Anonym (Frågvis) skrev 2021-09-20 06:49:09 följande:
Jag ser att jag fått många svar så jag skriver ett gemensamt svar till alla här.
Jag har pratat med honom och han är väl införstådd med att jag kan bli gravid, även om chansen är liten. Han säger att han kommer ta sitt ansvar om jag skulle bli gravid.
Någon skrev till mig att jag verkar likgiltig inför att bli gravid och att jag borde välja rätt pappa till mina barn. Jag är verkligen inte likgiltig, denna man är den bästa jag träffat och jag är säker på att han skulle bli en fantastisk pappa.
Som några skriver, min ålder påverkar ju så klart min fertilitet. Jag är inte purung längre.
Jag tror att det kan vara ganska stor skillnad på "hur" man drar sig ur. När min fru och jag började med avbrutet trodde jag att jag skulle köra på tills det gick för mig och då snabbt dra mig ur innan något hann komma i henne. Då vill hon i stället att jag skulle sluta i god tid, innan jag nådde orgasm, och så kunde hon fortsätta att stimulera mig med hand och mun i stället. Hon hade upplevt detta som en fungerande modell med en tidigare pojkvän som inte använde kondom.