar i sitt barn, eller ständigt hånar och kritiserar sitt barn eller regelbundet misshandlar det. En enstaka dask i rumpan överlever ett barn utan att bli traumatiserad för livet.


    Tack
  • Anonym (Noll)
    KimGbg skrev 2020-09-04 15:59:44 följande:
    Så som hon pratar om flickor är inte konstigt att man undrar. Du är inte perfekt så sluta snacka skit
    Och du menar att du är perfekt eller?

    JAg försvarade dig från början och sen fick jag fan från dig.

    Tror jag ändrar mig, du borde anmälas till soc som slår ditt barn.
  • KimGbg
    Anonym (Noll) skrev 2020-09-04 22:16:52 följande:

    Och du menar att du är perfekt eller?

    JAg försvarade dig från början och sen fick jag fan från dig.

    Tror jag ändrar mig, du borde anmälas till soc som slår ditt barn.


    Så du vill hämnas bara för att jag tycker att du har en äcklig syn på flickor. Du säger mer eller mindre att flickor inte har lika stort värde iallafall inte i ditt liv.

    Du borde nog ha en dask i rumpan för att vakna upp.
  • Anonym (Noll)
    KimGbg skrev 2020-09-05 12:52:05 följande:
    Så du vill hämnas bara för att jag tycker att du har en äcklig syn på flickor. Du säger mer eller mindre att flickor inte har lika stort värde iallafall inte i ditt liv.

    Du borde nog ha en dask i rumpan för att vakna upp.
    Du, jag bryr mig faktiskt inte om vad du tycker.
    Det är inte jag som misshandlar barn iallafall.
  • Anonym (Noll.)

    Nu ska jag ringa min förvaltare och fråga hur mycket veckopeng jag får bästa vecka!

  • Anonym (Noll)
    Anonym (Noll.) skrev 2020-09-05 13:48:59 följande:

    Nu ska jag ringa min förvaltare och fråga hur mycket veckopeng jag får bästa vecka!


    Ja, det tycker jag att du ska göra.
  • Anonym (måsjävel)
    Anonym (Noll.) skrev 2020-09-05 13:48:59 följande:

    Nu ska jag ringa min förvaltare och fråga hur mycket veckopeng jag får bästa vecka!


    Du vet att det inte är tillåtet att skapa nick i det syfte du gjort va?

  • Anonym (måsjävel)

    Som svar på ts, du har misshandlat ditt barn.
    Se bara till att aldrig göra om det.

Svar på tråden Dask