• Anonym (Nyfiken kvinna)

MAN - Hur ofta tömmer du din säd?

Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?
  • Anonym (55+)

Tömmer 2-5 gånger i veckan. Oftast till porr för att det är kravlöst och man kan variera sig beroende på vad man vill se.  

• Limpo

Ungefär 2 gånger i veckan eget handarbete tråkigt men frun vägrar all sex sedan många år. Har blivit påkommen av henne några gånger då blir det sura miner. Jag är pensionär med fortfarande hög lust. 

• Anonym (En man)
    Limpo skrev 2023-07-09 09:53:54 följande:

Ungefär 2 gånger i veckan eget handarbete tråkigt men frun vägrar all sex sedan många år. Har blivit påkommen av henne några gånger då blir det sura miner. Jag är pensionär med fortfarande hög lust. 

Lite konstigt beteende av frun.
    Hon vill inte ha sex så du löser det själv.
    Hade det varit bättre om du vänstrade?
  • Anonym (M)

25 år gammal! Dagligen skulle jag säga. Men det har gått ner mycket, mest för att jag märker att jag mår bättre av det och kan fokusera på annat!

• Nick 742

Jag försöker göra det ett par gånger I veckan. Inte för att jag tycker onanin ger mig särskilt mycket, men ett par ejakulationer i veckan är bra för prostatan. (Fanns det en "knapp" där det stod 'Snabbtömning' skulle jag hellre använda den och spara några minuter. :P)

• Anonym (Runkar)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-09-19 20:10:41 följande:
    MAN - Hur ofta tömmer du din säd?

Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.

Tömmer varje dag.
  • Anonym (Mannen från Mars)

Vore intressant om någon kunde göra en likadan undersökning för kvinnor.
    Eller finns det redan en sådan gjord, så puffa den!

• Anonym (Runkar)
    Anonym (Mannen från Mars) skrev 2023-07-17 00:38:12 följande:

Vore intressant om någon kunde göra en likadan undersökning för kvinnor.
    Eller finns det redan en sådan gjord, så puffa den!

Hur ofta kvinnor tömmer?
  • Anonym (Fyll i anonym signatur)

I snitt. Mer än 1ggr/dag. Såklart har jag dagar med 0 men andra dagar 2-4. Jag är en man som börjar närma mig 50-årsåldern. Trodde nog att jag skulle slippa lite av min rätt påträngande lust med åren men än så länge har det gått åt fel håll. 

• Anonym (Runkar)
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2023-07-17 12:40:53 följande:

I snitt. Mer än 1ggr/dag. Såklart har jag dagar med 0 men andra dagar 2-4. Jag är en man som börjar närma mig 50-årsåldern. Trodde nog att jag skulle slippa lite av min rätt påträngande lust med åren men än så länge har det gått åt fel håll. 

Åren går och kåtheten består.
  • Pixxel

Väldigt mycket upp och ner. Ibland varje dag under en period och sedan kan det gå ner till en gång i veckan.

• Anonym (69)

Har slutat att runka till sprut. Slutar strax innan. Sparar sprutet till fruns fitta en gång i veckan. Är 70+

• Anonym (Runkar)
    Anonym (69) skrev 2023-07-17 22:11:50 följande:

Har slutat att runka till sprut. Slutar strax innan. Sparar sprutet till fruns fitta en gång i veckan. Är 70+

Tycker du satsar på rätt sak.
  • Anonym (Man (70+))

När jag var ung kunde jag tömma mig flera gånger om dan och har haft perioder då jag haft sex tre gånger om dagen med dåvarande flickvänner. Nu är jag 70+ och för närvarande singel. Det blir en runk ungefär två gånger per vecka och sedan brukar jag köpa sex av svenska tjejer 1 ? 4 gånger i månaden. De flesta tjejer som jag träffar just nu låter mig tömma säden i deras fittor. Förra året var jag på ett familjeevent i Tyskland och passade då på att också bli lite ung på nytt och gick på bordell samt träffade 4 tjejer på 2 dagar (varav 3 sprut utan kondom och ett med). Hade jag varit yngre så hade jag säkert orkat med mer, men då hade jag å andra sidan inte samma ekonomi som jag har i dag.

• Anonym (Man (70+))
    Anonym (69) skrev 2023-07-17 22:11:50 följande:

Jag försökte en period att inte runka och istället spara mig till när jag skulle ha sex med olika tjejer för att jag tänkte att sexet skulle bli häftigare på så sätt. Men för mig funkade det inte, utan det verkar som att apparaten måste hållas igång för att fungera för mig.
  • Anonym (Anonym)

43år svarade varje dag.
    Borde funnits ett val som var flera gånger varje dag-med undantag.
    Igår tex, var det inte läge, hade gumman (57) barn o barnbarn här o vi somnade tidigt.
    Men i dag så runka ja imorse, haft sex 2ggr. För att sev avsluta kvällen med  avslutning.

• Fabian1965

57 bast
    Runkar mindre nu på äldre dar
    Kanske 3 - 5 gånger i månaden med mjölkningar av prostatan  och spermasprut.

Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?