• Anonym (TS)

    Finns killar som gillar att slicka?

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?

  • Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?
  • Anonym (ge njutning)
    Anonym (TS) skrev 2021-09-06 15:08:51 följande:
    För mig ger det mycket att suga även om inte killen älskar det. Jag tillhör dom som tänder på smaken och lukten t.ex. Sen blir det såklart ännu bättre om han verkligen älskar det.
    skulle du äta en lunch med den smaken och lukten?
    skulle du vilja suga en kille som var helt ointresserad och inte blev upphetsad alls?
    Tex om han satt och kollade på fotboll och sa ungefär: "ja, håll på så länge du tycker det är kul men mig kvittar det.."

    Om det verkligen är så skulle det betyda att man kan suga (eller motsv. slicka) precis vem som helst - eftersom själva oralsexet inte har något med partnern att göra utan ett lite eget, privat nöje..

    Jag utesluter inte att det finns såna som funkar så men tycker det låter både märkligt och lite småäckligt.

    Lite som du skulle träffa en kille som gillar att slicka i din armhåla (jag utgår ifrån att du inte själv blir kåt av att någon gör det). Du ligger där i sängen och låter honom hålla på.. blir inte särskilt kåt av det, det känns bara märkligt och lite småäckligt..
  • Polyrytm
    Anonym (ge njutning) skrev 2021-09-06 14:30:07 följande:

    Jag gillar att hon njuter och att jag så enkelt kan få henne att komma med hjälp av tunga, mun och fingrar. Det är en häftig känsla att kunna styra hennes njutning, öka lite och hela vägen in i mål.

    Själva slickande är ju inte intressant i sig. Jag skulle knappast ha nåt intresse om det inte gav henne så mycket. (så jag tycker det låter lite småäckligt med killar/män som beskriver hur mycket de älskar själva slickandet och smaken etc. men ja, alla blir saliga på sin egen lycka antar jag.)

    Ett av mina ex gillade inte att bli slickad så mycket, vi var inte helt kompatibla och det funkade inte så bra. Då var det givetvis inte särskilt kul eller intressant med oralsexet där, varken för mig att ge eller henne att ta emot.
    I min nuvarande relation är det så häftigt att jag emellanåt tillfredsställer henne även när jag inte är direkt på humör för egen del (fast jag brukar iofs bli sugen av hennes upphetsning..)

    Så det är själva samspelet som är givande, för mig.


    Att som kille/man gå igång en kvinnas doft eller smak är inte så konstigt med tanke på att vår hjärna är programmerad att gå igång på feromoner, så, det är högst naturligt att gå igång på och gilla själva slickandet. Att kvinnan också får ut njutning av det är ju kanske själva grundtanken, men det är helheten som är det fina. 
    Man kan t.ex gilla känslan av att smeka och klämma på ett par bröst oaktat känslan det innebär för kvinnan. Att du tycker det är äckligt med en kvinnas doft eller smak får stå för dig, det finns säkert nåt annat du gillar att smutta på. En piggelin, kanske?
  • Anonym (ge njutning)
    Polyrytm skrev 2021-09-06 15:59:49 följande:
    Att du tycker det är äckligt med en kvinnas doft eller smak får stå för dig, det finns säkert nåt annat du gillar att smutta på. En piggelin, kanske?

    Var har jag sagt att jag tycker det är äckligt med en kvinnas doft/smak?
    I rätt sammanhang blir det givetvis fullt naturligt. För mig är helheten i sammanhanget det viktiga, att isolera själva smaken av könet och påstå sig älska det blir lite märkligt..


    Lite som att man kanske gillar vitlök i maten - men det betyder inte att man vill ha det i kaffet eller glassen.

    Men jag har inget problem med att man kan tycka olika.
    Tror ändå det är relativt udda och ovanligt att gilla smaken av kön så mycket att man kan tänka sig dricka det som saft i en flaska, dvs. helt utan koppling till sammanhanget och situationen

  • Anonym (69"-man)
    Anonym (TS) skrev 2021-09-06 01:56:56 följande:

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?


    Jag slickar för mitt nöjesskull. Jag försöker förstås göra det så skönt jag kan för min partner men jag njuter mer av det än att bli avsugen.
  • Tom Araya

    Jag tycker väldigt mycket om att ge kvinnan oralsex. Helt klart skulle jag sakna det om jag träffade en som inte vill ha det, så kan jag välja vill jag vara med en kvinna som uppskattar det mycket.

    Detta är också skälet till att jag gillar 69'an, även om hon inte kan suga optimalt. Det är helt enkelt jäkligt upphetsande att slicka henne samtidigt som jag känner min kuk i hennes mun.

  • Anonym (Ja)

    Jag har både träffat killar som älskar att slicka och killar som pliktskyldigt slickar men faktiskt aldrig någon som ogillar att slicka så pass mycket att han överhuvudtaget inte gjort det. Men det märkts rätt tydligt om en man går igång på att slicka och på någon som gör det mest för att han "måste".

    Mitt ex älskade att slicka, han blev helt enkelt tänd av synen, smaken, lukten etc. Och förmodligen av min njutning. Min nuvarande är också helt galen i att slicka och kan gå ner på mig helt utan att vilja ha något själv. Det är väldigt hett när han kryper ner under täcket på morgonen och slickar mig till orgasm. Väldigt lyxigt, hehe.

  • Anonym (TS)
    Anonym (ge njutning) skrev 2021-09-06 15:42:50 följande:

    skulle du äta en lunch med den smaken och lukten?

    skulle du vilja suga en kille som var helt ointresserad och inte blev upphetsad alls?

    Tex om han satt och kollade på fotboll och sa ungefär: "ja, håll på så länge du tycker det är kul men mig kvittar det.."

    Om det verkligen är så skulle det betyda att man kan suga (eller motsv. slicka) precis vem som helst - eftersom själva oralsexet inte har något med partnern att göra utan ett lite eget, privat nöje..

    Jag utesluter inte att det finns såna som funkar så men tycker det låter både märkligt och lite småäckligt.

    Lite som du skulle träffa en kille som gillar att slicka i din armhåla (jag utgår ifrån att du inte själv blir kåt av att någon gör det). Du ligger där i sängen och låter honom hålla på.. blir inte särskilt kåt av det, det känns bara märkligt och lite småäckligt..


    Fast nu tänker du lite snett. Att jag tänder på att suga innebär inte att jag tänder på att suga vem som helst. Tänder du på att knulla? Kan du knulla vem som helst i så fall? Det jag menade är att det är skillnad på att tända på sin partners njutning (vilket jag tror att de flesta normalt funtade människor gör) och att tända på oralsexet i sig. Och nej, jag skulle inte vilja äta lunch med den smaken, men så brukar jag inte tända på min lunch heller.
  • Anonym (Vagina)

    Ok, många gillar att slicka. Der låter fantastiskt.

    Hur många säger det för att plocka pluspoäng, verka vara en god älskare som tänker på kvinnans njutning?

    Om kvinnan sällan eller aldrig får orgasm? Älskar han fortfarande att slicka? Kan det vara ett självändamål?

    Kan man slicka för att kvinnan ska komma och därigenom få ett kvitto på hur duktig man är?

    Jag har aldrig upplevt orgasm genom oralsex eller ens att en man smekt mig.

    Gillar inte heller att bli slickad. Smekt/pullad är skönare.

    Däremot är jag enormt förtjust i att suga kuk.

  • Tom Araya
    Anonym (Vagina) skrev 2021-09-06 20:02:46 följande:

    Ok, många gillar att slicka. Der låter fantastiskt.

    Hur många säger det för att plocka pluspoäng, verka vara en god älskare som tänker på kvinnans njutning?

    Om kvinnan sällan eller aldrig får orgasm? Älskar han fortfarande att slicka? Kan det vara ett självändamål?

    Kan man slicka för att kvinnan ska komma och därigenom få ett kvitto på hur duktig man är?

    Jag har aldrig upplevt orgasm genom oralsex eller ens att en man smekt mig.

    Gillar inte heller att bli slickad. Smekt/pullad är skönare.

    Däremot är jag enormt förtjust i att suga kuk.


    Jag tror inte att eventuella pluspoäng här ger mig något i det verkliga livet, så jag ser inga skäl till att vara oärlig om det.

    Självklart gillar jag om jag kan ge henne en orgasm eller flera, genom oralsex eller på andra sätt. Men att hon njuter och jag njuter är ett tillräckligt skäl för mig att slicka henne ofta.
  • Anonym (Vagina)
    Tom Araya skrev 2021-09-06 20:10:46 följande:

    Jag tror inte att eventuella pluspoäng här ger mig något i det verkliga livet, så jag ser inga skäl till att vara oärlig om det.

    Självklart gillar jag om jag kan ge henne en orgasm eller flera, genom oralsex eller på andra sätt. Men att hon njuter och jag njuter är ett tillräckligt skäl för mig att slicka henne ofta.


    Pluspoäng i sexlivet.

    Att hon ska njuta låter bra. Spelar det någon roll om hon kommer?

    Jag som aldrig kommit, vill någon ff slicka mig?
Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?