• Eskobar77

    Officiell testdag - hjälp med att tyda test

    Idag är min officiella testdag efter FET som gjordes 9/6. Har gjort 3 olika tester men det är självklart det testet som är från kliniken som är klart svagast. Hur orolig bör jag vara? Är livrädd för att det inte fäst ordentligt eller för sent och att det snart  blir ett mf eller ma. Bör jag vara orolig eller kan jag vara lugn? Clearblues test ser ju bra ut iaf. Gjorde ett test från CB med veckoindikator igår och det visade 1-2 veckor ( och jag tyckte att det borde stått 2-3 veckor på det) Känner mig jättenojjig och skraj för att något ska vara fel.



    (¯`°?.¸ stolt mamma ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Officiell testdag - hjälp med att tyda test
  • Aya2019

    Hade också på testdagen inte jättrstark så som jag hade förväntat mig hade då blastocyst 5

    dagars. 2-4 dagar efter testdagen vart det väldigt stark. Gjorde digital clearblue också veckan efter som visade 3+. 5+5 veckan gick jag till privat gynekolog såg då hinnesäcken vecka 7 såg vi hjärtat :). är i vecka 15 nu

  • Aliona

    Så såg mina test ut också på officiella testdagen, 14 dagar efter insemination/bim+3.

    Testen är helt i sin ordning och du är definitivt gravid. Grattis!

  • Eskobar77

    Jag fick tyvärr missfall i v.6+4. Hoppas på att göra nytt FET när kroppen kommit igång igen. Har 5 ägg i frysen.


    (¯`°?.¸ stolt mamma ¸.?°´¯)
Svar på tråden Officiell testdag - hjälp med att tyda test