• Anonym (Paret)

Att vara den tredje personen i en trekant

Om du blev uppraggad och tillfrågad att vara den tredje personen i en trekant hos ett par (en man och en kvinna) som vill ha med dig i sitt äventyr hur skulle du göra?

Förutsättningen är såklart att de båda verkar normala i dina ögon både till sätt och utseende.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att vara den tredje personen i en trekant
  • Anonym (S)

Var på fest hos en kompis, där var en tjej jag aldrig träffat förut. Vi pratade sex rent generellt (som tjejer gör ibland) och kom in på det här med trekanter. Hon undrade om jag skulle vara öppen för något sådant och jag var ärlig utan en tanke på att hon skulle mena något annat. Sedan ringde hon dit sin kille för att jag skulle få se honom (hon gav honom nåt oskyldigt skäl, skulle visa upp deras nya bilstereo eller nåt) och undrade efteråt vad jag tyckte om honom, ifall han såg fräsch ut och så. (Riktigt snygg var han förresten! Men jag höll så klart tillbaka lite på berömmet för hennes skull.) Sedan gick vi i tjejgänget ut på krogen och den där tjejen konstaterade leksamt att jag skulle följa med hem till henne och så blev det. En natt för tre. På morgonen när hon var upptagen med annat tog han mig igen, han var så skön. Efter det fortsatte han att höra av sig och ville ses på tu man hand (deras relation var redan så gott som över, trekanten var nog ett sista försök från hennes sida att liva upp saker) men tyvärr träffade jag en annan kille just då som blev min pojkvän ett par år framöver. Jag hade inte haft något emot att fortsätta träffa den där upptagna killen annars! Det är risken man tar med att ta in en tredje i sovrummet, att en liksom trillar ur sängen...

• Anonym (3kanter)

Är kvinna mellan 30-40 och röstade att jag tackat ja

Var verkligen tvungen att tänka efter hur många gånger det hänt att jag haft trekant. Har säkert glömt någon.

1a gången. Med två andra tjejer(!) på fyllan. Var 15-16. Var mest fnittrigt och ingen av oss kom, men trevligt

2a gången. Jag en tjejkompis och en killkompis, min tjejkompis var den drivande och killen verkade mest lite chockad (i början) men väldigt på.

3e gången. Jag, mitt x (kille) och hans nya tjej. Var trevligt då men jag undrar hur det blev i deras relation och hur hon ställde sig till att hennes kille var mitt x. Vi var inte nyktra.

4e gången. Den första gången som var planerad innan. En tjejkompis jag hade haft en hemlig romans med under gymnasiet hade något år senare skaffat seriös pojkvän, de båda hade bjudit in mig till trekant men det tog ett tag innan det blev av. De bodde i en annan stad så vi sågs inte lika ofta så när det var bestämt fick jag mens, typiskt. Jag var ändå med men hade trosorna på.

5e gången. Med en seriös pojkvän och en kille till vi träffade på en fest.

6e gången. Några år senare. Träffade ett par online, båda mycket attraktiva och mycket äldre än mig, bodde i en flott villa i skärgården och hade varit tillsammans länge. Spännande då de hade en helt annan livsstil än jag och var vuxna "på riktigt". de bjöd på god middag med vin innan och hade tänt massa ljus och gjort mysigt.

7e gången. En manlig vän var sugen på att testa med en kille, bara lite grann. Eller ja, han var sugen på att suga kuk helt enkelt och se på när en man knullade en kvinna. Jag var sugen på trekant med två killar som höll på med varandra för det hade jag ju aldrig upplevt men tänkt att jag ville testa någon gång.
    Så vi hittade en till man på bodycontact tror jag det var. Det var min kompis som hittade honom och jag vet att han hade pratat med honom om att han var intresserad av lite sug och så med mannen.
    När vi var igång verkade den här snubben från bc minst sagt obekväm när jag som sög honom sa till min vän att ta för sig, han sög ett tag men den andra mannen vi inte kände avbröt honom efter ett tag för "det kändes inte bra". Jag tror att han nappade på trekant enbart för att få knulla en tjej och säkert tänkte att han får ta ev manliga närmanden när dom kom. Lite fult faktiskt.

Åttonde och nionde gången. Var olyckligt kär i en nära tjejkompis en lång tid och tackade verkligen inte nej då hon och hennes kk ville ha trekant, även om jag hellre hade haft henne för mig själv.
    Hon skaffade pojkvän sen och efter ett tag fick jag en till inbjudan jag nappade på utan att tveka.

Ja detta var min historia av trekanter. Aldrig varit med fler än så på samma gång och har inget egentligt intresse av det heller.

• Anonym (3kanter)
    Anonym (Nej) skrev 2021-06-13 10:01:26 följande:

Fråga mig en gång till och jag slår ut tänderna på er båda, det hade jag svarat!

Säger du likadant när någon annan raggar på dig också?
  • nealilli

Jag hade definitivt kört på, om det var spontant och man hade bra kemi, och även under förutsättningarna att jag var den tredje personen, dvs den som kommer utifrån. 

Däremot är det inget jag själv aktivt kommer söka upp tror jag, och inte heller "planera" för det känns som att det är det spontana jag skulle tycka var intressant i så fall. 

• Anonym (Tog nej...)

Kvinna, svarade nej men det är ju under förutsättningen att det skedde idag - har nämligen gjort det förr men par är helt enkelt inte min melodi. Alla singlar? Absolut! Men mina erfarenheter av par är att antingen blir jag helt sekundär och det är trist eller så ger någon av parterna lite väl mycket uppmärksamhet på mig och den andre i relationen blir till synes obekväm.

• Anonym (Kalle)

Hade jag varit singel hade jag jättegärna hakat på - men förstås beroende på vem eller vilka som frågade.

Nu är det ju inte aktuellt eftersom jag är gift.

• Fuskandeman

Jag har varit med ett par tidigare ? ett par som hade haft trekanter innan så det var enkelt och avslappnat. Väldigt hett!

För min del skulle jag bara tacka ja om det var ett par som önskade en extra man, så att det blev MMF.

Samt att jag inte var bekant med paret innan, tror att det kan förstöra en del av vänskapen med underliggande tankar osv.

• Anonym (3kanter)
    Fuskandeman skrev 2021-06-15 09:28:34 följande:

Jag har varit med ett par tidigare ? ett par som hade haft trekanter innan så det var enkelt och avslappnat. Väldigt hett!

För min del skulle jag bara tacka ja om det var ett par som önskade en extra man, så att det blev MMF.

Samt att jag inte var bekant med paret innan, tror att det kan förstöra en del av vänskapen med underliggande tankar osv.

Så du hade inte tackat ja till ett par som bestod av två kvinnor?
  • TomEva

Skulle min fru fråga om en trekant med hennes snygga singel vännina så skulle nog tankarna snurra runt.....förblir nog en fantasi ;)

• Anonym (Tre vligt)
    TomEva skrev 2021-06-23 16:36:07 följande:

Skulle min fru fråga om en trekant med hennes snygga singel vännina så skulle nog tankarna snurra runt.....förblir nog en fantasi ;)

Fantasier är nog så trevliga att leva med. Kan räcka med att viska dem i örat på varandra ibland. Vad skulle du säga om hon ville ha med en man till så hennes njutning blir i centrum?
  • Anonym (Kanske)

Kanske. Gillar mest män men vissa kvinnor. Hade kunnat vara den andra kvinnan i en trekant tror jag. Finns ett extremt snyggt par på mitt gym runt 30, där både han och hon ser sådär nästan löjligt perfekta ut. Extremt vältränade/muskulösa, modellansikten, hon är nog 175 och han 190. Verkar extremt kära i varandra och är väldigt gulliga ihop, hade de frågat hade jag nog sagt ja.

Fast klä av sig naken framför såna vet jag inte om jag hade vart bekväm med, blir ju pinsamt uppenbart att jag inte "matchar" men hade nog kunnat komma över det. När jag onanerar med dem som fantasi är det inget problem.

• TomEva
    Anonym (Tre vligt) skrev 2021-06-23 16:43:24 följande:

Fantasier är nog så trevliga att leva med. Kan räcka med att viska dem i örat på varandra ibland. Vad skulle du säga om hon ville ha med en man till så hennes njutning blir i centrum?

Som fantasi härligt men IRL tveksamt

Vi kan prata mkt om sex och rollspela om mkt men det stannar hos oss

Visst kan jag tänka på vad hon får sina fantasier ifrån......:)
  • Anonym (Tre vligt)
    TomEva skrev 2021-06-23 16:47:55 följande:

Som fantasi härligt men IRL tveksamt

Vi kan prata mkt om sex och rollspela om mkt men det stannar hos oss

Visst kan jag tänka på vad hon får sina fantasier ifrån......:)

Tycker ni har det underbart ändå verkar det som. Längtar tills jag hittar någon att ha ett härligt sexliv med också, par eller singel
  • Darimna

Men alltså.. Det går ju inte att svara på. Jag är absolut intresserad av att ha trekant med par, det är trevligt och jag har gjort det flera gånger. Men jag ligger ju inte med vilka som helst! Så i exemplet ovan om det handlar om ett random par jag inte känner som försöker ragga upp mig skulle jag oftast tacka nej. Om jag inte fått väldigt bra vibbar av någon anledning.

• TomEva

Fantasin absolut, få dela frun mm IRL tveksamt,
  • TomEva

• Anonym (Tre vligt)
    TomEva skrev 2021-06-23 19:09:32 följande:

Härligt, säg det till henne om du tror hon gillar det när ni ligger
Svar på tråden Att vara den tredje personen i en trekant