Varför är media så jävla pk?
De tar jag ju bara parti för de onda (vänstern) men bryr sig inte ett dugg om oss som faktiskt byggde det här landet. Hur kommer det sig? Hatar dom oss?
De tar jag ju bara parti för de onda (vänstern) men bryr sig inte ett dugg om oss som faktiskt byggde det här landet. Hur kommer det sig? Hatar dom oss?
Här ett typexempel.
Den SVT-journalist som är gift med socialdemokratisk ordförande i Timrå kommun retweetar annan journalist som lämnar GP i protest mot att Alice togs in.
Annie väljer Stefan pga Centerns besatthet av SD, vilket i sin tur handlar om sociala frågor. C är socialt väldigt liberalt, det är vare sig M eller KD.
Problemet med GALTEN är dessutom att TAN har mindre smickrande ord:
Traditionell (ses som bakåtsträvande och negativt)
Auktoritär (förknippas med diktatur)
Nationalist (förknippas med rasism)
Jag håller inte med om associationerna, men jag beskriver hur det generellt är.
Annie väljer Stefan pga Centerns besatthet av SD, vilket i sin tur handlar om sociala frågor. C är socialt väldigt liberalt, det är vare sig M eller KD.
Problemet med GALTEN är dessutom att TAN har mindre smickrande ord:
Traditionell (ses som bakåtsträvande och negativt)
Auktoritär (förknippas med diktatur)
Nationalist (förknippas med rasism)
Jag håller inte med om associationerna, men jag beskriver hur det generellt är.
GP tog in Alice Teodorescu och hela jävla liberal-vänstern gick bananas och jämförde med Völklicher Beobachter.
TT menar att "utlandsfödda ... löper högre risk" att registreras som brottsmisstänkte.
Löper. Risk.
Som om det bara kommer som en blixt från klar himmel att man blir brottsmisstänkt och att "utlandsfödda" riskerar att ha mer otur med den saken.
Owe Nilsson på TT med sitt Twitter kan vara en av Sveriges mest PK:iga vänsterjournalister. Han ägnar sig förstås åt att misstänkliggöra BRÅ-rapporten.
twitter.com/owenil
TT menar att "utlandsfödda ... löper högre risk" att registreras som brottsmisstänkte.
Löper. Risk.
Som om det bara kommer som en blixt från klar himmel att man blir brottsmisstänkt och att "utlandsfödda" riskerar att ha mer otur med den saken.
Owe Nilsson på TT med sitt Twitter kan vara en av Sveriges mest PK:iga vänsterjournalister. Han ägnar sig förstås åt att misstänkliggöra BRÅ-rapporten.
twitter.com/owenil
Ja det finns mängder av forskning som visar att det är på det viset. Föraktet mot forskning och vetenskap är total inom brunhögern.