• Anonym (Tt)

Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan

Vet att trådar om cuckold/hotwife finns men.... Har sedan upptäckten för ca 5 år sedan att jag tänder på tanken att min fru blir knullad av någon främling medans jag ser på och tillfredställer mig och ev är med med hon i fokus.

Jag har introducerat mina känslor och tankar för henne och först blev hon besviken och omtumlad. Hon vill inte att vi pratar om det vilket för mig är lite tråkigt. Respekterar absolut att hon inte vill men att kanske utforska lite dör ju ingen av, Man lever bara en gång och för kort för att inte leva ut det lite.

Vi har ett guldvärt sexliv och förhållande med sex varannan dag i snitt, ?bra tanke på 11 år ihop?.

Jag har ?lekt? lite cuckold i sängen med modell större dildos och ögonbindel och så. Hon verkar tända på det men tror inte hon erkänner det bara.

Vill själv börja långsamt och kontrollerat men hur ska jag ta detta till nästa steg eller åtminstone få henne att prata ut om sina känslor då hon verkar tänka på typ mat och dagens nyheter när vi eller hon leker med sig själv.

Vet själv inte om jag vill förverkliga mina fantasier med varför inte testa steg för steg liksom för att se vart det leder.

Jag/vi tittar på cuckold/hotwife porr ofta under samlag men har svårt att läsa av henne om hon gillar det.

finns det fler sätt att utforska detta i och vilka små steg tog/rekommenderar ni att ta i tex sängen eller i diskussion med henne?

• Svar på tråden Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2021-02-20 13:41:21 följande:

Hej. Hoppas det är ok att jag hoppar in med en fråga!

Jag drömmer om multisex, minst två män och jag. Vad skiljer cuck old från hot wife? Du nämnde förnedring?

Som jag tolkar begreppen så har kvinnan tillåtelse att i äktenskapet ha sex med andra. Om det innefattar förnedring av maken och han inte får ha sex så är han en cuckold, exempelvis att han ?tvingas? serva frun och mannen och kanske hon verbalt talar om hur mycket bättre den andra mannen är på att ha sex, hur mycket större han är etc. Maken går också igång på att bli förnedrad inför kvinnan och mannen (som kallas Bull i detta fall).

En hotwife skulle jag säga att det är en kvinna som har tillåtelse och möjlighet att i ett förhållande ha sex med andra men utan att det innefattar förnedring av partnern. I princip tänker jag att i båda exemplen så är hon en hotwife och att i första exemplet så är mannen cuckold och i det andra så är han bara en man som är helt okej att hon har sex med andra. Han kan också gå igång på det såklart men det finns ingen förnedring med i bilden.

Någon annan som har en annan tolkning får gärna rätta mig om jag har fel.
  • Anonym (Nyfiken Gul)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-20 14:16:47 följande:
    Som jag tolkar begreppen så har kvinnan tillåtelse att i äktenskapet ha sex med andra. Om det innefattar förnedring av maken och han inte får ha sex så är han en cuckold, exempelvis att han ?tvingas? serva frun och mannen och kanske hon verbalt talar om hur mycket bättre den andra mannen är på att ha sex, hur mycket större han är etc. Maken går också igång på att bli förnedrad inför kvinnan och mannen (som kallas Bull i detta fall).

En hotwife skulle jag säga att det är en kvinna som har tillåtelse och möjlighet att i ett förhållande ha sex med andra men utan att det innefattar förnedring av partnern. I princip tänker jag att i båda exemplen så är hon en hotwife och att i första exemplet så är mannen cuckold och i det andra så är han bara en man som är helt okej att hon har sex med andra. Han kan också gå igång på det såklart men det finns ingen förnedring med i bilden.

Någon annan som har en annan tolkning får gärna rätta mig om jag har fel.
    Tack. Hotwifen kommer hem nyknullad och berättar om sina eskapader och mannen knullar sloppy seconds? Träffarna kan även vara "regisserade" från början i samarbete med maken? Eller har jag fel? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2021-02-20 14:30:51 följande:

Tack. Hotwifen kommer hem nyknullad och berättar om sina eskapader och mannen knullar sloppy seconds? Träffarna kan även vara "regisserade" från början i samarbete med maken? Eller har jag fel? 

Ja, hotwifen får sitt på annat håll och berättar om det både innan och efter. Att det behöver betyda att han ska knulla sloppy seconds efteråt är inget måste men absolut en möjlighet om de båda gillar det. Det finns lite sidor på nätet där man lagt upp sms-konversationer mellan frun (hotwifen) och mannen och där hon berättar att hon träffat någon som typ stöter på henne och att hon är sugen, mannen som är på andra sidan uppmuntrat henne att gå vidare och vill ha uppdateringar efteråt. Kan tycka att de är rätt heta även om de kanske inte är helt autentiska alls gånger.
  • Anonym (Nyfiken Gul)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-20 14:38:06 följande:
    Ja, hotwifen får sitt på annat håll och berättar om det både innan och efter. Att det behöver betyda att han ska knulla sloppy seconds efteråt är inget måste men absolut en möjlighet om de båda gillar det. Det finns lite sidor på nätet där man lagt upp sms-konversationer mellan frun (hotwifen) och mannen och där hon berättar att hon träffat någon som typ stöter på henne och att hon är sugen, mannen som är på andra sidan uppmuntrat henne att gå vidare och vill ha uppdateringar efteråt. Kan tycka att de är rätt heta även om de kanske inte är helt autentiska alls gånger.
    Ok, tack igen SkrattandeJag går igång på alla åtta och hoppas få vara den kvinnan nån gång....
  • Anonym (ss)
    Perfekt beskrivning av min "grej".....
  • Anonym (Nyfiken Gul)
    Anonym (ss) skrev 2021-02-21 00:05:23 följande:
    Perfekt beskrivning av min "grej".....
    Ja då har jag lite koll ändå! Berätta gärna...
  • En manlig man

Jag skulle kunna tänka mig att vara mannen som knullar kvinnan om någon i Stockholm är intresserad.

• Anonym (.)

Men uppenbarligen vill hon ju inte.

Acceptera det.

• Anonym (ss)
    Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2021-02-21 00:15:59 följande:
    Det är ganska precis så vi har gjort... Vi har kommit överens om vem som som ska knulla henne och hur han ska göra det. Hon har åkt iväg och fått kuk. Alltid med regeln att skynda sig hem med hans sats i fittan för att ge mig slopa seconds. 
  • Anonym (ss)
    Anonym (ss) skrev 2021-02-21 11:04:42 följande:
    Det är ganska precis så vi har gjort... Vi har kommit överens om vem som som ska knulla henne och hur han ska göra det. Hon har åkt iväg och fått kuk. Alltid med regeln att skynda sig hem med hans sats i fittan för att ge mig slopa seconds. 
    Jävla stavningsprogram, sloppy seconds ska det vara.  
  • Anonym (ss)
    Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2021-02-21 00:15:59 följande:
    Låter det okej?
  • Anonym (Nyfiken Gul)
    Anonym (ss) skrev 2021-02-23 07:00:11 följande:

Låter det okej?

Mycket lockande!
  • share
    Anonym (ss) skrev 2021-02-21 11:04:42 följande:
    Underbart....
  • Nipus81

Är lite nyfiken hur det gått för TS. Jag har gjort samma resa så långt, från att öppna upp och berätta om mina fantasier med henne och någon annan och hon blev faktiskt förvånad och det tog ett par veckor faktiskt samt ett par diskussioner kring detta innan hon accepterar och faktiskt förstår att det är något jag går igång på och att jag älskar henne. 

För vår del har vi en dialog om detta ganska ofta när vi har sex, jag kan exempelvis fråga henne om hon skulle vilja ha en kuk att suga på samtidigt som jag knullar henne eller att hon frågar mig om jag skulle tillåta någon man att komma och knulla henne i vår säng och om jag vill se på då.. vi brukar båda säga ja till detta och det triggar vår stund tillsammans. Jag skulle säga att hon vänt från att kanske vilja göra detta till att faktiskt vilja det, men att det är viktigt att upplägget är bra och att vi, främst hon, outar sig för någon som hon känner typ. 

• Anonym (Marie)

Sedan fem år så har jag och min man testat olika upplägg med cuckold och hotwife. Jag har varit med andra män och han har tittat på eller väntar hemma på mig. Semesterknull med hångel vid poolen mitt framför maken har vi också testat. Vi har även åkt Ålandsbåten och jag har spenderat natten i hytt med andra killar medan han fått sova själv och fått höra om mina äventyr till frukosten. Han går igång på att jag horar ut mig med sexiga outfits och det går ju alltid hem hos killar. Jag ha varit med både mogna äldre män och unga kåta killar och och som mest har det varit tre killar på en gång. Annars lever vi ett vanligt familjeliv med barn och bekanta som vem som helst. Våra sex-äventyr håller vi hemliga och skilt från vardagen. Vi blandar nye in vänner och bekanta. 

Ett speciellt minne var från en solsemester där jag träffade en ung storvuxen kille med en enorm kuk. Han köpte underbara skor och kläder som han ville se mig och det slutade med att vi älskade dagligen, oftast med min man som åskådar, men de sista nätterna var vi ensamma hos honom och då tog vi ut svängarna extra mycket. Jag var lite orolig för att jag skulle bli gravid men det gick bra. Vi är inte så sugna på fler barn. 

• Ccplus
    Anonym (Marie) skrev 2023-02-19 00:51:12 följande:

Ett speciellt minne var från en solsemester där jag träffade en ung storvuxen kille med en enorm kuk. Han köpte underbara skor och kläder som han ville se mig och det slutade med att vi älskade dagligen, oftast med min man som åskådar, men de sista nätterna var vi ensamma hos honom och då tog vi ut svängarna extra mycket. Jag var lite orolig för att jag skulle bli gravid men det gick bra. Vi är inte så sugna på fler barn. 

Naaw vad gulligt! Och numera tänker du på honom typ dagligen. Och såna där saker du gjorde med honom det kommer du aldrig att göra med pojkvännen. Så utifrån din egna pojkväns position så var det ju inte så jävla smart att gå med på det där överhuvudtaget alls.
  • Anonym (Marie)
    Ccplus skrev 2023-02-19 07:11:23 följande:
    Naaw vad gulligt! Och numera tänker du på honom typ dagligen. Och såna där saker du gjorde med honom det kommer du aldrig att göra med pojkvännen. Så utifrån din egna pojkväns position så var det ju inte så jävla smart att gå med på det där överhuvudtaget alls.

Nej så är det faktiskt INTE. För mig var det bara knull faktiskt, och vi har inte ett sådant cuckoldförhållande där jag gör mer avancerade saker med andra än med min man. Vi har vanligt härligt sexliv med varandra själva mellan de andra äventyren, det är bara det att han gillar att se på när jag knullar andra. För oss utesluter inte våra svartsjuka tittapå-lekar att vi själva har härligt sex med varandra när vi är själva. Tvärt om så tänder det oss, speciellt honom som då återerövrar mig.

Jag så att det blev ett autocorrect-fel i mitt första inlägg, vi blandar INTE in vänner och bekanta i våra sexlekar. 

• share
  • KimLinnefeldt

Tona ner det lite. Prata mer om det som en fantasi som tänder dig, viska den fantasin i hennes öra under förspelet. Säg bara att det gör dig så kåt att fantisera om att hon har en annan man i sängen. 

Nästa steg kan vara att be henne vara med i fantasin, som ett rollspel.

Och kanske är den här leken tillräcklig. Att dra in extra personer på riktigt är väldigt mycket mer riskabelt eller komplicerat, tror jag.

• Anonym (cuckold)

Hur ofta har ni dylika träffar? och kan du komma hem nyknullad utan repressalier från din man? 

Anonym (Marie) skrev 2023-02-19 00:51:12 följande:

Sedan fem år så har jag och min man testat olika upplägg med cuckold och hotwife. Jag har varit med andra män och han har tittat på eller väntar hemma på mig. Semesterknull med hångel vid poolen mitt framför maken har vi också testat. Vi har även åkt Ålandsbåten och jag har spenderat natten i hytt med andra killar medan han fått sova själv och fått höra om mina äventyr till frukosten. Han går igång på att jag horar ut mig med sexiga outfits och det går ju alltid hem hos killar. Jag ha varit med både mogna äldre män och unga kåta killar och och som mest har det varit tre killar på en gång. Annars lever vi ett vanligt familjeliv med barn och bekanta som vem som helst. Våra sex-äventyr håller vi hemliga och skilt från vardagen. Vi blandar nye in vänner och bekanta. 

Svar på tråden Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan