Bim 22-25 oktober 2020
Några fler med bim ungefär samtidigt som vill följas åt?
Några fler med bim ungefär samtidigt som vill följas åt?
Jag har bim på lördag men anade en brun/ljusrosa flytning på pappret idag plus lite molande värk. Fan! Inte igen ???? har försökt sedan i somras, snart ett halvår.
Trodde att jag var skengravid, men så var inte fallet ?????
ÄL+12 och första försöket! Tänk att jag ska göra detta en tredje gång.... galet!
Lycka till alla som väntar på ett plus eller försöker nästa månad!
Trodde att jag var skengravid, men så var inte fallet ?????
Kul! Stort grattis! :)
Testa negativt idag. Tror ni det kan bli positivt sista dagarna? Bim-5 idag :(
Jag testade negativt BIM-4 men testade positivt idag, så det kan absolut ha varit för tidigt för dig:)
Är på Bim +2 , skulle ha fått min mens igår. Har haft vattniga flytningar sen igår. Stickningar i bröstvårtorna. Min mens brukar aldrig vara sen. Tog ett grav test imorse= negativt. Finns det ff en chans ?? Eller är det helt kört?? Kan någon svara snälla !
Är på Bim +2 , skulle ha fått min mens igår. Har haft vattniga flytningar sen igår. Stickningar i bröstvårtorna. Min mens brukar aldrig vara sen. Tog ett grav test imorse= negativt. Finns det ff en chans ?? Eller är det helt kört?? Kan någon svara snälla !
Hur menar du ?
16 dagar
16 dagar
Fick nu lite ljusbrun flytning/mens... sista två gångerna har jag fått molvärk 3-4 dagar efter äl. Och som sen fortsätter tills mensen kommer. Extremt jobbigt när man vill bli gravid :( och prickat alla fertila dagar + äl !
Fick nu lite ljusbrun flytning/mens... sista två gångerna har jag fått molvärk 3-4 dagar efter äl. Och som sen fortsätter tills mensen kommer. Extremt jobbigt när man vill bli gravid :( och prickat alla fertila dagar + äl !
Ska boka tid på gyn. Dem får kolla mina äggreserv , hört att letrozol ska hjälpa? Tack snälla för omtanken.. får hoppas till nästa gång.. kram
Svagt streck idag 13 dagar efter ägglossning. Vet inte exakt när bim är eftersom jag hade missfall sist men har kunnat pricka in ägglossning iallafall. Det som oroar mig lite är att jag har haft ljusbruna/ljusröda flytningar (väldigt sparsamma men ändå) senaste 3 dagarna. Vi får väl se kommande dagar vad som händer och sker, mer än så kan jag inte göra