• Jubel

Vad gör man när man är kluven till en person?

• Svar på tråden Vad gör man när man är kluven till en person?
  • Jubel

Jaa hon har redan knullat andra!

Jag vet redan vart jag står! Vill bara höra era andras ståndpunkter

• Ekdahl
    Jubel skrev 2021-12-04 02:21:46 följande:
    Man försöker att se dennes styrkor. Det kan hjälpa en att komma över det man stör sig på. De flesta människor är bra människor. Men de flesta människor har också irriterande egenheter. Det gäller att försöka bortse från dessa för annars fastnar man lätt i negativt mönster.
  • LaviniaLetitia

Det är ju bara du som kan veta hur viktig den saken är för dig. För vissa män är den ju inte alls viktig, och för andra är det en dealbreaker. Och så allting där emellan.

Hur gammal är du? Om du är 30 eller över, kan det bli svårt för dig att hitta en oskuld som är i rätt ålder, och där det inte finns något uppenbart problem hos henne, som förklarar (på ett negativt sätt) varför hon förblivit oskuld så pass länge. 

Annars kanske du får leta bland kvinnorna i en annan kultur, där de uppfostras till att detta med oskulden är viktigt. 

• Jubel

Jag har inget emot att någon haft tidigare partners eller dylikt, menar mer när någon haft medvetet "umgänge" med andra/annan inom samma "grupp" så att säga.

Vad ni har för ståndpunkt till detta? Dumpar ni och rör er vidare mot nya marker eller hur resonerar ni?

Svar på tråden Vad gör man när man är kluven till en person?