• Tekoppshammare

    Tps på tv-serier??

    Snälla kom med alla tips ni har på bra tv-serier ? gärna såna som har några år på nacken så man inte måste hålla på o vänta på nästa säsong.

    Här är några serier som jag gillar ? för att ge ett hum om vilka typer av serie jag är ute efter:

    Sons of Anarchy
    Breaking Bad
    Dexter
    House MD
    Supernatural
    Grimm
    Once upon a time
    Vår tid är nu
    Big little lies
    Dead to me

    Mfl

    Hit me! :)

  • Svar på tråden Tps på tv-serier??
  • Anonym (X)
    Aniiee skrev 2021-01-08 16:22:03 följande:
    Jag har INTE sagt vad jag tycker om dessa serier. De är plockade från min stora lista på random, och kriterierna för vad som hamnar på min stora lista är INTE att de måste vara bra.
    Fair enough Kyss
  • Anonym (Hedvig)
    Tekoppshammare skrev 2021-01-08 18:31:31 följande:
    Är det sant?? Ska jag verkligen kolla upp!! Tack!!
    Anonym (X) skrev 2021-01-08 15:36:56 följande:
    Fler tips:
    The Wire
    Man in the high Castle
    The Purge
    The expanse
    The boys
    Buffy the vampire slayer
    Dollhouse
    Pushing daisies
    Wonderfalls
    Dead like me
    The Rookie
    Intressant blandning av saker jag sett och saker jag aldrig hört talas om! Tack!!

    Rekommenderar också:

    Man i the high castle (HBO)
  • Tekoppshammare
    Anonym (Hedvig) skrev 2021-01-10 10:26:06 följande:
    Rekommenderar också:

    Man i the high castle (HBO)
    Ja - den är bra! Redan sett flera ggr dock.
  • Anonym (X)
    Tekoppshammare skrev 2021-01-08 18:31:31 följande:
    Är det sant?? Ska jag verkligen kolla upp!! Tack!!
    Anonym (X) skrev 2021-01-08 15:36:56 följande:
    Fler tips:
    The Wire
    Man in the high Castle
    The Purge
    The expanse
    The boys
    Buffy the vampire slayer
    Dollhouse
    Pushing daisies
    Wonderfalls
    Dead like me
    The Rookie
    Intressant blandning av saker jag sett och saker jag aldrig hört talas om! Tack!!

    Riktigt bra serie, hade många följare men blev aldrig riktigt känd. Finns 4a säsonger iaf

    Sedan finns ju Mayan MC, som är en spinoff på Sons of Anarchy. Kan dock inte gå i god för den för jag har inte sett den.
  • Tekoppshammare
    Anonym (X) skrev 2021-01-11 20:56:23 följande:
    Riktigt bra serie, hade många följare men blev aldrig riktigt känd. Finns 4a säsonger iaf

    Sedan finns ju Mayan MC, som är en spinoff på Sons of Anarchy. Kan dock inte gå i god för den för jag har inte sett den.
    Ja - Mayans MC har jag sett, men det blev liksom inte alls samma sak tyvärr. Men SoA är ju svårslaget... Sen berodde det (att just jag inte tyckte MMC var lika bra alltså) nog mycket på att det var just samcro-människorna och deras liv jag tyckte var så intressant; mayans var liksom aldrig nåt annat än ett sidospår för mig. 

    Hursomhelst - jag har kollat upp Banshee nu, och ja - den verkar mycket lovande, så återigen stort tack!
  • Tekoppshammare
    Anonym (C) skrev 2021-01-12 10:15:36 följande:

    Better call Saul (relaterat till breaking bad)

    Dark


    Tyvärr redan sett... Men tack iaf! :) (Och ja - dark är riktigt bra! Den kan man ju dessutom med fördel se flera ggr eftersom den är riktigt invecklad, haha. Men jag har redan sett den tre ggr, så nu får det nog gå några år innan jag ser den igen :) )
  • Anonym (Annat)
    Tekoppshammare skrev 2021-01-07 12:21:38 följande:
     tack! Case de Papel... alltså, jag har försökt ett par ggr, men tycker ärligt talat att den är urtrist... Tack ändå :)
    Är det svårt att hitta en serie som är intressant. Är det en väldigt tråkig serie har den tagit slut 
  • Anonym (Lilla my)

    Sex education har kommit ut med fler avsnitt. Den så bra :)

  • Anonym (Trist)
    Tekoppshammare skrev 2021-01-07 12:21:38 följande:
    ! Case de Papel... hem, alltså, jag har försökt ett par ggr, men tycker ärligt talat att den är urtrist... Tack ändå :)
    Är det en trist serie?  hittade du något annat att kolla på?
Svar på tråden Tps på tv-serier??