• Anonym (Sökande)

Älskarinna

Ok, inga moralkakor nu tack. Jag lever i ett förhållande utan sex, det finns anledningar til detta...

Har försökt hitta någon på Victoriamilan men det verkar bara vara fejk profiler där. Vill gärna återfå lusten tillsammans med någonJag söker efter en kvinna som kan få mig riktigt attraherad och då menar jag inte bara fysiskt men också mentalt, då dessa två hänger ihop.

Hur ska jag bete mig? Tipps eller erfarenheter?

Ragga på krogen får bort direkt

• Svar på tråden Älskarinna
  • Stefano82
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-15 17:32:03 följande:

Hm, jag kollade in strangerchatten, men fick först ett förslag att tala med en kille i Indien, tror jag, och nästa förslag var en kille i US. Jag chattade inte med nån av dem. Skulle isåfall vilja språka med en person i Sverige. Hursomhelst så händre sog chatten för jag fick inga fler förslag.

Knepigt med sociala plattformar.

Nån som har ett bra förslag ?

Prata här i mess funkar och sen vidare i kik lr i snapchat om man har det.
  • Kungsbackakillen73a
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-15 17:26:38 följande:

Hur gör folk för att träffas här då? Genom PM?

Hej. Jag lever också I en relation men längtar efter mer. Skicka pm här går bra.
  • Kungsbackakillen73a

Appen Hemligg verkar vara en bra app. Som vanligt många män. Men med en trevlig attityd så går det såklart lättare. Jag har träffat en del gifta kvinnor och par. Ljuvligt skönt.

• Underhill
    skulle tro att det kan vara en bra ingång.
  • Anonym (Tips)

Ja, man börjar att chatta i pm sen tar man väl det vidare i andra chattar där man kan dela bilder och klipp. Vet många som sen träffats irl. Vissa har t.o.m. blivit ett par.
  • Anonym (...)

Gör en profil på body contact?

• Anonym (Annelie)
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-15 15:21:32 följande:

Blev det bra då? Har varit inne några gånger, men ganska dött...

Ja det blev det
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Annelie) skrev 2021-04-16 19:42:03 följande:
    Ja det blev det
    Får väl prova igen då. Lite spännande är det allt. Ses ni fortfarande eller söker du på nytt?
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Jay) skrev 2021-04-15 01:51:45 följande:

Jag tänker att om man verkligen vill så ska det nog gå att dölja. Allra helst om den andra personen också är i ett förhållande och mån om att det inte kommer fram.

Håller med. Bästa sättet att få  det att fungera och hålla det diskret är att båda är överens om spelreglerna
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-17 08:16:59 följande:

Får väl prova igen då. Lite spännande är det allt. Ses ni fortfarande eller söker du på nytt?

Vi ses fortfarande och det är fyra år nu
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-17 08:25:38 följande:

Håller med. Bästa sättet att få  det att fungera och hålla det diskret är att båda är överens om spelreglerna

Instämmer helt
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Annelie) skrev 2021-04-18 04:32:49 följande:
    Vi ses fortfarande och det är fyra år nu
    oj, ett bra tag då med andra ord. Berätta, hur ses ni, och hur gör ni för att hålla era möten diskreta? Märker era respektive inget alls?
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-18 07:39:04 följande:

oj, ett bra tag då med andra ord. Berätta, hur ses ni, och hur gör ni för att hålla era möten diskreta? Märker era respektive inget alls?

Mest utomhus och på tider som är diskreta tex på fm då våra respektive jobbbar eller är bortresta
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Mr Man) skrev 2021-04-18 07:39:04 följande:

Nej dom har inte märkt något
  • Anonym (Taurus)
    Anonym (Jay) skrev 2021-04-15 01:24:23 följande:

Jag är av motsatt kön, men förstår dig fullt ut. Har en partner, barn och vill för barnens skull inte bryta upp familjen. Men skulle gärna hitta en man att vara intim med. Vet inte alls var man hittar.

Hemligg.se
  • Guldnovan
    Kungsbackakillen73a skrev 2021-04-16 15:23:38 följande:

Appen Hemligg verkar vara en bra app. Som vanligt många män. Men med en trevlig attityd så går det såklart lättare. Jag har träffat en del gifta kvinnor och par. Ljuvligt skönt.

Kyss
  • Anonym (Standardtips)

Mitt standardtips är att försök fixa sexlivet med din fru.

Tänk såhär: Din egen fru vill inte ha sex med dig. Hur i hela helskotta skulle då någon annan kvinna kunna tänkas vilja det när inte ens hon vill?

Efter du lyckats få till ett sexliv med din egen fru, först då kan du fundera på att ha en affär. Men då kanske du inte vill hitta en älskarinna längre. Det är tyvärr den hårda sanningen om sexlösa relationer för män.

• Anonym (Annelie)
    Anonym (Standardtips) skrev 2021-04-18 23:41:28 följande:

Mitt standardtips är att försök fixa sexlivet med din fru.

Tänk såhär: Din egen fru vill inte ha sex med dig. Hur i hela helskotta skulle då någon annan kvinna kunna tänkas vilja det när inte ens hon vill?

Efter du lyckats få till ett sexliv med din egen fru, först då kan du fundera på att ha en affär. Men då kanske du inte vill hitta en älskarinna längre. Det är tyvärr den hårda sanningen om sexlösa relationer för män.

Vilket dumt resonemang du har aldrig hört på maken
Svar på tråden Älskarinna