Fråga till kvinnor - föredrar du yngre, äldre eller jämngamla män?
Som rubriken lyder. Det här är en omröstning för kvinnor. Föredrar du yngre män, äldre män eller män som är lika gamla som dig?
Som rubriken lyder. Det här är en omröstning för kvinnor. Föredrar du yngre män, äldre män eller män som är lika gamla som dig?
Jag föredrar helt klart män som är äldre än mig, undantag finns ju, som med allt annat. Jag är en kvinna som är 20 år. Vill helst ha en kille i åldern 23-30 år. Vill inte ha en yngre eller jämngammal man, de är oftast för omogna och inte särskilt snygga. Många ser fortfarande ut som pojkar då och beter sig som pojkar.
Jag föredrar helt klart män som är äldre än mig, undantag finns ju, som med allt annat. Jag är en kvinna som är 20 år. Vill helst ha en kille i åldern 23-30 år. Vill inte ha en yngre eller jämngammal man, de är oftast för omogna och inte särskilt snygga. Många ser fortfarande ut som pojkar då och beter sig som pojkar.
Ja, men du är ju inte mycket mer än ett barn själv så det är ju inte så konstigt.
Ungefär lika gamla eller något yngre.
Vuxen? Nja, men myndig iallafall.
Jag menar det jag skrev, var det svårt att förstå?
Enligt denna lilla poll föredrar 62% män i sin egen ålder.
Själv är jag sambo med en fyra år yngre man. Vilket inte skulle kunna vara möjligt ens för dig pga din ålder.
Egentligen borde det vara åldersgräns på frågor som denna då personer i din ålder knappast kan ha några förhållanden med yngre "män". (Läs pojkar.)
Äldre män, såklart. De flesta kvinnor brukar föredra äldre män, medan de flesta män brukar föredra yngre kvinnor.
Föredrar välbevarade någorlunda jämngamla eller något yngre. Är 50 och kvinna
Äldre män, såklart. De flesta kvinnor brukar föredra äldre män, medan de flesta män brukar föredra yngre kvinnor.