Anonym (Gillar) skrev 2021-02-01 13:44:44 följande:
Jag gillar både smisk, pisk, stryptag, att bli bunden, fasthållen etc. Gillar att vara undergiven och bli kommenderad. Jag blir otroligt kåt av viss smärta. Skulle aldrig någonsin smiska själv, för mig hade det varit avtändande att vara den dominanta/drivande
Svarar direkt för detta intresserar mig verkligen! Jag är som du i detta. Blir liksom minus-kåt av att tänka tanken på att smiska. MEN(!), för ett tag sedan utmanade min man mig att jag skulle smiska honom(!) - på hans initiativ, just för att han vet hur stort mitt motstånd mot detta var. Det var som en tankevolt för mig. För plötsligt kunde jag faktiskt smiska till honom (inte i närheten som han kan smiska mig)! Och han gick igång på att jag i detta verkligen följde hans vilja även i en sådan grej, för mitt motstånd var så markant. Så som detta utspelade sig behöll han sin dominans o jag min undergivenhet intakt, han liksom bara använde mig som ett verktyg för att själv få testa på hur smisk kändes. Det var väldigt upphetsande för oss båda, och en oväntad twist! Inget vi kommer praktisera ofta eller mycket, men det var väldigt ... intimt, på sitt sätt. Känslan att själv veta hur det känns i handflatan efter att den träffat honom. Som att vi än mer kan förstå varandras förutsättningar, på ngt sätt...