Fråga till kvinnor - föredrar du yngre, äldre eller jämngamla män?
Som rubriken lyder. Det här är en omröstning för kvinnor. Föredrar du yngre män, äldre män eller män som är lika gamla som dig?
Som rubriken lyder. Det här är en omröstning för kvinnor. Föredrar du yngre män, äldre män eller män som är lika gamla som dig?
Enligt dig ja. Inte enligt mig.
Myndig, 18 år och får inte gå på systemet för att man inte är "vuxen" som jag ite heller tycker att en 20-åring är.
Nej, det är inte konstigt att du föredrar en äldre partner när du knappt ens är vuxen. Det gjorde jag också i din ålder.
En tjugoåring är inte relevant i en fråga som denna då de som är yngre ännu är barn!
Rent "generellt" så framgår det av denna poll, som sagt, att en klar majoritet föredrar män i sin egen ålder.
Vad vet du om vad du kommer vilja i framtiden?
Och givetvis vill du inte ha en "man" som är yngre än dig då han är ett barn.
Beror nog på hur gammal man är.
Nej detta gäller mest unga kvinnor. Det är välkänt att tonårstjejer tänder på äldre killar och väljer bort jämngamla pubertetsstinna moppegrabbar. Jag ville ha äldre killar tills jag var ca 25, sedan vände det. Efter 30 och 40 var det nästan bara yngre killar som intresserade. Många i medelåldern, män son kvinnor attraheras av yngre sexuellt, men alla lever inte ut det.
Beror nog på hur gammal man är.
Jaja, tro vad du vill.
Du har iallafall fel.
De flesta kvinnor vill inte ha äldre män.
Utöver det, ingen vet vad man vill i framtiden.
Jag har liksom facit, du bara gissar.
Jaja, tro vad du vill.
Du har iallafall fel.
De flesta kvinnor vill inte ha äldre män.
Samlad info genom åren och bland de kvinnor jag talat med. De allra flesta är ihop med någon jämngammal om du frågar runt, med ett par års skillnad högst, som de också fått barn med.
Det andra hör till ovanligheterna.
Kvinnor över 40 är dock mer benägna att ha äldre män om de börjar dejta igen på nytt. Troligen mest pga att män i i deras egen ålder oftare söker yngre kvinnor så länge de kan.
Detta ändras dock i åldrarna 60-80 då motsatsen gäller. Kvinnor söker sig då vanligen till yngre män som har bättre hälsa. Eftersom de också lever längre än män.
Statistik är ju inte så tillförlitligt eftersom det är omöjligt att intervjua alla människor och dessutom vara säker på att de talar sanning. Ofta dras ju ett snitt på låt säga 1000 kvinnor. Om dessa bara är från ett särskilt land kan ju det skilja sig enormt, likaså vilka städer och kulturer osv man utgår ifrån.
I konservativa grupper är det nog vanligare med äldre män tex, medan detta kanske inte gäller i kulturvänsterns kretsar eller bland socialdemokrater.
Så vi får nöja oss med vad vi själv kommit fram till och inte försöka pådyvla den andre sanningen i en ganska meningslös tråd, där det samtidigt är omöjligt att kolla fakta pga anonyma medlemmar och ett begränsat antal som återkommer i alla trådar och ger samma svar.
Wikipedia om Familjeliv:
Besöks dagligen av mer än en miljon besökare (2016).
Nu är det nog runt 100 besökare dagligen. Om man ska gå efter vad få som röstar i omröstningarna
Jag är i en ålder då jag kan se charmen med både äldre, yngre och jämngamla men skulle jag under pistolhot tvingas att välja blir det väl jämnåriga då.