Sex med två män - för kvinnor
Drömmer eller fantiserar du om att ha sex med två eller flera män? Har du berättat det för någon eller håller du det för dig själv?
Drömmer eller fantiserar du om att ha sex med två eller flera män? Har du berättat det för någon eller håller du det för dig själv?
Frågan ställs efter hypotesen att merparten fantiserat om fyra händer, två munnar och två kukar som tillfredsställer en även om man inte törs berätta detta för någon utan håller det för sig själv.
Man kan alltid fantasiera... De är nog inget fel o är gratis......
Frågan ställs efter hypotesen att merparten fantiserat om fyra händer, två munnar och två kukar som tillfredsställer en även om man inte törs berätta detta för någon utan håller det för sig själv.
Det är inte fyra händer två munnar och framför allt inte två kukar som tillfredsställer mig.
Den eller de som tillfredsställer mig är en eller två män. Det är mannen eller de två männen som jag älskar med.
17 mot 2 just nu i frågan om att fantisera att ha sex med två eller flera. Jag lägger ingen värdering i det utan är väl kanske hur jag trodde det skulle se ut. Kanske något fler som skulle rösta att man fantiserat om det men att man inte sagt det till någon än dock.
Nä, tyvärr så tror jag inte du har förstått poängen.
Eller så kan det vara så att jag inte har förmåga förklara det tillräckligt bra för att alla män ska kunna klara att förstå