• Anonym (Undra­r)
    Wed 8 Dec 2021 23:35
    35718 visningar
    53 svar
    -1 +6
    53
    35718

    Tycker ni killar om andras sats?

    Jag är en man som blivit intresserad utav mäns kön och sats. Och undrar helt enkelt vad tycker ni män om att ta satsen från andra män i munnen?

  • Svar på tråden Tycker ni killar om andras sats?
  • Anonym (Ekerö­kille)
    Tue 7 Jun 2022 18:10
    #41
    +2
    Anonym (hetero) skrev 2022-06-07 12:59:00 följande:
    Du missförstår mig, det var inte menat en pik mot någon som är gay. Bara ett konstaterande att även i en trekant om man har sexuella handlingar med den andra killen, kysses eller suger, så är man antingen latent homosexuell eller bisexuell. Inget konstigt med det, men enklast att kalla det för vad det är.
    Har funderat en del och är inte helt säker på det.

    Homo eller bi, då tänker jag att man på något sätt får känslor eller tänder på killen i sig. 

    Jag skulle aldrig överväga att gosa med en kille, den tanken är direkt avtändande. Men i en sexakt är den andra killen mer av en sexleksak som ingår i akten. Kanske är därför som det kan vara laddat att se ansiktet eller för mycket annat av killen. Man vill ha en kuk som sprutar i ens tjej så att man kan leka med satsen innan man själv stoppar in den. 

    Tycker det är grymt upphetsande att se filmer med "creampie" där killen sprutar i tjejen och man sedan ser hur det rinner ut. Där skulle man själv gärna gå in som kille nummer två eller tre.  
  • Anonym (Man1n­)
    Fri 10 Jun 2022 16:47
    #42

    Jag tänder inte på killar i sig, jag tänder på kuken. Det finns inget skönare än att ta en kuk i munnen och suga och runka och känna hur den växer och blir hård. Sen kommer belöningen när man gjort ett bra jobb. Hade svårt att svälja första gången för jag blev överraskad av hur varm såsen var. Efter det var det inga problem att svälja och slicka rent. Det är väl en förnedrings känsla som jag gillar att suga en annan man

  • Fri 12 Aug 2022 18:52
    #43

    Den tanken har slagit mig med. Men här däremot skulle jag kunna vara en kille som ser sin partner inulla sin tjej och spruta i eller på henne och jag slickar henne sedan och kan tänka mig suga han ren. 

  • Mon 15 Aug 2022 20:19
    #44
    +2

    Jag älskar det, speciellt om min tjej har sugit av en annan och sedan kysser mig så jag får all den goda sperman i munnen

  • Anonym (Man1n­)
    Tue 13 Sep 2022 10:24
    #45

    Har tänkt åka mot kusten till helgen. Kommer sätta ut annons på bc efter snygga kukar att få suga. Hoppas på något napp för det är underbart att göra

  • Anonym (Man1n­)
    Wed 16 Nov 2022 16:07
    #46

    Har varit en sväng söderut och bott på hotell, 2 fina em och kvällar. Träffade en kille som ville bli avsugen första dagen...gott. Andra dagen ville han att jag hade trosor, strumpbyxor, klänning och rött läppstift. Han fick sin önskan uppfylld, vi sög varandra och avslutade med en riktigt blöt spermakyss, det var nice

  • Anonym (Mmmm)
    Thu 17 Nov 2022 15:19
    #47
    +2

    Fan sugen på o suga kuk nu nånstans

  • Sat 19 Nov 2022 09:59
    #48
    +1

    TS,
    Jag tycker mycket om att få en stor, härlig, varm sats i munnen. Det är den slutliga belöningen efter att man har gjort ett bra jobb med en avsugning och jag njuter av känslan, smaken (för det mesta), ljuden och att svälja varenda droppe. Det är en form av sexuell njutning som jag inte kan få med en kvinna och jag uppskattar verkligen denna lilla "kink" utan att för den skull rata heterosexuellt sex på något vis. Det är bara ytterligare en aktivitet jag tycker mycket om i ett redan ganska varierat sexliv.

  • Sun 20 Nov 2022 13:44
    #49

    Är otroligt nyfiken på att få känna en kuk i munnen som är hård och blir upphetsad av att vilja få hitta någon att testa på. Aldrig gjort men längtan är nu stor. 

  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Sun 20 Nov 2022 13:48
    #50
    +2

    Jag vet inte. I fantasin i alla fall, skulle vilja bli helt nersprutad över ansiktet.
    Första gången jag sög kuk, då svalde jag allt.

  • Mon 19 Dec 2022 09:25
    #51
    +1

    Har inga problem med andra mäns sperma så länge det är tjejen som är i fokus.

  • Anonym (51)
    Mon 19 Dec 2022 10:17
    #52
    Anonym (Ekerökille) skrev 2022-06-07 18:10:41 följande:
    Har funderat en del och är inte helt säker på det.

    Homo eller bi, då tänker jag att man på något sätt får känslor eller tänder på killen i sig. 

    Jag skulle aldrig överväga att gosa med en kille, den tanken är direkt avtändande. Men i en sexakt är den andra killen mer av en sexleksak som ingår i akten. Kanske är därför som det kan vara laddat att se ansiktet eller för mycket annat av killen. Man vill ha en kuk som sprutar i ens tjej så att man kan leka med satsen innan man själv stoppar in den. 

    Tycker det är grymt upphetsande att se filmer med "creampie" där killen sprutar i tjejen och man sedan ser hur det rinner ut. Där skulle man själv gärna gå in som kille nummer två eller tre.  
    Har fått prova några gånger när frun kommit hem fylld och väl öppnad. Hon har gjort sitt bästa för att inget ska rinna ur henne på vägen.
    En obeskrivlig känsla att stoppa kuken i henne som nummer två.

    När vi började med detta så kände jag mig rätt sjuk men idogt googlande har fått mig att förstå lite mer. Till exempel att lejonhonor kan para sig med alla hannar i flocken innan alfahannen tar henne som "siste man". Eller att formen på ollonet är "designad" för att "dra" ut sperma från den förre mannen för att öka chansen att föra just mina gener vidare.
  • Anonym (Stefa­n Löven)
    Mon 19 Dec 2022 12:25
    #53
    +3

    Jag är relativt ny när det gäller killsex, har i hela mitt liv gillat anala lekar med mina ex och även själv. Till slut tog nyfikenheten över och jag bestämde mig för att träffa en kille som jag chattat med under en längre tid.

    Jag åkte dit för att bli knullad, runka hans kuk ja, men inte suga hade jag "bestämt" mig för. När jag kommer dit tog han snabbt initiativet, han började klä av mig, när det var kalsonger och t-shirt kvar så tog jag av det själv.

    När jag vänder mig om hade han klätt av sig, stod framför mig naken med kuken hård och pekandes mot mig... jag tog i den på en gång, runkade och smekte den, efter en stund så ville han att jag skulle lägga mig på mage på sängkanten så,han kunde smeka och knulla mig med fingrar samtidigt som jag runkade honom.

    Han ställde sig närmare och närmare mig, efter en liten stund stod han så jag hade kuken ca en decimeter från ansiktet... då ville jag bara testa, böjde mig upp och sög in hans kuk... runkade och sög den... så otroligt uppkåtande situation!

    Det höll inte på så länge innan han ville knulla mig, på med gummi och så började han knulla mig, tyvärr sprutade han ganska fort första gången... men varje gång vi ses nu så suger jag hans kuk länge innan han knullar mig, kör fortfarande med gummi när han sätter på mig men jag suger alltid utan.

    Senaste två gångerna när jag sugit honom har jag varit tvungen att avbryta lite då och då, han har varit på väg att spruta.... både han och jag vill ju knulla så därför har det inte blivit mer sug. Men båda gångerna har det kommit mycket försats när han varit på väg att spruta och det är otroligt uppkåtande. Första gången det hände så sprutade jag av kåtheten att känna hans försats rinna in i munnen och att jag svalde den... så otroligt porrig situation

    Så nu känner jag att nästa gång så vill Jag först suga honom stenhård, sen bli knullad och när han sprutar vill jag att han tar av gummit så jag får suga hans kuk när han sprutar... vill testa att få hans sperma i munnen.

    Jag har svalt min egen sperma flera gånger, dels efter avsugningar av mina ex där dom kysst mig efter med sperman i munnen,  men även att jag ibland sprutar i handen eller ett glas eller i en kondom och sen dricker upp det...

    För mig är det lite så att jag tänder på det lite förnedrande i att bli knullad av en annan kille, nån som knullar mig bara för hans njutnings skull, och där känner jag att det mest "förnedrande" är ju att en kille sprutar sin sperma i min mun och att jag sväljer den.

    Hoppas vi kan ses denna vecka, är så kåt av tanken att jag ska  låta honom spruta mig i munnen, han har frågat mig flera gånger om han inte får spruta mig i munnen men jag har sagt nej då, han vet inte att jag bestämt mig för att han ska få det nästa gång...

    Kommer verkligen bli spännande, han sprutar ganska mycket, han har sprutat på min mage några gånger och et här verkligen kommit mycket och kondomerna är alltid välfyllda efter vi knullat.

Svar på tråden Tycker ni killar om andras sats?