• Anonym (Döm mig inte)

    Äntligen bekräftade han...

    Måste skriva av mig igen. Min fd unga kk som jag träffade mycket innan han blev ihop med en jämnårig tjej bekräftade nyligen det jag själv trott. Han ringde mig som vanligt sent en kväll efter några glas. Hade gått lite mer än en månad sedan sist. Vi pratade länge. Och rätt djupt. Inget onlinesex. Han berättade att han fortfarande tycker om mig och flera andra bekräftande saker. Några dagar senare hör han av sig igen och ber om ursäkt för att han ringde. Inte bra. Dåligt samvete mot tjejen. Jag vart lite arg och för första gången sa jag att erkänn bara för dig själv att du har svårt att släppa mig. Att du tänker på mig och det vi haft, sa jag och ja det var sant det jag sa. "Jag försöker" sa han. Jag sa att jag uppskattade det han sa och att så Klart är vi vänner och att han får ringa mig. "Jag ska ringa bättre tider i fortsättningen" sa han. Det är Första gången han säger vad han känner för mig. Jag har förstått detta eftersom det snart är två år sedan han träffade sin tjej och än inte släppt mig. Och nej, jag vill inte han släpper mig. Vet att det aldrig kan bli vi, men att ha han i mitt liv om än just en gnutta gör mig glad.

  • Svar på tråden Äntligen bekräftade han...
  • Anonym (XXX)
    Anonym (precis) skrev 2022-01-30 23:20:32 följande:
    Äntligen en vettig kommentar!!!

    Har med stor förundrar suttit och läst den ena efter den andra narcissisten prata om känslor hit och känslor dit men inte en jävel verkar bry sig ett skit om muppens tjej. Ungefär som som att det är det mest naturliga i välden att knulla med andras partner liksom...Drömmer

    Antingen så finns det ovanligt många narcissister på FL eller så har samhället blivit helt sjuk, på riktigt.
    Fast TS har ju inte stulit honom från hans tjej. TS var först. Hon har släppt honom. Det är han som velar. Det kan inte TS lastas för. Vi kvinnor måste sluta ta ansvar för alla andra. 
  • Anonym (precis)
    Anonym (XXX) skrev 2022-01-31 00:18:28 följande:
    Fast TS har ju inte stulit honom från hans tjej. TS var först. Hon har släppt honom. Det är han som velar. Det kan inte TS lastas för. Vi kvinnor måste sluta ta ansvar för alla andra. 
    Det handlar inte om att stjäla, det handlar om att respektera andra människor. 

    Men så tänker ju inte nacisstiskter och egoister utan de ser ju bara sina egna behov och känslor och skiter fullständigt i vad det innebäer för någon annan, jag jag och jag...

    Och givetvis har men en hel arsenal med BS för att rättfärdiga sin egoism för sig själva och andra... som till exempel att försöka göra det till nån slags jämställdhetsgrej av det... urlöjligt
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (tragiskt) skrev 2022-01-30 22:43:39 följande:
    Låter som ett uselt förhållande för er båda två. Får jag fråga varför du hatar sex? Jag har en föreställning om att dom som säger så har blivit illa bemötta under sex eller rent av traumatiserade. Eller tröttnat innan man träffat rätt. Bearbeta det och njut av livet istället för att bara se pengar som det viktiga här i livet.
    Du fattar nog inte. Jag njuter av livet men inte av sex. Och det blir enklare att njuta av livet med pengar. Inte så svårt att förstå.
  • Anonym (tragiskt)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-01-31 09:58:51 följande:
    Du fattar nog inte. Jag njuter av livet men inte av sex. Och det blir enklare att njuta av livet med pengar. Inte så svårt att förstå.
    Nej, man kan ju vara asexuell också, men det måste vara sjukt ovanligt. Och jag vet att pengar i viss mån gör livet enklare. Alla gör så klart som de vill och det är fine. Men jag förstår inte varför man frivilligt avstår från sex och frågar för att jag vill förstå.
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (tragiskt) skrev 2022-01-31 11:31:29 följande:
    Nej, man kan ju vara asexuell också, men det måste vara sjukt ovanligt. Och jag vet att pengar i viss mån gör livet enklare. Alla gör så klart som de vill och det är fine. Men jag förstår inte varför man frivilligt avstår från sex och frågar för att jag vill förstå.
    Inte så mycket att förstå. Jag gillar inte sex helt enkelt och jag vet att det finns väldigt många kvinnor som mig som tvingas hålla på med sex fast dom egentligen inte vill. Min man kan väl knulla andra om han tvunget måste ha sex. Varför kan jag inte få vara tillsammans med honom ändå? Gillar honom men gillar inte sex.
  • Anonym (?)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-01-31 11:43:39 följande:
    Inte så mycket att förstå. Jag gillar inte sex helt enkelt och jag vet att det finns väldigt många kvinnor som mig som tvingas hålla på med sex fast dom egentligen inte vill. Min man kan väl knulla andra om han tvunget måste ha sex. Varför kan jag inte få vara tillsammans med honom ändå? Gillar honom men gillar inte sex.
    Gillar honom eller hans pengar ,)
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (?) skrev 2022-01-31 22:27:17 följande:
    Gillar honom eller hans pengar ,)
    Eller båda två? Vad är det som är så fel?
  • KlasG82
    gravidagiraffen skrev 2022-01-28 21:11:05 följande:
    Misstänker dessvärre min partner .
    Varför gör du det?
  • Anonym (755)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-01-29 16:49:37 följande:
    Eller min man. Han är ständigt otrogen. I och för sig gör det mig inget då jag hatar sex.
    Man kan förstå varför han är otrogen.
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (755) skrev 2022-02-02 10:26:48 följande:
    Man kan förstå varför han är otrogen.
    Ja, jag är som sagt inte så sur på honom för det. Han får väl knulla runt bara jag slipper. Kan inte förstå detta med folk som tar det så hårt när partnern är otrogen. Gillar man inte sex så får man nog acceptera det.
  • Anonym (Döm mig inte)

    Gravidagiraffen jag kan försäkra dig att det INTE är din man.

  • Anonym (precis)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-02 11:25:10 följande:
    Ja, jag är som sagt inte så sur på honom för det. Han får väl knulla runt bara jag slipper. Kan inte förstå detta med folk som tar det så hårt när partnern är otrogen. Gillar man inte sex så får man nog acceptera det.
    Kanske för att det är lite skillnad på att knulla runt med sin partners medgivande och utan?

    I ditt fall så är ju du ok med det så då kan det ju inte kallas otrohet eftersom ni är med på det båda två. Men alla är ju inte ok med att deras partner knullar andra.
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (precis) skrev 2022-02-03 13:20:05 följande:
    Kanske för att det är lite skillnad på att knulla runt med sin partners medgivande och utan?

    I ditt fall så är ju du ok med det så då kan det ju inte kallas otrohet eftersom ni är med på det båda två. Men alla är ju inte ok med att deras partner knullar andra.
    Medgivande har han inte fått. Diskuterar inte sex med honom öht. Äckligt.
  • Anonym (precis)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-03 13:54:44 följande:
    Medgivande har han inte fått. Diskuterar inte sex med honom öht. Äckligt.
    Tja, du är ju ändå ok med det så då är det kanske inte så konstigt att du inte bryr dig.

    Men för någon som inte är ok med det så är det kanske naturligt att man bryr sig.

    Vad är det som är så svårt att förstå?
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (precis) skrev 2022-02-03 16:33:23 följande:
    Tja, du är ju ändå ok med det så då är det kanske inte så konstigt att du inte bryr dig.

    Men för någon som inte är ok med det så är det kanske naturligt att man bryr sig.

    Vad är det som är så svårt att förstå?
    Jag har redan förstått allt jag behöver. Om du behöver någon att rådfråga får du försöka med någon annan. 
  • Anonym (precis)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-03 17:32:13 följande:
    Jag har redan förstått allt jag behöver. Om du behöver någon att rådfråga får du försöka med någon annan. 
    Du skrev ju att du inte förstod varför folk gör så stor grej av att deras partner är otrogen?
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-02 11:25:10 följande:
    ...... Kan inte förstå detta med folk som tar det så hårt när partnern är otrogen. .....
    Vad är det som är svårt att förstå med att folk som INTE är ok med att deras partner ligger ned andra tar illa vid sig när personen gör det?
Svar på tråden Äntligen bekräftade han...