• StudierKemi

När börjar man med antirynk-kräm?

Hej!

Jag såg en reklam för NIVEA Q10, som är en kraftigt återfuktande antirynkkräm med Q10-partiklar (såna som redan finns naturligt i huden). Jag är 29 år, är det en lämplig ålder för att börja med sådana produkter om man vill? Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden När börjar man med antirynk-kräm?
  • moaguuun

Började vid 40
    Har lästa att det inte gör någon skada att börja tidigt så en 10 åring kan börja om de vill

• StudierKemi
    moaguuun skrev 2021-05-13 21:38:20 följande:

Började vid 40

Har lästa att det inte gör någon skada att börja tidigt så en 10 åring kan börja om de vill

Ok, toppen! Tack för ditt svar :)
  • Aikido

Funderar på att ta med det i vita brevet. Innan dess ska det fan inte kladdas på någonting.

• Dina10099

Fast rynkor får man inte fören vid 45-50
    Man kan alltid använda kräm mot förtidigt åldrande när man är ung,, för att förebygga

Rynk krämer är dyrt att använda när behovet inte finns än

• Dina10099

Kolla på beskrivningen på produkten. Vissa produkter är för mogen hud, men ålders rekommendation på 50+. De ska du nog hålla sig borta ifrån 

• StudierKemi
    Dina10099 skrev 2021-05-13 22:18:33 följande:

Kolla på beskrivningen på produkten. Vissa produkter är för mogen hud, men ålders rekommendation på 50+. De ska du nog hålla sig borta ifrån 

Ok, jag ska kolla på beskrivningen! Tack så jättemycket!
  • Dina10099
    Dina10099 skrev 2021-05-13 22:18:33 följande:

Med skulle det stå inte men. Mogen hud har man inte fören runt 50
Svar på tråden När börjar man med antirynk-kräm?