Stiffy skrev 2021-01-20 20:13:03 följande:
Jag definierar mig som hetro, mest för att jag - som många andra beskriver - inte tänder på killars kroppar och mys och smek på samma sätt som med kvinnor. Jag har Haft många chanser till sex med andra killar men oftast fegat ur, men några gånger har jag blivit avsugen och givit analsex. Däremot har jag haft svårt att röra vid killen som i sin tur haft svårt att ge samlag.
Men jag är fortfarande väldigt nyfiken på hur det skulle vara att ta emot analsex och då vill jag göra det med någon som jag litar på och är "frisk" eftersom min absoluta vilja är att uppleva det oskyddat. Även om jag knappt klarar av att smaka på min egen säd är jag nästan lika besatt av nyfikenheten att ge avsugning och få veta hur det känns att tillfredställa någon som kommer i munnen.
Jag har ett antal avlägsna gay-bekanta, men det känns inte som om man kan messa dem och fråga "hej vill du ligga med mig? Jag vill prova!" Och min synnedsättning gör att det är knepigt att gå ut och "ragga" förutom att jag är alldeles för blyg och feg.
Kan upplysa om hur det är:
Det gör ont
Du riskerar att bajsa om det inte hanteras rätt då det bildas ett eftersug.
Du riskerar att blöda.
Sperma i bak är otroligt laxerande och kommer ut i omgångar så du pruttar och måste springa på toa inridning otid.
Verkligen jättemysigt.... not