Onanerar du i duschen?
Frågan är enkel: onanerar du i duschen?
Frågan är enkel: onanerar du i duschen?
Jo men då är jag ju hellre nån annan stans än duschen. Tänkte om det hade med strålen att göra.
Det händer att jag gör det, men jag tycker det är skönare att göra det i soffan.
Nej, då hade jag blivit till ett russin. Torr hud.
Nej, då hade jag blivit till ett russin. Torr hud.
Duschstrålarna på klittan är sjukt skönt
Nu är det länge sedan, men jag gjorde det ofta när jag var i tonåren. Räckte att rikta duschstrålen mot ollonet ett par minuter för att få en härlig orgasm och utlösning. Var också praktiskt att sköta onanin i duschen och bara skölja ned sperman i golvbrunnen. Bruset från duschen gjorde dessutom att ingen kunde höra mig flämta när det gick. Växte upp med mamma och två storasystrar och var under flera år livrädd för att någon i familjen skulle komma på att jag onanerade... :)
Vidriga människor som onanerar i duschen. Mest empatilösa kräk skulle jag tro. :(
Vidriga människor som onanerar i duschen. Mest empatilösa kräk skulle jag tro. :(
Ja, det händer att jag onanerar i duschen. Men mer sällan än ofta.
Man.
Eh va? På vilket sätt skulle man vara empatilös för att man onanerar i duschen?
De lever avskärmade från världen, uppfattar inte de finare delarna, avskilda från sina egna känslor och därför också från andras. De kan inte lyssna riktigt eftersom de inte hör ordentligt. Egentligen är det väl synd om såna personer så man skulle vilja hjälpa dem att komma ur sitt hårda skal men jag vet inte hur man skulle göra. Bättre att undvika dem.
att onanera då och då är hälsosamt för män, det spelar ingen roll om man ska onanera i duschen eller i sängen.
Onanerar ofta i duschen med duschmunstycket mot klittan.
Det händer, men inte särskilt ofta. Sätter mig hellre vid datorn och drar en runk.
Mår du bra? Du låter som du har ett jobbigt liv :) Jag onanerar där jag har lust, tex duschen
Saknar något mittemellanalternativ. Det händer att jag gör det, men kan inte påstå att jag älskar det.
att onanera då och då är hälsosamt för män, det spelar ingen roll om man ska onanera i duschen eller i sängen.
De lever avskärmade från världen, uppfattar inte de finare delarna, avskilda från sina egna känslor och därför också från andras. De kan inte lyssna riktigt eftersom de inte hör ordentligt. Egentligen är det väl synd om såna personer så man skulle vilja hjälpa dem att komma ur sitt hårda skal men jag vet inte hur man skulle göra. Bättre att undvika dem.