• Maramba

Bim 22-25 oktober 2020

Några fler med bim ungefär samtidigt som vill följas åt?

• Svar på tråden Bim 22-25 oktober 2020
  • Melissi

Jag har bim på lördag men anade en brun/ljusrosa flytning på pappret idag plus lite molande värk. Fan! Inte igen ???? har försökt sedan i somras, snart ett halvår.

• Dunisar

ÄL+12 och första försöket! Tänk att jag ska göra detta en tredje gång.... galet!

Lycka till alla som väntar på ett plus eller försöker nästa månad!
  • Maramba
    Dunisar skrev 2020-10-21 06:22:30 följande:

ÄL+12 och första försöket! Tänk att jag ska göra detta en tredje gång.... galet!

Lycka till alla som väntar på ett plus eller försöker nästa månad!

Stort grattis!
  • Maramba
    GabriellaGabbi skrev 2020-10-21 08:16:03 följande:

Trodde att jag var skengravid, men så var inte fallet ?????

Kul! Stort grattis! :)
  • GabriellaGabbi
    Solen123 skrev 2020-10-20 15:14:14 följande:

Testa negativt idag. Tror ni det kan bli positivt sista dagarna? Bim-5 idag :(

Jag testade negativt BIM-4 men testade positivt idag, så det kan absolut ha varit för tidigt för dig:)
  • Solen123
    GabriellaGabbi skrev 2020-10-21 18:54:57 följande:

Jag testade negativt BIM-4 men testade positivt idag, så det kan absolut ha varit för tidigt för dig:)

Tack snälla för svar. Vilken dag är du i idag?:) stort grattis!!!!
  • Özlem03

Är på Bim +2 , skulle ha fått min mens igår. Har haft vattniga flytningar sen igår. Stickningar i bröstvårtorna. Min mens brukar aldrig vara sen. Tog ett grav test imorse= negativt. Finns det ff en chans ?? Eller är det helt kört?? Kan någon svara snälla !

• Maramba
    Özlem03 skrev 2020-10-22 10:25:12 följande:

Är på Bim +2 , skulle ha fått min mens igår. Har haft vattniga flytningar sen igår. Stickningar i bröstvårtorna. Min mens brukar aldrig vara sen. Tog ett grav test imorse= negativt. Finns det ff en chans ?? Eller är det helt kört?? Kan någon svara snälla !

Helt kört är det aldrig förrän mensen kommer :)

Men jag skulle nog inte ha för höga förhoppningar om det är helt blankt på Bim+2. Hur många dagar efter ägglossning är du?
  • Maramba
    Özlem03 skrev 2020-10-22 16:38:07 följande:

16 dagar

Om det visar negativt 16 dagar efter ägglossning tror jag tyvärr inte du är gravid. Men en liten chans finns ju alltid så klart.
  • Özlem03

Fick nu lite ljusbrun flytning/mens... sista två gångerna har jag fått molvärk 3-4 dagar efter äl. Och som sen fortsätter tills mensen kommer. Extremt jobbigt när man vill bli gravid :( och prickat alla fertila dagar + äl !

• Maramba
    Özlem03 skrev 2020-10-22 18:48:14 följande:

Fick nu lite ljusbrun flytning/mens... sista två gångerna har jag fått molvärk 3-4 dagar efter äl. Och som sen fortsätter tills mensen kommer. Extremt jobbigt när man vill bli gravid :( och prickat alla fertila dagar + äl !

Jag är ledsen, jag vet precis hur jobbigt det är :(

Nästa månad kanske är er tur! :)
  • Özlem03

Ska boka tid på gyn. Dem får kolla mina äggreserv , hört att letrozol ska hjälpa? Tack snälla för omtanken.. får hoppas till nästa gång.. kram

• Melissi

Svagt streck idag 13 dagar efter ägglossning. Vet inte exakt när bim är eftersom jag hade missfall sist men har kunnat pricka in ägglossning iallafall. Det som oroar mig lite är att jag har haft ljusbruna/ljusröda flytningar (väldigt sparsamma men ändå) senaste 3 dagarna. Vi får väl se kommande dagar vad som händer och sker, mer än så kan jag inte göra
  • Melissi
    Melissi skrev 2020-10-23 07:10:46 följande:

Svagt streck idag 13 dagar efter ägglossning. Vet inte exakt när bim är eftersom jag hade missfall sist men har kunnat pricka in ägglossning iallafall. Det som oroar mig lite är att jag har haft ljusbruna/ljusröda flytningar (väldigt sparsamma men ändå) senaste 3 dagarna. Vi får väl se kommande dagar vad som händer och sker, mer än så kan jag inte göra

Utifrån mina beräkningar så ska jag alltså få mens imorgon men vet ingenting eftersom jag inte riktigt litar på min kropp efter mf. Så vågar heller inte ta ut nån glädje i förskott. Vågar knappt tro på detta test. (Gjorde ett rfsu testa tidigt igår som också visade positivt)
Svar på tråden Bim 22-25 oktober 2020