Skrek på tonårsdotter, grät och fick panik.. påverkas barnet i magen?
Är gravid i vecka 27 och imorse vägrade min tonårsdotter gå till skolan. Det har varit mycket problem och möten hit och dit och hela familjen är engagerade och oroliga.. det här har varit en enorm stress för mig i mer än ett år och det tar aldrig slut. Jag lämnade hennes pappa när hon var bebis eftersom han slog mig och nu ska jag sitta på möten och bli anklagad av hans familj .. Hade till och med självmordstankar pga det här innan jag blev gravid och tankarna kommer fortfarande , att jag inte vill leva mer sen när barnet är fött (pappan till nya barnet och hans familj finns med i bilden 100%).
Det hade blivit lite bättre men nu vägrade min dotter alltså gå till skolan , hon är inte sjuk men hon satt bara i sängen fast jag tjatade , till slut skrek jag på henne och sen har jag gråtit en massa.
Hur påverkas mitt barn i magen av det här? Dels att jag höjde rösten (väldigt mycket) och all stress, oro och gråt.. inte bara den här gången.. Kan ju inte bara strunta i det och låta dottern skolka. Vi har redan kontakt med Soc , lärare , biträdande rektor och kurator på skolan och har haft kontakt med BUP (då blev det ännu värre) och letar efter en ny psykolog.
Vet att det inte hjälper att skrika och skälla egentligen men nu blev det bara för mycket..