• vadskajaghetadå

    hur mycket får du ut efter skatt?

    GladJag undrar hur mycket ni får ut efter skatt generellt, varje månad.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur mycket får du ut efter skatt?
  • Jen nifer

    ja praktiserar men sambon får ut 15 000 kr efter skatt vilket ja tycker är helt okei,ibland 16 000..

  • Kusin Vitamin

    Får ut 18.000 efter skatt på mitt nya jobb. Helt ok!

  • Poena

    Det varierar väldigt mycket eftersom jag går på provision men mellan 12000 och 17000 efter skatt

  • Göteborgstjej

    när jag har fp får jag ut ca 6500, men man kanske ska kryssa i hur mkt man får när man jobbar? Om jag ska kryssa i min fp finns det ju ingen ruta för mig...

  • trollemollen

    Jag fâr ut drygt 17.500kr efter skatt och min man 26.000kr efter skatt.
    Vill byta jobb har hellre lite mindre och trivs.....

  • Trinity78

    Denna månad fick jag ut 20.000kr efter skatt (skulle ha fått ca 2.000kr till om jag inte legat sjuk i influensa i över en vecka) men det var lite pga att jag fick tillbaka en del skatt retroaktivt för dubbel bosättning.


    Reality is a bore
  • angelcry

    Jag får ut 9000 efter skatt och jobbar lite mer än halvtid.

  • Myten7891

    Hej, jag ligger på mellan 38-55 000kr i månaden utbetalt.. resande montör, i regel mån-tors. i regel ledig helger.. betalda resor, ingen nämnvärd  utbildning.. är det bra Som resemontör? 


    John
  • Kockobello

    Ja, det är tur ni har sambos som försörjer er.

    Annars gick det ju åt helvete.

  • Mentat

    Det jag har att röra mig med sjönk just med ca 6-7.000:-/månad pga elpriserna. Tack, (mp), för att er första åtgärd 2014 var att stoppa Vattenfalls planer på ny kärnkraft. Annars kunde de nya verken i princip ha varit klara nu... Rynkar på näsan

Svar på tråden hur mycket får du ut efter skatt?