• Anonym (Nyfiken bs)

Heterokillar som testat sex med en man

Jag har under flera år varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en man trots att jag anser mig vara 100 % straight. Jag tänder inte på män men kan finna kukar upphetsande. Jag skulle vilja höra från andra män i min situation som testat? Hur gick ni till väga för att träffa någon? Hur var det? Ångrade ni er någonsin, under eller efter?

• Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man
  • Anonym (Kuksugen)

Finner mycket, mycket sällan män attraktiva. Tanken på att ha sex på tu man hand med en annan man lockar inte alls.

Däremot skulle jag i rätt sällskap (kvinna och man) vilja utforska en annan mans kuk. Går igång på tanken att smeka hans erigerade penis när den penetrerar hennes våta sköte. Skulle också vilja prova på att suga av honom tillsammans med henne.

Jag betraktar mig som hetero och var som ung homofob. Så vilken är min diagnos? Är jag nyfikenpartybi, kukfixerad eller porrskadad? Flört

• Anonym (Anal njutning)

Inte homo men haft sex med en kille några gånger.

Har detta bara för det är så jäkla skön känsla bli knullad i analen. Många tjejer som tagit mig med strap on men en kuk är ändå en kuk.

Däremot är jag kåt på Tjejen i akten vilket jag inte är med killen, där är det bara hans verktyg i mig det som räknas och som jag njuter av.

• Stiffy

Jag definierar mig som hetro, mest för att jag - som många andra beskriver - inte tänder på killars kroppar och mys och smek på samma sätt som med kvinnor. Jag har Haft många chanser till sex med andra killar men oftast fegat ur, men några gånger har jag blivit avsugen och givit analsex. Däremot har jag haft svårt att röra vid killen som i sin tur haft svårt att ge samlag.

Men jag är fortfarande väldigt nyfiken på hur det skulle vara att ta emot analsex och då vill jag göra det med någon som jag litar på och är "frisk" eftersom min absoluta vilja är att uppleva det oskyddat. Även om jag knappt klarar av att smaka på min egen säd är jag nästan lika besatt av nyfikenheten att ge avsugning och få veta hur det känns att tillfredställa någon som kommer i munnen.

Jag har ett antal avlägsna gay-bekanta, men det känns inte som om man kan messa dem och fråga "hej vill du ligga med mig? Jag vill prova!" Och min synnedsättning gör att det är knepigt att gå ut och "ragga" förutom att jag är alldeles för blyg och feg.

• Anonym (?)

Men .... är du hetero så suger du väl inte kuk?

• Stiffy
    Anonym (?) skrev 2021-01-20 20:17:57 följande:

Men .... är du hetero så suger du väl inte kuk?

Är det verkligen så enkelt? :)
  • Anonym (Lisa)
    Stiffy skrev 2021-01-20 20:13:03 följande:

Jag definierar mig som hetro, mest för att jag - som många andra beskriver - inte tänder på killars kroppar och mys och smek på samma sätt som med kvinnor. Jag har Haft många chanser till sex med andra killar men oftast fegat ur, men några gånger har jag blivit avsugen och givit analsex. Däremot har jag haft svårt att röra vid killen som i sin tur haft svårt att ge samlag.

Men jag är fortfarande väldigt nyfiken på hur det skulle vara att ta emot analsex och då vill jag göra det med någon som jag litar på och är "frisk" eftersom min absoluta vilja är att uppleva det oskyddat. Även om jag knappt klarar av att smaka på min egen säd är jag nästan lika besatt av nyfikenheten att ge avsugning och få veta hur det känns att tillfredställa någon som kommer i munnen.

Jag har ett antal avlägsna gay-bekanta, men det känns inte som om man kan messa dem och fråga "hej vill du ligga med mig? Jag vill prova!" Och min synnedsättning gör att det är knepigt att gå ut och "ragga" förutom att jag är alldeles för blyg och feg.

Kan upplysa om hur det är:

Det gör ont

Du riskerar att bajsa om det inte hanteras rätt då det bildas ett eftersug.

Du riskerar att blöda.

Sperma i bak är otroligt laxerande och kommer ut i omgångar så du pruttar och måste springa på toa inridning otid.

Verkligen jättemysigt.... not
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Man 39) skrev 2020-12-15 20:14:43 följande:

Så känner jag med, kan inte få känslor för män, får nästan rysningar när jag tänker på att kyssa en man men att bli tagen av en hård kuk och eller få suga av en hade jag viljat testa. Gärna i samband med en trekant med min tjej samtidigt.

Märkligt. För känslor och sex hör ju liksom ihop.

Detnör ju med någon man har känslor för som man har det mest intensiva sexet. Sex med någon man inte känner för alls eller tänder på... det är ju bara onani med en människa. Hur kan det vara upphetsande?
  • Anonym (?)
    Stiffy skrev 2021-01-20 20:28:23 följande:
    Är det verkligen så enkelt? :)
    Ja, faktiskt ... suger du kuk är du inte hetero. 
    Du får gärna snaska kotte för din skull men då är du fan inte hetero om du nu vill kalla dig man eller ,,,, men inte "hen"
  • Perjonsson
    Anonym (Lisa) skrev 2021-01-20 20:30:46 följande:

Kan upplysa om hur det är:

Det gör ont

Du riskerar att bajsa om det inte hanteras rätt då det bildas ett eftersug.

Du riskerar att blöda.

Sperma i bak är otroligt laxerande och kommer ut i omgångar så du pruttar och måste springa på toa inridning otid.

Verkligen jättemysigt.... not

Kan då säga dej Lisa att du gjort precis alla fel man kan göra.

Brukar du även rensa öronen med ett vedträ?

Nä analsex kan göras hur fel som helst men gör man rätt med försiktig o långsam inkörning enligt en viss teknik så kan alla bli galet frälst i analt.

Så är du intresserad av hur lyckas kan du få manual
  • Anonym (Bikille trans)

Du TS behöver inte vara minsta orolig för att testa.

Jag hade länge haft härlig lek på mej själv med dildos och fantiserade om att spela flickan..

Hittade en kille som ville knulla min bak i tvättstugan och jag hade sjuk ångest o panik över att nu blir jag säkert bög som om det var en obotlig sjukdom.

Hur som haver hade jag denna träff för att förlora oskulden och hela träffen var patetisk på alla punkter. Men jag ångrar inte det minsta träffen för att all obehogad panik försvann och var bara tramstankar. Nu blev jag modig och har inga problem att söka nya träffar men då jag lärt känna min läggning o smak vet jag vilka jag vill träffa och att man är överens om vad som ska göras.

Själv har jag alltid varit väldigt macho hetro man som haft massor av flickvänner. Nu är jag fortfarande den samma men som extra kink i smyg klär mej sexigt feminin som flicka och träffar män som vill förföra smeka utforska min passiva kropp och förhoppningsvis knulla mej massor.

Däremot är jag inte alls intresserad av att runka o suga kuk utan bara intresserad av vad den kan göra i mej.

Dvs vi är alla olika och i början är det bara att träffa första bästa och prova dej fram.

• Anonym (KinkMan)

Jag har alltid gillat anal lekar ovh lekte med mig själv tidigt, har träffat någon tjej genom åren som har tagit mig med strapon.

Tanken på att en dag bli knullad av en riktig kuk började komma senare i livet.

Nu är jag på den platsen i livet att jag börjar känna mig redo att prova.

Jag attraheras ej av killar och ser mig som hetro utan det är nyfikenheten på att få känna hur det känns.

Finns det andra i samma sits som vill dela erfarenheter?

• Suoiruc

Har alltid gillat anal lekar med mig själv men har på senare tid börjat fantisera om att få en riktig kuk i mig, vill gärna prova detta för att se om det är något för mig. Kanske vill man prova lite mer saker också. pm vid intresse. 

• Anonym (Bikille trans)
    Suoiruc skrev 2022-08-18 07:31:08 följande:

Har alltid gillat anal lekar med mig själv men har på senare tid börjat fantisera om att få en riktig kuk i mig, vill gärna prova detta för att se om det är något för mig. Kanske vill man prova lite mer saker också. pm vid intresse. 

Den vägen gick jag.
    Men har länge haft intensiv lek bak och blivit bortskämd.
    Att en kuk är skönare rent fysiskt...nej.
    Men men kuk o man kan man få andra mentala upplevelser som gör det exklusivt beroende på dej o rollspel.
  • Anonym (Ta'n i röven)

Tänder inte på män, vill INTE kyssas, kela eller nåt sånt men skulle gärna suga och bli påsatt av en eller flera stora svarta snygga kukar. Det är en dröm att få runka och suga en rejäl kuk. Den ska va så stor så man kan använda båda händerna och samtidigt ha ollonet i munnen. Ännu bättre skulle va flera stora på samma gång!

• Anonym (Samma tankar)
    Anonym (Ta'n i röven) skrev 2022-09-06 20:00:31 följande:

Tänder inte på män, vill INTE kyssas, kela eller nåt sånt men skulle gärna suga och bli påsatt av en eller flera stora svarta snygga kukar. Det är en dröm att få runka och suga en rejäl kuk. Den ska va så stor så man kan använda båda händerna och samtidigt ha ollonet i munnen. Ännu bättre skulle va flera stora på samma gång!

Har lika drömmar
  • Anonym (Man1n)

Jag tänder inte på män, det är kukar som tänder mig. Det är galet skönt att suga kuk. För mig är det känslan av undergivenhet, att vara tvungen att ta den i munnen och suga den stor. Smaken av kuk är också upphetsande och när man vänjer sig att ta sperman i munnen och svälja....Mmmmm. Första gången blev jag överraskad av hur varm satsen var, efter det var det inga problem. Har blivit tagen ett par gånger vilket också är skönt men gör lite ont i början. Viktigt med mycket glid och försiktighet. Använd gärna en plugg innan. 

• Anonym (Man1n)

Jag tänder inte på män, det är kukar som tänder mig. Det är galet skönt att suga kuk. För mig är det känslan av undergivenhet, att vara tvungen att ta den i munnen och suga den stor. Smaken av kuk är också upphetsande och när man vänjer sig att ta sperman i munnen och svälja....Mmmmm. Första gången blev jag överraskad av hur varm satsen var, efter det var det inga problem. Har blivit tagen ett par gånger vilket också är skönt men gör lite ont i början. Viktigt med mycket glid och försiktighet. Använd gärna en plugg innan. 

• Jantheman77
    Anonym (Man1n) skrev 2022-09-12 15:33:48 följande:

Jag har lekt mycket med dildos och även blivit fistad en hel del och jag har lärt mig att glidmedel och att ta det lugnt och slappna av gör att man klarar väldigt mycket.
    För mig är det känslan av att vara väldigt fylld som triggar.
Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man