Förbjudna fantasier
Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Fler som känner likadant?
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Det är klart att man har lite förbjudna fantasier, men det är också allt de är. Fantasier.
Jag fantiserar mycket, både för mig själv och när vi ligger. Jag behöver de där förbjudna tankarna om hennes syster eller vuxna dotter eller annat för att komma.
Men ibland försöker jag låta bli, försöker vara mer "i stunden", fokusera på hennes ljud, hennes kropp, hur det känns när hon smeker mig etc. Det är en "reality check" som är nyttig för mig.
Alltså: Både fantasmer och närhetslust.
Hej! Jag kan relatera helt klart. Själv är jag en hårt arbetande far, driver eget med anställda och är engagerad i barnens idrotter. Ser hyfsat bra ut och får det emellanåt bekräftat. Lyckligt förhållande med barnens mamma sedan 15 år tillbaka. När livet blir en vardag och vi två blir mer som vårdnadshavare, då går det inte att låta bli att fantisera, kanske till och med flörta lite. Är det fel? Har även uppmanat henne till att flörta lite och fantisera, men det vägrar hon.
Jag vet att det är fel, men skulle gärna vilja få till den där förbjudna dejten, träffas och ha sjukt skönt sex. Något att på riktigt kunna fantisera tillbaka på. Kanske det skulle vara tillräckligt för att återfå gnistan. Otrohet kanske är fel väg, men jag vill inte heller lämna då jag trivs i förhållandet. Vi har pratat om det många gånger, och en av oss kan tänka sig öppet förhållande men inte den andra. Hur ska man tänka?
Därför är ens fantasier privata och hemliga.
Fantasin tänder mig.
Uppleva samma Hade skrämt mig
Har upptäckt att kommer hårdare än någonsin när jag tänker på exets kompis, vet att hon är singel men utåt sett ger hon sken av att ogilla mig men varje gång hon ser mig så rättar hon till sitt hår, drar upp sina tights osv.
Fantiserar om hur hon ber mig om hjälp med något och det slutar med att vi knullar som djur, kan inte vara tyst så hårt kommer jag 🙈