• Anonym (Nyfiken kvinna)

MAN - Hur ofta tömmer du din säd?

Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?
  • Pixxel

Väldigt mycket upp och ner. Ibland varje dag under en period och sedan kan det gå ner till en gång i veckan.

• Anonym (69)

Har slutat att runka till sprut. Slutar strax innan. Sparar sprutet till fruns fitta en gång i veckan. Är 70+

• Anonym (Runkar)
    Anonym (69) skrev 2023-07-17 22:11:50 följande:

Har slutat att runka till sprut. Slutar strax innan. Sparar sprutet till fruns fitta en gång i veckan. Är 70+

Tycker du satsar på rätt sak.
  • Anonym (Man (70+))

När jag var ung kunde jag tömma mig flera gånger om dan och har haft perioder då jag haft sex tre gånger om dagen med dåvarande flickvänner. Nu är jag 70+ och för närvarande singel. Det blir en runk ungefär två gånger per vecka och sedan brukar jag köpa sex av svenska tjejer 1 ? 4 gånger i månaden. De flesta tjejer som jag träffar just nu låter mig tömma säden i deras fittor. Förra året var jag på ett familjeevent i Tyskland och passade då på att också bli lite ung på nytt och gick på bordell samt träffade 4 tjejer på 2 dagar (varav 3 sprut utan kondom och ett med). Hade jag varit yngre så hade jag säkert orkat med mer, men då hade jag å andra sidan inte samma ekonomi som jag har i dag.

• Anonym (Man (70+))
    Anonym (69) skrev 2023-07-17 22:11:50 följande:

Jag försökte en period att inte runka och istället spara mig till när jag skulle ha sex med olika tjejer för att jag tänkte att sexet skulle bli häftigare på så sätt. Men för mig funkade det inte, utan det verkar som att apparaten måste hållas igång för att fungera för mig.
  • Anonym (Anonym)

43år svarade varje dag.
    Borde funnits ett val som var flera gånger varje dag-med undantag.
    Igår tex, var det inte läge, hade gumman (57) barn o barnbarn här o vi somnade tidigt.
    Men i dag så runka ja imorse, haft sex 2ggr. För att sev avsluta kvällen med  avslutning.

• Fabian1965

57 bast
    Runkar mindre nu på äldre dar
    Kanske 3 - 5 gånger i månaden med mjölkningar av prostatan  och spermasprut.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (AB)

58 år. Det blir vanligen två gånger i veckan. Antingen har vi sex eller så gör min fru det skönt för mig på annat sätt.

• Anonym (Man 70+)

Varje dag själv. Ibland får jag slicka fitta och runka.

• Anonym (Pigs)
    Anonym (Man 70+) skrev 2025-09-05 05:43:09 följande:

Varje dag själv. Ibland får jag slicka fitta och runka.

Sluta skriva vidriga saker. Äckligt.
  • Anonym (Man 70+)
    Anonym (Pigs) skrev 2025-09-05 05:48:42 följande:
    Vad är äckligt? Sköter du aldrig om dig själv?
  • Anonym (HH)
    Anonym (69) skrev 2020-09-20 10:05:41 följande:

Snart 70 år. Knullar med frun en gång i veckan Och sprutar henne i fittan. Runkar varje dag. Slutar ofta innan sprut. runkar till utlösning en gång i veckan. Tycker om att vara småkåt så därför slutar jag ofta runka 1 sekund innan sprut

Hur kan du runka till sprut sen stannar du?
    för mig det är omöjligt så fort jag känner att jag bör komma så kan inte stanna måste jag tömmer allt
  • Anonym (O)
    MAN - Hur ofta tömmer du din säd?Sluta skriva vidriga saker. Äckligt.
    Du är verkligen komisk. Fattar du inte hur du framstår när du aktivt SÖKER UPP trådar om sex för att sen skriva svavelosande ord om hur vidrigt och "grisigt" (ditt favoritord) det är? 
  • Lennart 66

Nästan varje dag och ibland på jobbet, och när hon jobbar dygn kan jag titta på porr och dra tills det nästan är torrt 😉

• Anonym (Anonym S)

Varje dag annars så känner jag mig stressad och obehag. Det är den bästa terapin som finns, man känner sig så lugn och avslappnad efteråt.

• Anonym (Slangen)

4-5 gånger per dygn inormalt sett. oftast runk men ibland ligg. . Skulle vilja ha fler ligg än runk. kuken måste få sitt.

Svårt dock att finna en kvinna som vill ligga 4-5 ggr per dygn. Tyvärr.

• Anonym (Smart tänkt)
    Du går alltså in på trådar med ämnet om hur ofta män sprutar och vill moralisera över innehållet?
Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?