• JooCee

Stockholmsmammor BF februari 2022

Hej!

Finns det fler blivande Stockholms-mammor med bf i februari -22?

Bor: Sollentuna

Ålder: 37

Beräknad BF: Enligt mensens sista dag ska BF vara 1/2.

Barn sedan tidigare, Y/N? Ja, två stora som kommer vara 16 & 12 när syskonet dyker upp.

Bor:

Ålder:

Beräknad BF:

Barn sedan tidigare, Y/N?

• Svar på tråden Stockholmsmammor BF februari 2022
  • Svingen

Hej ???? jag plussade igår.. Oplanerat, overkligt och läskigt men mer än välkommet ??

Bor: örby

Ålder: 31

Beräknad BF: 9/2

Barn sedan tidigare, Y/N? Första barnet

• Svingen

Vet inte varför mina emojis blir frågetecken. Kanske för att jag har Android :)

• JooCee
    Svingen skrev 2021-06-03 07:12:04 följande:

Hej ???? jag plussade igår.. Oplanerat, overkligt och läskigt men mer än välkommet ??

Bor: örby

Ålder: 31

Beräknad BF: 9/2

Barn sedan tidigare, Y/N? Första barnet

Haha jag vet, blir likadant för mig och jag har Apple. Det är nog bara för att siten är dålig. Kom till FB ist, sök på BF februari 2022 så kommer det upp en grupp där. Grattis till liten!
    Svingen skrev 2021-06-03 07:13:11 följande:

Vet inte varför mina emojis blir frågetecken. Kanske för att jag har Android :)

• Veenus

Hej! Någon kvar i tråden? :)

Jag har BF 7/2 med andra barnet.

Sökte mig till just Sthlmsmammor för att förhoppningsvis kunna skapa lite pepp o stöd i en grupp kring den förlossningskris vi står inför, vilken jag tycker känns jobbig :(

Ha det bäst!

• Honungsvatten

Har visserligen BF 2:a Mars, men bor i Sthlm och väntar första barnet! Valde BB Stockholm, vad har ni valt?

• JooCee
    Veenus skrev 2021-11-20 10:19:45 följande:

Hej! Någon kvar i tråden? :)

Jag har BF 7/2 med andra barnet.

Sökte mig till just Sthlmsmammor för att förhoppningsvis kunna skapa lite pepp o stöd i en grupp kring den förlossningskris vi står inför, vilken jag tycker känns jobbig :(

Ha det bäst!

Finns en grupp på Facebook som heter ?BF första kvartalet 2022 Stockholm? om du är intresserad? :)
  • JooCee
    Honungsvatten skrev 2021-11-20 21:12:28 följande:

Har visserligen BF 2:a Mars, men bor i Sthlm och väntar första barnet! Valde BB Stockholm, vad har ni valt?

Finns en grupp på Facebook som heter: BF första kvartalet 2022 Stockholm. Något mer action där!
Svar på tråden Stockholmsmammor BF februari 2022