• Anonym (Storleken har betydelse?!)

Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?

Ok, män tror ju alltid att det är storleken som är det viktigaste. Ju större desto bättre.

Jag är själv kvinna och har vid några tillfällen haft sex med män med väldigt stora tillgångar så att säga. Enligt min erfarenhet, inte vidare bra. Det finns liksom ingenstans att göra av den :)

Vad tycker ni andra, kan en man ha FÖR stor kuk? Utveckla gärna ditt svar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?
  • Anonym (MM)
    Anonym (Perfekt) skrev 2021-09-19 15:52:21 följande:
    Har du kik? Min är 14 cm, skulle vilja skicka bild och veta vad du tycker om min tjocklek?
    Vem bryr sig? Ha den tjocklek och storlek du har men truga inte bilder på den, ingen vill se. Mäns kukar är inte så intressanta som ni verkar tro. Kukbilder är endast avtändande och intelligensbefriat. 
  • EnAnonumius
    Har du kik? Min är 14 cm, skulle vilja skicka bild och veta vad du tycker om min tjocklek?
    Herre gud.. Hur trögfattad får man vara på en skala?

Eller tillhör du de personer som inbillar dig själv att vi kvinnor går i gång på en dickpic?

Är du en av de män som inbillar sig själv att "kvinnor egentligen ljuger" som inte vill ha dickpic? För du har ju minsann sett det på porrfilm att kvinnor tänder på kuken i sig.

Lär dig detta, tjata aldrig om att få skicka dickpic, majoriteten av kvinnorna kommer att se dig automatiskt som en pervers porrskadad fjant som saknar integritet.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Meg)

Tack men nej tack. Din längd/grovlek angår inte mig faktiskt, jag skrev bara min åsikt.
  • DonnaSegreta

Lagom är bra. För liten (och då menar jag typ ett lillfinger) känns ju knappt. Men killar med små penisar brukar vara grymma på allt annat i sängen så det jämnar ut sig. För stora penisar klassar jag de där man inte kan rida utan att det känns som om man blir spetsad rakt igenom magen..(och det beror ju på ens egna anatomi). Älskar att rida - så långa penisar går bort helt. 

• Anonym (Mannen)

Diskuterade detta med min tjej i helgen och hon hade varit med en kille som hade liten kuk och det kändes inte så mycket enligt henne. Med mig, min mäter 18,5cm, så bottnar jag henne ibland vilket gör lite ont men hon tycker det är bättre än en för liten kuk. Vi diskuterade inte hur hon ställt sig om jag varit 25cm och hade bottnat henne varje gång men jag gissar att lagom är bäst. Men min tjej tar hellre en lite för stor kuk än en lite för liten kuk om hon får välja.

• Anonym (Hyggligt normal man...)
    Anonym (MM) skrev 2021-09-19 16:21:35 följande:
    Vem bryr sig? Ha den tjocklek och storlek du har men truga inte bilder på den, ingen vill se. Mäns kukar är inte så intressanta som ni verkar tro. Kukbilder är endast avtändande och intelligensbefriat. 
    Finns ju de som raggar på allt som kanske har puls... på den här sidan finns rätt många som är desperata.
  • Jonas19931993

Ändå lite intressant det här måste jag säga ????

Jag har bara fått positiva reaktioner på min som är 20cm lång och 14cm i omkrets. Många av dom tjejer jag varit med har sagt heller den är stor än att den är liten. Men allting är ju individuellt såklart från tjej till tjej.

• Anonym (MM)
    Jonas19931993 skrev 2021-09-19 20:19:06 följande:

Ändå lite intressant det här måste jag säga ????

Jag har bara fått positiva reaktioner på min som är 20cm lång och 14cm i omkrets. Många av dom tjejer jag varit med har sagt heller den är stor än att den är liten. Men allting är ju individuellt såklart från tjej till tjej.

Jag skulle aldrig kritisera en partners kuk oberoende vad jag tycker, utan ger alltid komplimanger för att han ska må bra och känna sig nöjd och manlig. 
  • Anonym (A)
    Anonym (MM) skrev 2021-09-19 20:49:45 följande:
    Jag skulle aldrig kritisera en partners kuk oberoende vad jag tycker, utan ger alltid komplimanger för att han ska må bra och känna sig nöjd och manlig. 
    Klokt
  • Anonym (nådig)

Man får inte glömma att alla är inte skapta lika. Somliga tycker 13 cm kan vara lagom andra vill ha 17+ cm och riktigt grova. Så är det bara, lev med det och hitta någon som passar dig.

• Stanly

Roligt att höra allas åsikter,

Själv så har jag en ganska stor, 22 cm . och det har bara varit problem tycker jag själv. Alltid roligt första gången, dom ser och vill testa, men i alla mina förhållanden så har det mest varit att man måste ta det försiktigt och lugnt.

Väldigt sällan man kan köra in hela, och det får man respektera.

Svar på tråden Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?