• Anonym (MMF)

Sex med två män - för kvinnor

Drömmer eller fantiserar du om att ha sex med två eller flera män? Har du berättat det för någon eller håller du det för dig själv?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med två män - för kvinnor
  • Anonym (MMF)

Frågan ställs efter hypotesen att merparten fantiserat om fyra händer, två munnar och två kukar som tillfredsställer en även om man inte törs berätta detta för någon utan håller det för sig själv.

• Mareq

Man kan alltid fantasiera... De är nog inget fel o är gratis......

• Anonym (Skillnad manligt/kvinnligt)
    Anonym (MMF) skrev 2021-05-17 05:31:57 följande:

Frågan ställs efter hypotesen att merparten fantiserat om fyra händer, två munnar och två kukar som tillfredsställer en även om man inte törs berätta detta för någon utan håller det för sig själv.

Mitt svar: Jag har drömt om, har testat det och har alltjämt möjligheten att uppleva två män då och då.

Jag förstår och jag känner igen att du utgår från ditt manliga perspektiv.
    Men jag känner absolut inte igen mig i din hypotes.
    Det är inte fyra händer två munnar och framför allt inte två kukar som tillfredsställer mig.
    Den eller de som tillfredsställer mig är en eller två män. Det är mannen eller de två männen som jag älskar med.

Väldigt många män har i trådar här och i andra sammanhang använt uttryck som att "hon blir knullad av två kukar" och många olika varianter på detta och liknande teman och uttryck.
    Det är ett mycket grovt feltänk.

Det som gör det intressant för mig och det som tillfredsställer mig är att få älska med två män, att få ha två älskare, att få uppleva två män som älskar mig och som älskar med mig.

Ingen knullar mig. Ingen!
    Jag knullar aldrig med en kuk, eller två kukar. Aldrig!

Jag älskar med en man, eller med två män.
    Jag bestämmer själv med vilken eller med vilka män jag väljer att älska.
    Om en man inbillar sig att jag skulle vilja bli knullad av en kuk, eller två, så går han bort direkt. Aldrig att den mannen skulle få chansen att älska med mig.

Min man förstår skillnaden. 
    Annars skulle han aldrig få chansen dela mig med en älskare.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Skillnad manligt/kvinnligt) skrev 2021-05-17 17:06:17 följande:
    Mitt svar: Jag har drömt om, har testat det och har alltjämt möjligheten att uppleva två män då och då.

Jag förstår och jag känner igen att du utgår från ditt manliga perspektiv.
    Men jag känner absolut inte igen mig i din hypotes.
    Det är inte fyra händer två munnar och framför allt inte två kukar som tillfredsställer mig.
    Den eller de som tillfredsställer mig är en eller två män. Det är mannen eller de två männen som jag älskar med.

Väldigt många män har i trådar här och i andra sammanhang använt uttryck som att "hon blir knullad av två kukar" och många olika varianter på detta och liknande teman och uttryck.
    Det är ett mycket grovt feltänk.

Det som gör det intressant för mig och det som tillfredsställer mig är att få älska med två män, att få ha två älskare, att få uppleva två män som älskar mig och som älskar med mig.

Ingen knullar mig. Ingen!
    Jag knullar aldrig med en kuk, eller två kukar. Aldrig!

Jag älskar med en man, eller med två män.
    Jag bestämmer själv med vilken eller med vilka män jag väljer att älska.
    Om en man inbillar sig att jag skulle vilja bli knullad av en kuk, eller två, så går han bort direkt. Aldrig att den mannen skulle få chansen att älska med mig.

Min man förstår skillnaden. 
    Annars skulle han aldrig få chansen dela mig med en älskare.
    Jag är man och tycker ändå som du. Hela kroppen och hela själen.
  • Anonym (MMF)
    Anonym (Skillnad manligt/kvinnligt) skrev 2021-05-17 17:06:17 följande:

Point taken! Det går inte att komma ifrån att det ändå är två munnar, två kukar och fyra händer som inget annat vill än att tillfredsställa dig sedan att de sitter på två män som du också vill ligga med är en annan femma.
  • Anonym (MMF)

17 mot 2 just nu i frågan om att fantisera att ha sex med två eller flera. Jag lägger ingen värdering i det utan är väl kanske hur jag trodde det skulle se ut. Kanske något fler som skulle rösta att man fantiserat om det men att man inte sagt det till någon än dock.

• Anonym (Skillnad manligt/kvinnligt)
    Anonym (MMF) skrev 2021-05-18 18:04:36 följande:
    Point taken! Det går inte att komma ifrån att det ändå är två munnar, två kukar och fyra händer som inget annat vill än att tillfredsställa dig sedan att de sitter på två män som du också vill ligga med är en annan femma.

Nä, tyvärr så tror jag inte du har förstått poängen.
    Eller så kan det vara så att jag inte har förmåga förklara det tillräckligt bra för att alla män ska kunna klara att förstå Obestämd

Svar på tråden Sex med två män - för kvinnor