Internetromans som gick galet fel
Mår skitdåligt i skrivande stund nu och behöver skriva av mig.
I juni nu skapade jag en karaktär på en datingsite, en svensk. La upp bilder på en annan människa som inte var jag. Låtsades att denna person var kompis med mig och denna karaktär ville att hon skulle träffa mig. Karaktären och hon skrev från början på juni i år till och med igår då karaktären valde att ta ett break och hon blev helt förstörd såklart.
Karaktären (jag) bestämde träff med henne och kompisen (jag i verkligheten). Under våra tre månader som vi har skrivit så har hon blivit kär i karaktären och fått starka känslor. Hon gillar mitt sätt att skriva, jag är förstående och stöttande. Hon skriver att hon aldrig mött en sån fin kille som mig. Hon är skild och haft en väldigt jobbig relation med en alkoholiserad man.
Sagt och gjort. Hon bokade hotell, vi möttes upp och umgicks ihop. Hon var så enastående vacker och alldeles underbar. Jag är 34 och hon 49 år. Hon såg vår träff som "kompisträff" eftersom hon hade känslor för karaktären. Jag låg sedan hela natten och höll om henne och skedade henne. Jag ville aldrig släppa taget om henne. Kände hur känslorna blev allt starkare och starkare för henne. Det slutade med att vi hade sex den natten.
Igår skrev hon till mig på messenger att hon bara har kompiskänslor för mig och till karaktären på datingsiten som är jag har hon starka känslor för.
Jag vet inte hur jag ska göra nu! Jag har fått känslor för denna kvinna och kan inte släppa henne och hon har känslor för karaktären och bilderna på den personen som inte är jag. Under sommaren så är det jag som har skrivit till henne och allt jag skrivit har varit sant och ifrån hjärtat. Jag kände en stor glädje av att få träffa henne för jag har på något sätt längtat efter henne.
Vad ska jag egentligen göra? Berätta för henne som det är att "det är egentligen mig du har skrivit med hela sommaren men bilderna är på en annan person." eller ska jag bara stänge ned kontot? Stänger jag ned kontot så kommer hon kontakta mig på messenger och fråga mig var "*Pelle" tagit vägen.
*Pelle är ett påhittat namn i detta inlägg.