Vem hoppas på ett + denna månad ??
Hur länge har ni försökt ? 1,2 eller 3 e barnet ?? Har ni några symptom än ? Låt oss starta denna tråd tillsammans och följas åt :)
Hur länge har ni försökt ? 1,2 eller 3 e barnet ?? Har ni några symptom än ? Låt oss starta denna tråd tillsammans och följas åt :)
Tack så mycket. Var precis på en akut ul i hornstull gyn mottagning pga intensiv mensvärk som höll sig hela natten.. Fortfarande klumpar med blod. Allt såg bra ut enligt han. . Men han var lite för stressande med undersökningen.. Allt va bara " mm bra, mycket bra" "många ägg".. Inga cyctor. XD aja så summa summarum fick jag inge svar på varför jag haft extrem smärta så jag kvidit och gråtit sönder.. Ska ju på min bokade undersökning den 10/11 fortfarande men som är på ett sjukhus där vi ska prata om allt och göra koll..
Så får väl se vad dom säger oxå.. Kände mig inte alls bekväm med den där doktorn..
Men ojdå!! Din stackare! Låter väl kanske som ett tidigt missfall? Sa dem inget om det?
Hoppas du mår lite bättre nu!!
Nee han sa bara att jag blödde mycket och att det var mens och att jag skulle ta Alvedon och ipren.
Jaa men precis.. Fortfarande små klumpar kvar som kommer ut.. Så det måste ju ha varit det.
Mår sådär.. Har ont fortfarande.. Krsm
Usch. Tänker på dig!! Kram
BIM +1 idag, inga känningar alls och fick detta resultat på stickan *förväntansfull*
Vad spännande! Har du testat något mer?
BIM +1 idag, inga känningar alls och fick detta resultat på stickan *förväntansfull*
Hej!
Hoppar in här, vi försöker få till ett syskon. Nr 3, haft molande värk och brösten ömmar. Har bim på tisdag så då får vi se, ska försöka hålla mig och inte testa förrän på bim :)
Grattis till er som plussat :)
Hej!
Hoppar in här, vi försöker få till ett syskon. Nr 3, haft molande värk och brösten ömmar. Har bim på tisdag så då får vi se, ska försöka hålla mig och inte testa förrän på bim :)
Grattis till er som plussat :)
Inte skrivit så aktivt här. Började försöka i september och denna månad, 4e försöket, så blev jag äntligen gravid <3
Vad roligt !! Hur gick det ??
Inte skrivit så aktivt här. Började försöka i september och denna månad, 4e försöket, så blev jag äntligen gravid <3