• Anonym (ALX)

Är du nöjd med utseendet av ditt kön?

Är du nöjd med hur ditt kön ser ut? Skulle du vilja förändra något om det gick? Har du komplex för att visa dig naken inför andra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med utseendet av ditt kön?
  • Anonym (HH)
    Freddie K skrev 2021-06-26 08:52:01 följande:

Jag tycker den är fin, men lite liten.

Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-26 09:25:18 följande:

Jag är nöjd, större än genomsnittet. Det enda negativa är väl att jag inte får upp den med yngre tjejer.

Ett uppenbart exempel på att storleken inte är det viktigaste, utan funktion...
  • Anonym (Absolut)

Har över medel så kan verkligen inte klaga, skulle dock kanske velat ha lite tjockare.

• Lione81
    Anonym (Lena) skrev 2021-06-27 18:21:12 följande:

Jag är jättenöjd, fortfarande efter tre förlossningar. Min man anser att jag känns exakt lika som för 15 år sen trots hans lilla pillevink.

Låter som du hade velat haft några cm till på din mans. När du kallar den pillevink : )

Är du lika nöjd som honom med sexet?
  • Mimosa86

svårt att säga då det är så svårt att se den :D men den har gett mig fantastiska barn så att vara orespektfull och kalla den annat än fantastisk går inte

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (HH) skrev 2021-06-27 23:13:03 följande:
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-26 09:25:18 följande:

Jag är nöjd, större än genomsnittet. Det enda negativa är väl att jag inte får upp den med yngre tjejer.

Ett uppenbart exempel på att storleken inte är det viktigaste, utan funktion...
    Ja, roligare när den funkar. Så unga tjejer bör man skippa.
  • Anonym (M)

Ja det är jag. Välutrustad och har lätt för att bli hård, sen är den rätt proportionerlig också.

• hösthjärta
    Mr K69 skrev 2021-06-27 18:42:13 följande:

Tänker att frågan är mer relevant hur hennes ansiktsuttryck ser ut när..... än hur den ser ut....

En klok man...Hjärta
  • Anonym (For real)

Det är jag, stor och ådrig

• Anonym (Ja och nej.)

Är väldigt stor där nere, inte själva hålet men blygdläppar och klitoris. Ser ut som jag har en pung i vissa kläder. Kameltå? Mer som en jordgubbe och 4 tjocka skivor rostbiff.

Skulle vilja att området var helt slätt under bara en trosa som andra verkar ha det. Men gillar verkligen hur den ser ut naken. Ser lite inbjudande ut...typ. "Varmt välkommen, bara slappna av och känn dig som hemma" Fast hur ofta är jag naken egentligen? Inte så ofta.

• Anonym (Helt ok)

Jodå, helt ok. Men farligt att jämföra sig med folk på Familjeliv, härinne har ju alla en bra bit över medel.

• Anonym (Nöjd nog)

Är nöjd med utseendet. Den är rak jämngrov och blir ordentligt hård vid stånd. Ligger dock på den nedre delen av normalintervallet när det gäller längd så jag hade inte sagt nej till ett par cm till och möjligen någon halv cm till i omkrets också, men det är inget jag går och är nojig över. De som jag har haft sex med verkar ha varit tillräckligt nöjda iallafall. 

Är dock väldigt nöjd med att den inte är så stor i slakt tillstånd då det mest känns opraktiskt om den vore större. Bryr mig inte det minsta om hur andra uppfattar den när jag t.ex. duschar med andra män, och struntar fullständigt i hur deras penisar ser ut.

• Anonym (Sanna)

Ja, jag har en helt perfekt fitta. Det säger jag, som har otroligt dåligt självförtroende och absolut inte är en person som skryter eller vill framhäva mig själv. Kan med enkelhet berätta att jag absolut har för stora fötter för min längd, att jag har otroligt fula bröst (små taxöron....), lätt får dålig hy o.s.v. Men min fitta - den är faktiskt helt perfekt!

Svar på tråden Är du nöjd med utseendet av ditt kön?