Det låter som jag. De enda symptom jag hade var att jag tyckte att allt luktade lite skarpare än vanligt, men det var ingenting som störde förrän jag i vecka 8 åkte på en bussresa till Turkiet. DÄR fick jag problem på restaurangerna. Det stank så illa att jag kräktes om jag gick in på en sådan restaurang, men efter den veckan så var det inte särskilt jobbigt alls med någonting. Jag jobbade på förskola och mådde tipptopp, trots att jag var stor som ett hus och föräldrarna ringde till förskolechefen om jag var ensam vid stängning i månad 4 eftersom de trodde att jag skulle få barn när som helst, eftersom min mage var gigantisk. Allt fortgick utan problem tills jag var 6 månader in i graviditeten, då slog foglossningen till som en blixt från klar himmel och jag fick hämta ut kryckor på vårdcentralen för att kunna ta mig framt, men ut över det, så mådde jag oförskämt bra, bortsett från att jag hade så himla stor mage och lite svårt att gå.
Jag mådde inte ens särskilt dåligt när jag gick två veckor över tiden och blev inlagd på BB i en vecka eftersom de påstod att jag hade havandeskapsförgiftning och borde känna mig jättesjuk. Jag var hur frisk som helst och satt och spelade brädspel och tittade på film och läste böcker tillsammans med min man på BB hela nätterna och tyckte att de överdrev. Jag satt och åt godis och garvade åt ett skämt som min man hade dragit och fattade noll när det plötsligt rusade in ett team i mitt rum på BB som sade att barnet måste ut NU eftersom jag hade så svår havandeskapsförgiftning att jag typ borde känna mig döende. Jag kände absolut ingen skillnad alls, vilket var väldigt chockartat.