Är kvinna mellan 30-40 och röstade att jag tackat ja
Var verkligen tvungen att tänka efter hur många gånger det hänt att jag haft trekant. Har säkert glömt någon.
1a gången. Med två andra tjejer(!) på fyllan. Var 15-16. Var mest fnittrigt och ingen av oss kom, men trevligt
2a gången. Jag en tjejkompis och en killkompis, min tjejkompis var den drivande och killen verkade mest lite chockad (i början) men väldigt på.
3e gången. Jag, mitt x (kille) och hans nya tjej. Var trevligt då men jag undrar hur det blev i deras relation och hur hon ställde sig till att hennes kille var mitt x. Vi var inte nyktra.
4e gången. Den första gången som var planerad innan. En tjejkompis jag hade haft en hemlig romans med under gymnasiet hade något år senare skaffat seriös pojkvän, de båda hade bjudit in mig till trekant men det tog ett tag innan det blev av. De bodde i en annan stad så vi sågs inte lika ofta så när det var bestämt fick jag mens, typiskt. Jag var ändå med men hade trosorna på.
5e gången. Med en seriös pojkvän och en kille till vi träffade på en fest.
6e gången. Några år senare. Träffade ett par online, båda mycket attraktiva och mycket äldre än mig, bodde i en flott villa i skärgården och hade varit tillsammans länge. Spännande då de hade en helt annan livsstil än jag och var vuxna "på riktigt". de bjöd på god middag med vin innan och hade tänt massa ljus och gjort mysigt.
7e gången. En manlig vän var sugen på att testa med en kille, bara lite grann. Eller ja, han var sugen på att suga kuk helt enkelt och se på när en man knullade en kvinna. Jag var sugen på trekant med två killar som höll på med varandra för det hade jag ju aldrig upplevt men tänkt att jag ville testa någon gång.
Så vi hittade en till man på bodycontact tror jag det var. Det var min kompis som hittade honom och jag vet att han hade pratat med honom om att han var intresserad av lite sug och så med mannen.
När vi var igång verkade den här snubben från bc minst sagt obekväm när jag som sög honom sa till min vän att ta för sig, han sög ett tag men den andra mannen vi inte kände avbröt honom efter ett tag för "det kändes inte bra". Jag tror att han nappade på trekant enbart för att få knulla en tjej och säkert tänkte att han får ta ev manliga närmanden när dom kom. Lite fult faktiskt.
Åttonde och nionde gången. Var olyckligt kär i en nära tjejkompis en lång tid och tackade verkligen inte nej då hon och hennes kk ville ha trekant, även om jag hellre hade haft henne för mig själv.
Hon skaffade pojkvän sen och efter ett tag fick jag en till inbjudan jag nappade på utan att tveka.
Ja detta var min historia av trekanter. Aldrig varit med fler än så på samma gång och har inget egentligt intresse av det heller.