• Anonym (Vem av dessa)

Kvinna, vem föredrar du

Av dessa alternativ

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, vem föredrar du
  • Anonym (Malin)

Bättre om du frågat om han haft många, få eller inga relationer, det är viktigare för oss som är ute efter en relation snarare än tillfälligt sex. En man med många förhållanden bakom sig får iaf mig att dra öronen åt mig. Det tyder på att han har svårt att slå sig till ro i en relation.

• Anonym (ppp)
    Anonym (Malin) skrev 2021-10-31 20:23:41 följande:

Bättre om du frågat om han haft många, få eller inga relationer, det är viktigare för oss som är ute efter en relation snarare än tillfälligt sex. En man med många förhållanden bakom sig får iaf mig att dra öronen åt mig. Det tyder på att han har svårt att slå sig till ro i en relation.

Håller med i detta. TS verkar bara ha sex på hjärnan. Jag kan inte tänka så, utan tänker på om jag vill ha förhållande med en man jag blir intresserad av. 

Jag väljer hellre mannen som haft ett fåtal sexpartners men haft längre förhållanden med dessa, än en som haft 30-50 sexpartners och mest farit runt utan att satsa på någon relation på riktigt. 
  • Anonym (Q)

Håller med tidigare svarande att antalet relationer är viktigare. Har han haft få relationer är det en styrka, har en haft många är det en varningsflagg.
    Oskulder är jag inte intresserad av alls.

• MammAmma

Fullkomligt ointressant, imo. Föredrar dock en man som haft få men långa relationer, framför en som haft många korta.

• Guldnovan

Går inte att svara på med de alternativen tycker jag.

Båda där antal finns med kommer med en värdering jag inte delar.

Oskuld går bort men inte pga av att han aldrig knullat utan för att han (troligen) inte haft en relation.

• Guldnovan

Går inte att svara på med de alternativen tycker jag.

Båda där antal finns med kommer med en värdering jag inte delar.

Oskuld går bort men inte pga av att han aldrig knullat utan för att han (troligen) inte haft en relation.

• Anonym (Isa)

Märklig fråga... man styr väl inte över vem man blir kär i?

• Anonym (Anna)
    Guldnovan skrev 2021-11-01 14:10:06 följande:

En oskuld går bort av bägge anledningarna tycker jag.

I övrigt håller jag med om att en man med få långa relationer är mycket att föredra framför en som haft massor av relationer.
  • Anonym (ddddd)
    Anonym (Isa) skrev 2021-11-01 14:10:10 följande:

Märklig fråga... man styr väl inte över vem man blir kär i?

Nej, men man styr över vem man vill inleda något med.

En häradshingst är ointressant för mig, likaså en oskuld. Vore jag tvungen att välja så skulle jag välja oskulden.
  • Anonym (Nej)

Oerfaren eller oskuld.

• Anonym (A)
    Anonym (Malin) skrev 2021-10-31 20:23:41 följande:
    Håller med
Svar på tråden Kvinna, vem föredrar du