• Anonym (TS)

    Finns killar som gillar att slicka?

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?

  • Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?
  • Polyrytm
    PernillaPG skrev 2023-04-02 19:51:27 följande:
    Tycker det är okej och suga , men älskar att bara slicka på kukar Kyss.
    Retsamt.😉
  • Limpo

    På den tiden min fru fortfarande ville ha sex. Tyckte vi bägge att oralsex var mycket skönare än att knulla. 

  • Anonym (Cunnilingus)

    Det är det absolut bästa som finns, att slicka min sambos fitta. Kan göra det i timmar om hon så vill. Det gör mig vansinnigt upphetsad att ge oralt och har alltid gjort det. Tvingades jag välja mellan att aldrig mer få slicka eller aldrig mer bli avsugen skulle det inte vara ett svårt val överhuvudtaget. 

  • Freddie K

    Jag tänder väldigt mycket på att slicka. Jag älskar det!


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (nop)

    Nej det är bara sånt män säger, möjligen finns det några få som gillar det på fyllan.

  • Polyrytm
    Anonym (nop) skrev 2023-06-30 11:56:50 följande:

    Nej det är bara sånt män säger, möjligen finns det några få som gillar det på fyllan.


    Tala för dig själv.
  • Freddie K

    Hade jag haft en tjej så hade jag slickat henne varje dag om hon hade velat det.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • peppeS

    Jaaa... Att få skicka en härlig fitta och ge tjejen härlig njutning är fantastiskt 😍.

  • Robert 832

    Älskar att slicka och ge henne njutning. Vill göra det oavsett om hon känner för ge något tillbaka därmed inte sagt att jag inte vill ha mer, bara att jag nöjer mig så.

  • Anonym (Oh yeah baby)

    Har precis hittat en som är galen i det, på riktigt helt galen. Han bryr sig knappt om att komma själv utan vill gärna vara lätt undergiven och ta order av en bestämd kvinna.

    Så visst finns det.

  • Postman
    Anonym (nop) skrev 2023-06-30 11:56:50 följande:

    Nej det är bara sånt män säger, möjligen finns det några få som gillar det på fyllan.


    Vilket skitsnack. De allra män vill slicka, snudd på fanatiska till det vill jag påstå. Jag tror det finns långt fler kvinnor som INTE vill bli slickade än det finns män som VILL skicka.
  • Anonym (Engelska)

    JA . Älskar det.
    Njuter så mycket att min fru njuter så mycket. Att hon blir helt vilsen .
    Ärligen, ibland kommer jag, bara att göra henna nöjd 

  • Anonym (Gärna det!)

    Har haft så många tjejer, både förhållande och ons som bara kunnat komma med tunga och i kombo med fingrar. 
    Älskar det! Och ganska många av tjejerna har blivit överraskade av att de kunnat komma.
    Jag kanske är tvär-lurad men tar gärna emot
    uppskattningen :)

  • Anonym (Anton)

    Ääääälskar att slicka fitta och röv!! Det bästa var när jag fick slicka tjejen och hennes kompis. Fick dem båda att skaka av orgasmer. Helt otrolig upplevelse!

Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?