Kvinnor som inte får orgasm vid sex är själva dåliga i sängen?
Kvinnor som inte får orgasm vid sex är själva dåliga i sängen? Vad tycker ni?
Ska män ansvara för både sin egna orgasm och för kvinnans orgasm eller har man eget ansvar eller ska båda ta ansvar för sexet?
Ni som säger att det är kvinnofientligt, vad tycker ni kvinnan ska ta ansvar då över i så fall?
Ska män ansvara för både sin egna orgasm och för kvinnans orgasm eller har man eget ansvar eller ska båda ta ansvar för sexet?
Ni som säger att det är kvinnofientligt, vad tycker ni kvinnan ska ta ansvar då över i så fall?
Så om jag skulle får orgasm av att knulla dig i analen med min centimeters klitoris så har du alltså inte bidragit till min orgasm på något sätt? Då är det alltså samma sak som att jag hade onanerat och smekt mig själv till orgasm?
Vilka värdelösa svarsalternativ.
Jag är kvinna, har svårt att komma men jag är väldigt uppskattad i sängen. Jag blir bara pressad av förhoppningen att jag ska få orgasm, då låser det sig. Vi båda har skönt ändå.
Vilket jag heller inte skrev. Jag skrev att det inte nödvändigtvis är över efter en orgsam för en kvinna, i alla fall inte för mig, ordagrant.
Det är nog vanligare att kvinnor kan komma fler än en gång än män, även om jag träffat på ett par sådana män också.
Så om jag skulle får orgasm av att knulla dig i analen med min centimeters klitoris så har du alltså inte bidragit till min orgasm på något sätt? Då är det alltså samma sak som att jag hade onanerat och smekt mig själv till orgasm?
Vilka värdelösa svarsalternativ.
Jag är kvinna, har svårt att komma men jag är väldigt uppskattad i sängen. Jag blir bara pressad av förhoppningen att jag ska få orgasm, då låser det sig. Vi båda har skönt ändå.
Är du uppsksttad av din man menar du eller har du regelbundet sex med nya män som uppskattar dig mer än andra?
Jag skulle säga att det inte finns något tydligt samband. Men min erfarenhet säger mig att de kvinnor som lättare får orgasm gillar sex mer och är kåtare och snuskigare. Men givetvis finns det undantag. Själv tycker jag att sexet blir mycket bättre och roligare med en kvinna som har lätt att komma. Om hon behöver extra stimulans och tar saken i egna händer så tycker jag bara det är positivt.
Du har fått tre tummar ner vilket är konstigt tycker jag. Jag är kvinna och håller helt med! Är jag kåt så kommer jag så gott som alltid. Är jag inte minsta kåt kommer jag inte. Så enkelt är det åtminstone för mig. Självklart är det inte mannens skyldighet att få kvinnan att komma. Däremot bör många män bli bättre på förspel just för att vi ska bli kåta. Win win
Uppskattad av min man för han har jag mest sex med. Han har insett att jag älskar och njuter av vårt sex och att jag inte får orgasm gör inte sexet dåligt. Men det gäller även de andra jag får lov att träffa regelbundet, men med dom finns en intensivare jakt efter min orgasm. Tror dom bara vill att jag ska njuta lika mycket som dom själva gör och ser det som ett misslyckande när jag inte kommer. Men jag har förklarat att det är väldigt svårt för mig att komma, men de vill ändå göra allt för att lyckas.
Själv tycker jag det är rätt trist om inte kvinnan kommer och skulle ha väldigt svårt att ha en relation med någon som inte kunde komma eller om det bara funkade om jag låg och slickade i en evighet eller använde en leksak. Det är ju så mycket häftigare att hon kommer när man pumpar på ordentligt. Men helt ok att hon använder leksak eller fingrar själv för att lyckas komma.
Det kan jag förstå, men det märks att jag njuter även om jag inte når fram just sista lilla biten till orgasm pga min inre spärr. Tur att jag träffat män som gillar att ha sex med mig trots att jag är svårkommen ;)
Nyfiken fråga hur det funkar för dig som kvinna, får du nog av sex och känner dig nöjd/tillfredsställd efter ett tag eller är du fortfarande kåt när mannen är klar och låter din kåthet ebba ut?
Personligen varierar det de gånger frun kommer först (hennes lust försvinner som sagt helt efter orgasm) ibland blir jag tillfredsställd och nöjd av hennes orgasm, medan jag andra gånger bara vill få komma jag också.
Hänger väl ihop med kvalitén på buffén jag nämnde tidigare gissar jag :D och om det är sista möjligheten på ett tag till sex(pga jobbresor).